nee hoor, films verdienen aan de bioscoop, muziekanten aan optredens. dat valt niet te downloaden. die dvdtjes is gewoon nog een keer geld verdienen met hetzelfde. albums maken is promotie voor je optredens. ze zouden juist blij moeten zijn met een zo groot mogelijke verspreiding ervan.quote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Downloaden is iets willen hebben, gebruiken, waar iemand anders moeite in heeft gestoken om het te maken, maar het verdommen ervoor te betalen.
Enige definitie die ik kan bedenken is diefstal idd
de belangen van het bedrijfsleven zijn waar de VVD voor staat. die moeten vrijheid hebben, de rest maakt niet uit.quote:Op maandag 26 december 2011 17:03 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap ook niet hoe de VVD teeven zijn gang laat gaan.
Als die gast niet écht anti-liberaal en anti-vrijheid is weet ik het niet meer.
Punt is meer... er is gewoon geen goede partij om op te stemmen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:09 schreef okiokinl het volgende:
[..]
de belangen van het bedrijfsleven zijn waar de VVD voor staat. die moeten vrijheid hebben, de rest maakt niet uit.
Denken dat VVD een liberale partij is, dat was misschien 30 jaar terug ja.quote:Op maandag 26 december 2011 17:18 schreef robin007bond het volgende:
Jammer dat de VVD van zijn liberale pad wijkt, dat betreur ik echt als VVD'er.
Ja, maar dat is in verband met drugstoerisme nog best te verdedigen. Dat soort punten wegen bij mij niet zo zwaar mee. Economische vrijheid vind ik belangrijker dan civiele vrijheid.quote:Op maandag 26 december 2011 17:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denken dat VVD een liberale partij is, dat was misschien 30 jaar terug ja.
Je weet dat ze bijvoorbeeld ook voor verbod op cofeeshops zijn?
Je bent gewoon niet bereid te betalen maar je wilt het wel hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 13:12 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Het is gewoon ook een stuk devaluatie. De waarde van de muziek zelf is gewoon sterk gekeldert en muzikanten halen hun geld inmiddels uit optredens en merchandise. De wereld is verandert. Je gaat er in mee of je houdt star vast aan de oude wereld. Muziek is vluchtiger geworden en minder waard vanuit financieel oogpunt.
Ja want het sluiten van Cofeeshops zal er echt voor zorgen dat er geen drugs meer word verkocht.quote:Op maandag 26 december 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in verband met drugstoerisme nog best te verdedigen. Dat soort punten wegen bij mij niet zo zwaar mee. Economische vrijheid vind ik belangrijker dan civiele vrijheid.
De VVD is niet voor weigerambtenaren, dat was een concessie die gedaan werd.quote:Op maandag 26 december 2011 17:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want het sluiten van Cofeeshops zal er echt voor zorgen dat er geen drugs meer word verkocht.
Maar je weet ook dat de VVD voor weigerambtenaren is?
Je bent dus gewoon te cheap om te willen betalen voor wat je gebruikt. Prima hoor, maar dat moralistische goedpraten maakt het erg triest.quote:Op maandag 26 december 2011 13:53 schreef okiokinl het volgende:
[..]
nee hoor, films verdienen aan de bioscoop, muziekanten aan optredens. dat valt niet te downloaden. die dvdtjes is gewoon nog een keer geld verdienen met hetzelfde. albums maken is promotie voor je optredens. ze zouden juist blij moeten zijn met een zo groot mogelijke verspreiding ervan.
als je een cdtje hebt gekocht, mag je het legaal downloaden, als backup. eigenlijk zou je zowiezo een gratis dvdtje moeten krijgen als je een film in de bios bent gaan kijken.
en software is wel een ander verhaal, maar is gewoon veel te duur. vaak kan je prima alternatieven gratis krijgen, als freeware. dus moet de prijs omlaag, dan wordt het weer aantrekkelijk het te gaan kopen.
Wat?quote:Op zondag 25 december 2011 11:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Trouwens, zie ik hier een toekomstige linkse coalitie ontstaan? En waar blijft de SP? Dat is toch het het zusje van de PVV?
Nee dat is het niet.quote:Op maandag 26 december 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in verband met drugstoerisme nog best te verdedigen. Dat soort punten wegen bij mij niet zo zwaar mee. Economische vrijheid vind ik belangrijker dan civiele vrijheid.
Mexicaanse toestanden zijn met geen enkel argument te verdedigen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in verband met drugstoerisme nog best te verdedigen.
Ho-ho, ik ben voor het legaliseren van softdrugs, maar economische vrijheid weegt bij mij meer.quote:Op maandag 26 december 2011 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mexicaanse toestanden zijn met geen enkel argument te verdedigen.
quote:Op maandag 26 december 2011 18:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
En dat laaste; je bent nog jong, en je snapt overduidelijk niet wat je zegt..
En hoe rijm je economische vrijheid met het verbieden van coffeeshops?quote:Op maandag 26 december 2011 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ho-ho, ik ben voor het legaliseren van softdrugs, maar economische vrijheid weegt bij mij meer.
Softdrugs valt wat mij betreft meer in het kader van civiele vrijheden.quote:Op maandag 26 december 2011 18:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hoe rijm je economische vrijheid met het verbieden van coffeeshops?
"Onzin", "Je weet niet waar je over praat", "Het zal je leeftijd wel wezen".quote:
Een Coffeeshop is gewoon detailhandel en/of horeca. Je kan je civiele en economische vrijheden uitstekend combineren.quote:Op maandag 26 december 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Softdrugs valt wat mij betreft meer in het kader van civiele vrijheden.
Ja, de naam is ook anders. En de grote leider is iemand anders.quote:Op maandag 26 december 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Onzin", "Je weet niet waar je over praat", "Het zal je leeftijd wel wezen".
Heb je ook nog argumenten?
Tjah..quote:Op maandag 26 december 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Softdrugs valt wat mij betreft meer in het kader van civiele vrijheden.
Ga je ook in op een kind van 4 dat roept dat er een monster in de kast zit?quote:Op maandag 26 december 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Onzin", "Je weet niet waar je over praat", "Het zal je leeftijd wel wezen".
Heb je ook nog argumenten?
Dat klopt ook, maar economische vrijheid wordt over het algemeen meer gezien als het verminderen van bureaucratie, regelgeving en belastingen die ondernemen en arbeid verrichten minder aantrekkelijk maken.quote:Op maandag 26 december 2011 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een Coffeeshop is gewoon detailhandel en/of horeca. Je kan je civiele en economische vrijheden uitstekend combineren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |