Dit is zoals jullie allemaal weten een belachelijke aantijging en derhalve heb ik hem ook verworpen maar ik zit er toch wel een beetje meequote:Op 25-12-2011 01:15 schreef MASD
Ik had ook dat kapsel toen ik jong was. En maar niet doorhebben dat je gigantisch voor lul staat.
Dat is het punt niet, als het van Monopoly zou komen dan denk ik van hmm misschien heeft die een punt maar deze man heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 25 december 2011 02:31 schreef rumiii het volgende:
Jij bent hier natuurlijk al een veteraan.
Andere wat?quote:
Je bedoelt dus nu?quote:Op zondag 25 december 2011 02:39 schreef ValHallen het volgende:
Dat kapsel had ik ook toen ik 12 was.
Dat moet wel. Als je mensen had bedoeld, had je immers wel 'anderen' geschreven.quote:
Ik gebruik gelwaxquote:Op zondag 25 december 2011 02:40 schreef ValHallen het volgende:
Toen was dat nog mode, elke dag een pot gel door je haar gooien.
Mijn haar van nu is gelloos.quote:Op zondag 25 december 2011 02:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van je haar nu, ik geloof je niet
Nouja zeg! Pics!quote:Op zondag 25 december 2011 02:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laat die pics dan maar zitten
Maar jongen :S ik heb niet geschreven ik heb getyptquote:Op zondag 25 december 2011 02:40 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat moet wel. Als je mensen had bedoeld, had je immers wel 'anderen' geschreven.
Nice one.quote:Op zondag 25 december 2011 02:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had serieus niet door dat jij het was
Nu nog steeds hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 02:40 schreef ValHallen het volgende:
Toen was dat nog mode, elke dag een pot gel door je haar gooien.
Nu hoef ik geen pics meer. Ik vind gelloos haar gewoon leuk, was benieuwd hoe dat er bij een random iemand uit zou zien, nou, ik weet het al.quote:
Ik kom niet zo lekker uit mijn woordenquote:Op zondag 25 december 2011 02:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je vriendje een random iemand noemen[ afbeelding ]
Dit voelt goed ja.quote:Op zondag 25 december 2011 02:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je vriendje een random iemand noemen[ afbeelding ]
Daten? - Met drommel welteverstaan -quote:Op zondag 25 december 2011 02:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie je foto's nu voor het eerst. Wat ben jij een leuke knul!
Maar ik dacht dus: hee, iemand met gelloos haar! Pics!quote:
Hij is te jong voor mij.quote:Op zondag 25 december 2011 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daten? - Met drommel welteverstaan -
30+quote:Op zondag 25 december 2011 02:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan wel niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |