HET IS PAUL RABBERINGquote:
ja want ze is vet goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Triest genoeg schijnt dat heel normaal te zijn hier
Nee, de middelste.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Was die van Timur de meest linkse? De enige donkere? Leukste van de drie volgens mij, ik vind die van Ekdom net zo een voetbalvrouw, helemaal niet passend
Nee jij lijkt me hier meer het typje voor.... ook een klapdeurjosti.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij maar lekker. Piemelhaar.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:22 schreef summer2bird het volgende:
Ach, Roos doet gewoon dr best!
(Is dat die dikke trouwens?)
Nee, komt door de mensen die er naast staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:23 schreef Thomas B. het volgende:
Leuk dat Armin van Buuren zich zo actief heeft ingezet voor SR. Jammer dat ie van die kutmuziek draait...
Joh.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:23 schreef Swomp het volgende:
Huh op ned3 is het zelfde nummer als net op 101tv ?
das die van coen die donkerequote:Op zaterdag 24 december 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Was die van Timur de meest linkse? De enige donkere? Leukste van de drie volgens mij, ik vind die van Ekdom net zo een voetbalvrouw, helemaal niet passend
DAT IS PAUL RABBERINGquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Sharon weer op NED 3. Gelukkig maar kan er geen genoeg van krijgen.
Oh ok, dan heeft Timur idd een rare oude vrouw of zoquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, de middelste.
eens vwb Vrouw van Gerard -> voetbalvrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |