Mwaahhquote:
Ik heb Sanchez nooit goed gevonden. Bruikbaar, maar weinig bijzonder.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef kidkash19 het volgende:
USC QBs zijn al jaren overrated geweest
Palmer
Leinart
Sanchez
Palmer was tot zijn blessure echt wel een goede QB. Tussen 2005 en 2007 was hij erg goed bezig. Daar kunnen Leinart en Sanchez niet aan tippen. Na zijn blesure is hij nooit meer dezelfde Palmer geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef kidkash19 het volgende:
USC QBs zijn al jaren overrated geweest
Palmer
Leinart
Sanchez
Ik beoordeel hem op zijn spel in de NFL.College zie ik eigenlijk nooit. Ik vind hem in de NFL ook overgewaardeerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:02 schreef kidkash19 het volgende:
Daar waren de draftexperts het volgens mij toen niet mee eens
Dat waren zijn 2de en 3e jaar in de NFL en die waren echt goed. Kan hij toch niks aan doen dat hij een zware blessure oploopt of wel? Niet iedereen herstelt daar goed van. Palmer zette de Steel Curtain defense van Lebeau echt voor schut in die tijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef kidkash19 het volgende:
2 jaar maakt geen goede QB natuurlijk. Als je elke x hoort van USC QBs die de NFL binnen komen dan gaan de experts meteen rechtop zitten, ik heb dat nooit echt gesnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |