Alleen in College en dan krijg je 2 punten.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:09 schreef vivelafete het volgende:
Mag je die niet teruglopen voor een td?
Waren op Stafford na ook weinig QBs in die draft, misschien Freeman.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:02 schreef kidkash19 het volgende:
Daar waren de draftexperts het volgens mij toen niet mee eens
Rodgers is dus zwaar overrated als een andere QB hetzelfde kan doenquote:
Er zullen vast teams zijn die al driftig naar zijn tapes van LSU kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef kidkash19 het volgende:
Of Flynn is ook gewoon een goede QB die volgend jaar starting QB kan zijn bij een ander team
Wie ging er ook weer 6TD's gooienquote:
Ik vind dit wel mooi van McCarthy. Die jongen speelt volgend jaar toch niet meer in Green Bay dus laat hem meer even showcasen wat hij kan. Ik gun hem wel ergens een starting poition.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Wie ging er ook weer 6TD's gooien
Seahawks?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel mooi van McCarthy. Die jongen speelt volgend jaar toch niet meer in Green Bay dus laat hem meer even showcasen wat hij kan. Ik gun hem wel ergens een starting poition.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel mooi van McCarthy. Die jongen speelt volgend jaar toch niet meer in Green Bay dus laat hem meer even showcasen wat hij kan. Ik gun hem wel ergens een starting poition.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |