Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Het kerstgevoel heeft onze Pino ook bereiktquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:00 schreef Pino0 het volgende:
godverdomme toch
hier word ik toch zo chagerijnig van
een simpele schouder duw is een vrije trap waard
en als ik speler vol in de 16 word afgetrapt door de keeper gebeurt er niks
wil ik die kk replay skippen druk ik op X, je raad het al hij tikt hem weer binnen
echt oh oh oh wat een drama is dit spel
alle acties enzo zit goed maar het verloop van het spel gaat echt nergens over
wat een kk drama echt godverdomme
zeg
wat een onzin, dit moet toch niet kunnen? ik krijg nooit penalties als ik ze
nodig heb, als ik 4-0 voor sta komen ze allemaal.. wtf ??? KK EA OPKK
Post je een plaatje als het is gelukt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mooi, ik heb de 1.3 miljoen bereikt. Nog 37k te gaan want ik wil precies 1.337.000 coins hebben.
Ja, is goed. Het gaat vandaag denk ik niet meer lukken of ik moet ineens veel geluk hebben in bronze packs.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:36 schreef n0ir het volgende:
[..]
Post je een plaatje als het is gelukt?
Kan je een linkje posten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:39 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Dag heren,
Ik heb op dit moment het volgende team:
Cavani
Lavezzi-Hulk
Cambiasso-Ramires-Moutinho
Marcelo-David Luiz-Pepe-Sergio Ramos
Hart
Ik zoek verbeteringen met een budget van 20-30K
Iemand tips?
Nogal wat dode links. Hoeveel chemistry heb je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:39 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Dag heren,
Cavani
Lavezzi-Hulk
Hart
Iemand tips?
Pato in de spits. Beter dan Cavani m.i. Ook beter voor chemistry.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:39 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Dag heren,
Cavani
Lavezzi-Hulk
Hart
Iemand tips?
Voor de Chemistry lijkt het me handig om Cambiasso te ruilen met Ramires en dan Meireles voor Cambiasso. Dan maak je je buitenspelers of BPL of Portugeesquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:39 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Dag heren,
Cavani
Lavezzi-Hulk
Hart
Iemand tips?
why?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mooi, ik heb de 1.3 miljoen bereikt. Nog 37k te gaan want ik wil precies 1.337.000 coins hebben.
Dan staat er 1337 LEETquote:
Als je een Braziliaan uit de BBVA (Kaka?) op de middelste CM positie zet krijg je 9 chem voor je CB's en Hulk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kaNiXsbbbckbL
Ik hoef niet per se 100 chemistry te hebben, boven de 90 vind ik oké.
Verder vind ik dode links ook geen probleem.
Dus..?
Pato dus?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kaNiXsbbbckbL
Ik hoef niet per se 100 chemistry te hebben, boven de 90 vind ik oké.
Verder vind ik dode links ook geen probleem.
Dus..?
wat is dat dan?quote:
thanks, zat in luie mobiele modus, maar het is dus wel iets foutsquote:
4321 heb ik gekozen, maar zie ook veel 41212quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:34 schreef vandermar het volgende:
Wat is de beste formatie voor een Marrokaans team?
Ik ga namelijk zo een team maken
Misschien ook wel 4-4-2 of 4-4-1-1 met Taarabt als CF Carcela RM en Boussoufa LM. Alleen geen idee hoe 4-4-1-1 speelt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4321 heb ik gekozen, maar zie ook veel 41212
TV is helaas bezet en mijn neefje heeft de hele dag al gespeeld dus no go voor mijquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand zin in late night potje fifa op de xbox?? Films zijn gekeken en spelletjes zijn gespeeld met familie dus tijd voor fifa!
LT ingedrukt houden als ik me niet vergis.quote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef vandermar het volgende:
Hoe doe je btw zo'n fancy schot?
Fancy pass weet ik wel maar een fancy schot zoals je ze weleens ziet bij een vrije trap waar de bal wordt afgelegd.
En dan een schot doen of een andere button?quote:Op zondag 25 december 2011 00:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
LT ingedrukt houden als ik me niet vergis.
Schieten gewoon. Zoek op youtube backheel shot tutorial, krijg je vast wel iets.quote:Op zondag 25 december 2011 00:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan een schot doen of een andere button?
typischquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:49 schreef vandermar het volgende:
Een keeper met 1 dubbele link is genoeg voor 9 chem? Dan neem ik Handanovic IF in plaats van Sinoluh.
kan alleen met een pass richting doel toch?quote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Schieten gewoon. Zoek op youtube backheel shot tutorial, krijg je vast wel iets.
Nee met LT doe je soms wat vreemds. Sommige lui krijgen het ook voor mekaar gewoon hard te knallen met een hakbal oid, jaloersquote:Op zondag 25 december 2011 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan alleen met een pass richting doel toch?
Zo scoor ik ook wel is, gewoon diepte pass geven of 'sweaty' bal en dan LT+ B en bidden maar.quote:Op zondag 25 december 2011 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee met LT doe je soms wat vreemds. Sommige lui krijgen het ook voor mekaar gewoon hard te knallen met een hakbal oid, jaloers
Ik kom nog wel ff....net ff ragequit gemaakt tegen man city haha maar zet hem zo opnieuw aan als er meer mensen zijn.quote:
Alles 9 chem of? Ik probeerde al naar beneden te scrollen om te kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:31 schreef vandermar het volgende:
De oplossing voor een Japanees elftal
En die kaartjes zijn op dit moment minder waard dan discount value op de markt.quote:Op zondag 25 december 2011 12:28 schreef DannyDeko het volgende:
Goeie actie die Promo packs. Heb ik voor 15k toch maar 7 gouden contracten weten te kopen
Wie koopt die meuk dan ookquote:Op zondag 25 december 2011 12:28 schreef DannyDeko het volgende:
Goeie actie die Promo packs. Heb ik voor 15k toch maar 7 gouden contracten weten te kopen
Ik heb de pino experiabox ook inderdaad. Altijd restricted en altijd uitquote:Op zondag 25 december 2011 12:02 schreef GuRBuH het volgende:
OK ik kan dus geen FIFA spelen met deze nieuwe pino ExperiaboxWat ik ook doe, hij blijft op restricted staan en ik lag als de pest. Aangezien veel aankomt op timing in FIFA ben ik dus gewoon ongelovelijk de sjaak
WTFFFquote:Op zondag 25 december 2011 12:43 schreef DannyDeko het volgende:
DIT SPEL #&(*$&(*$&@#(*$@#&(#&$
In 3 potjes al 4 belachelijke penalties tegen gehad... en er is helemaal neits aan de hand.
Type Arcadyan?quote:Op zondag 25 december 2011 12:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb de pino experiabox ook inderdaad. Altijd restricted en altijd uit
Ik heb Roberto Carlos als CM, hij is niet groot maar hij heeft 80 defending, hij is een echt bijtertje, ik mag hem graag en hij heeft ook een lekker schot en een lekkere vrije trap.quote:Op zondag 25 december 2011 01:16 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Opzich goeie tips, maar de chemistry maakt me niet zoveel uit.
Kaka en Pato heb ik allebei gehad, maar bevallen me niet zo.
Ik zoek meer echte versterkingen, iemand een CM als aanrader?
Ik wil nu spelen maar moet kerst vierenquote:Op zondag 25 december 2011 14:05 schreef detennismaster het volgende:
Zo ik heb nu 50% bij contracten! Nu even een shitload aan contracten inkopen, en iedereen 99 voor de toernooien geven! En dan vanaf volgende week maandag een week lang spelen, spelen en nog eens spelen!
Ik zit nu in Belgie, zonder PS3! Maar ik vind het ook wel ff lekker zonder PS3, alleen dan wel met Webapp!quote:Op zondag 25 december 2011 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil nu spelen maar moet kerst vieren
Was ik maar al vast kerst aant vieren. Ik mag vandaag gewoon echt niet winnen... schijtspel. Niets lukt met m'n 433 BPLquote:Op zondag 25 december 2011 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil nu spelen maar moet kerst vieren
Gewoon tegen ze gaan schreeuwen.quote:Op zondag 25 december 2011 14:34 schreef Pino0 het volgende:
Vanavond allemaal oud tantes bij ons over de vloer, echt geen zin in...
KakkerrrrrsHeb geen woord mee te praten, enige wat mij interesseert is voetbal
Ach, ik blaas in een wedstrijd 3 keer een tegenstander 'omver' en krijg pingels.quote:Op zondag 25 december 2011 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
3 keer achter elkaar dubbele paal.Niet gescript hoor.
Gelukkig ben ik niet de enige dan die er zo over denkt!quote:Op zondag 25 december 2011 15:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ach, ik blaas in een wedstrijd 3 keer een tegenstander 'omver' en krijg pingels.
Deze editie is gewoon slecht, roep ik al sinds week 1.
PS3 gaat ie helaas nog steeds voor rond de 50k.quote:Op zondag 25 december 2011 15:10 schreef Tim86 het volgende:
Guidetti minder dan 30K waard nog maar op xbox
Het kerst effect wellicht, waarom blijft hij op de PS3 een stuk duurder?quote:Op zondag 25 december 2011 15:10 schreef Tim86 het volgende:
Guidetti minder dan 30K waard nog maar op xbox
Prijzen liggen daar altijd wel beduidend hoger volgens mij, al is dit verschil vrij extreem. Heb het idee dat vooral silvers duurder zijn, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 25 december 2011 15:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het kerst effect wellicht, waarom blijft hij op de PS3 een stuk duurder?
Onder het genot van een gay-ass prosecco een IF Guidettie voor 39k op PS3 binnen gehengeld. Of zal deze nog een stuk goedkoper worden, silvers blijven een gok.quote:Op zondag 25 december 2011 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prijzen liggen daar altijd wel beduidend hoger volgens mij, al is dit verschil vrij extreem. Heb het idee dat vooral silvers duurder zijn, maar dat kan aan mij liggen.
Zou best op korte termijn nog iets kunnen dalen, maar over een paar weken gaat ie wel weer stijgen denk ik.quote:Op zondag 25 december 2011 15:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Onder het genot van een gay-ass prosecco een IF Guidettie voor 39k op PS3 binnen gehengeld. Of zal deze nog een stuk goedkoper worden, silvers blijven een gok.
Ben ik ook nu net bang voor geworden, kindjes die al hun kerst ms points inruilen voor pakjes in elke kleur die er bestaat.quote:Op zondag 25 december 2011 15:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zou best op korte termijn nog iets kunnen dalen, maar over een paar weken gaat ie wel weer stijgen denk ik.
Na woensdag gaat hij niet meer zakken in ieder geval, maar ik denk dat je wat vroeg bent geweest met kopenquote:Op zondag 25 december 2011 15:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ben ik ool nu net bang voor geworden, kindjes die al hun kerst ms points inruilen voor pakjes in elke kleur die er bestaat.
Ik weet het niet hoor, Dost stopte vorige week ook al halverwege met dalen. Misschien doordat iedereen nu met MSP enzo packs koopt hebben ze coins genoeg en hoeven ze niet zo nodig Guidetti te verkopen... Of ze hebben het te druk met kerst enzo om de prijzen te checken. Met IF Bueno was het toen zo dat die vet snel kelderde omdat iedereen die m niet binnen een uur verkocht meteen de prijzen checkte en zijn eigen 1k onder de prijs zette.quote:Op zondag 25 december 2011 15:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Na woensdag gaat hij niet meer zakken in ieder geval, maar ik denk dat je wat vroeg bent geweest met kopen
Tja maar IF Dost is de moeite waard, door zijn zieke shot, Je kan beter Sigthorsson halen dan IF Guidetti denk ik.quote:Op zondag 25 december 2011 16:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, Dost stopte vorige week ook al halverwege met dalen. Misschien doordat iedereen nu met MSP enzo packs koopt hebben ze coins genoeg en hoeven ze niet zo nodig Guidetti te verkopen... Of ze hebben het te druk met kerst enzo om de prijzen te checken. Met IF Bueno was het toen zo dat die vet snel kelderde omdat iedereen die m niet binnen een uur verkocht meteen de prijzen checkte en zijn eigen 1k onder de prijs zette.
Aai, dan gaan we ownen net als gisterquote:
Goh.quote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is niet eens 10 waard met zulke stats
Gewoon joggingbroek jonguh!quote:Op zondag 25 december 2011 17:16 schreef Pino0 het volgende:
Waarom doet iedereen altijd zo zn best om kleding bij kerst??
ik draag gwn casual spijkerbroek + vhals.. prima toch? om nou in het pak te gaan etc. wat een onzin
overtoom, beerens, rosales en een spitsquote:Op zondag 25 december 2011 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Formaties en positie van Duricic fix ik nog wel.
Heb nog zeg maar +- 80k op de bank en trade pile, advies?
IF Elm?
Rosales voor Manolev?
Isoufi vind ik ook wel een heerlijk spelertje, zie ik hier alleen niet zo vaakquote:Op zondag 25 december 2011 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
overtoom, beerens, rosales en een spits
Vind Verhoek wel erg fijnquote:Op zondag 25 december 2011 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
overtoom, beerens, rosales en een spits
5, valt wel erg tegen moet ik zeggen met alleen een donkergroen schoentje, goede formatie en 2 links. Met Goossens erachter wordt het 7.quote:Op zondag 25 december 2011 18:08 schreef laucas het volgende:
Hoeveel chem pak je eigenlijk op George...
4/5?
Die gast word trouwens verhuurd aan Dordrecht ofzo, zouden ze dan stoppen met hem uitgeven?quote:Op zondag 25 december 2011 18:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Isoufi vind ik ook wel een heerlijk spelertje, zie ik hier alleen niet zo vaak
Ik vind Sigi echt kut helaas. Heb nog te weinig met IF Dost en IF Guidetti gespeeld, maar die leken me al fijner. Verder ook Altidore en NIF Guidetti die ik al fijner vond en daarnaast is het met Nederlandse wingers ook nog mogelijk om met uberuberuberubereindbaaas Castaignos te spelen. Fijnste silver spits die ik ooit heb gehad.quote:Op zondag 25 december 2011 18:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vind Verhoek wel erg fijn![]()
Rosales > Manolev dus? Is wel een klein mannetjeMaar ga hem proberen.
Een spits? Sigi is geen spits?
Nee, denk het niet. Meestal halen ze geen spelers uit het spel..zeker niet bij zulke onbenullige dingen als de Eredivisie. Denk dat die 2 EPL dudes uitzonderingen waren.quote:Op zondag 25 december 2011 18:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die gast word trouwens verhuurd aan Dordrecht ofzo, zouden ze dan stoppen met hem uitgeven?
Weet niet. Het is wel een bijzonder behendige speler, 90 balance & agilityquote:Op zondag 25 december 2011 18:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die gast word trouwens verhuurd aan Dordrecht ofzo, zouden ze dan stoppen met hem uitgeven?
Die is weinig waard ja...pace is everything in FIFAquote:Op zondag 25 december 2011 18:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb Raul 4-1-2-1-2 voor 15k.
Dat is ie blijkbaar waard. >_>
Beetje treurig wel, zat al te kijken of ik 10k+ profit kon maken.quote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is weinig waard ja...pace is everything in FIFA
Hij lijkt me een prima allround spits. Nog maar 1 wedstrijd mee gespeeld alleen. Zit nog bij mijn opa en oma, als ik weer thuis ben ga ik meer spelenquote:Op zondag 25 december 2011 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Sigi echt kut helaas. Heb nog te weinig met IF Dost en IF Guidetti gespeeld, maar die leken me al fijner. Verder ook Altidore en NIF Guidetti die ik al fijner vond en daarnaast is het met Nederlandse wingers ook nog mogelijk om met uberuberuberubereindbaaas Castaignos te spelen. Fijnste silver spits die ik ooit heb gehad.
Mijn favo team:
Beerens - Castaignos - Verhoek
Overtoompje - Fer - IF Djuricic
Pieters (binnenkort even andere opties testen Poulsen/Nelom etc) - IF Vlaar - Marcelo - Rosales
Cillessen
Helaas geen goede NL eredivisie RB, maar anders zou ik denk ik met Pieters (oid) - Donk - IF Vlaar - RB en op doel Krul spelen. IF Vlaar is zijn geld verder niet echt waard, maar die heb ik toch al. NIF Vlaar/Bouma/Bruma zijn ook wel aardig. Derijck vind ik vrij matig.
Er zijn wel meer spelers die niet meer in packs zitten zoals Djalo (Sporting LM) Ziegler (Juventus LB) Ephraim (QPR CAM) en ik had een bronze CB van Swansea genaamd Situ die ik nog nooit eerder had gezien. Helaas verkocht die maar voor 350, maar ik heb er nog 1. Er zijn vast nog wel meer spelers maar ik zou zo even niet weten wie.quote:Op zondag 25 december 2011 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Meestal halen ze geen spelers uit het spel..zeker niet bij zulke onbenullige dingen als de Eredivisie. Denk dat die 2 EPL dudes uitzonderingen waren.
Ja, juist wel. Speel gewoon paar losse online matches voor ongeveer 1000 coins per potje, en na een potje of 10-15 heb je al een sterk team omdat de prijzen zo laag liggen nu.quote:Op zondag 25 december 2011 18:50 schreef DjNivek het volgende:
Heeft het nog wel een beetje zin nu te beginnen met UT? Sowieso heb ik nog nooit een wedstrijd online gespeeld, en gisteren kreeg ik Fifa 12 (waar ik vandaag ff m'n virtual pro alle accomplishments heb laten krijgen in de arena). Het verdedigen lijkt me sowieso al een stuk kutter, en om als complete leek er meteen in te stappen? (Ik heb UT al wel even opgestart en een team in elkaar gezet, veels te aanvallend, maar met mijn kaarten kan ik niet anders)
welke console?quote:Op zondag 25 december 2011 18:50 schreef DjNivek het volgende:
Heeft het nog wel een beetje zin nu te beginnen met UT? Sowieso heb ik nog nooit een wedstrijd online gespeeld, en gisteren kreeg ik Fifa 12 (waar ik vandaag ff m'n virtual pro alle accomplishments heb laten krijgen in de arena). Het verdedigen lijkt me sowieso al een stuk kutter, en om als complete leek er meteen in te stappen? (Ik heb UT al wel even opgestart en een team in elkaar gezet, veels te aanvallend, maar met mijn kaarten kan ik niet anders)
Heb 'm net voor 4k op Xbox gekochtquote:Op zondag 25 december 2011 20:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op Xbox is hij goedkoper. Maar hij is het wel waard.
Welke opstelling? Fer is wel een baas.quote:Op zondag 25 december 2011 20:06 schreef Neraice het volgende:
[..]
Heb 'm net voor 4k op Xbox gekochtMaargoed, hij zal het wel waard zijn en na 1 potje heb ik het verschil wel weer terugverdiend.
Edit: Maar wel Castaignos voor 1k
Puur afgaand op de prijzen volgens de database (auctions) zou ik zeggen ja. Goede formatie en 1 van de goedkoopste. Als je wilt doorverkopen dan kan dat met deze denk ik wel...quote:
Duits bier von Faßquote:Op zondag 25 december 2011 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankjeee! Nu aan de warsteiner jij!
Dan schiet ie 'm gewoon boven in het doel. Dan moet je daarheen richten met keepen.quote:Op zondag 25 december 2011 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Kk ea!!
Finale, laatste min krijg ik een onverdiende penal tegen. Was gewoon op de bal, ik raaktr hem niet eens. Dus ik doe niks, die homo schiet door het midden n mij fucking keeper doet niks!! Hij valt achterover en hij scoort de 1-2!!
Gvd
Wat een bullshit!! Kut ea moet ook alles veranderen!quote:Op zondag 25 december 2011 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan schiet ie 'm gewoon boven in het doel. Dan moet je daarheen richten met keepen.
Zo standaard als de neten hoor zo'n penaltyquote:Op zondag 25 december 2011 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Kk ea!!
Finale, laatste min krijg ik een onverdiende penal tegen. Was gewoon op de bal, ik raaktr hem niet eens. Dus ik doe niks, die homo schiet door het midden n mij fucking keeper doet niks!! Hij valt achterover en hij scoort de 1-2!!
Gvd
Kk ea wat een grafspel!!11einzenzo.quote:Op zondag 25 december 2011 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Kk ea!!
Gvd
quote:Op zondag 25 december 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Zaalvoetbal, standaard vanaf 2 meter punteren/poeieren en dan maar hopen dat de keeper hem niet raakt![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 21:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kk ea wat een grafspel!!11einzenzo.
Echt hou op man, speel het spel graag of niet. Ben blij dat ze zo'n mooi spel weten te ontwikkelen.
neuh, dan faal ik altijd. Komt er altijd zo'n mongol van achteren die hem meeneemtquote:Op zondag 25 december 2011 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]daar is geen reet aan man zo spelen. Lekker de keeper tureluurs draaien met kappen en draaien, akka en dat soort meuk of met sweaty goals
Van mij mogen ze verder gaan met het ontwikkelen, nu falen ze gewoon hardquote:Op zondag 25 december 2011 21:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Echt hou op man, speel het spel graag of niet. Ben blij dat ze zo'n mooi spel weten te ontwikkelen.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
neuh, dan faal ik altijd. Komt er altijd zo'n mongol van achteren die hem meeneemt
Ik ben daarom ook altijd achterin te vinden, trucjes laat ik altijd de mocro's doen.quote:Op zondag 25 december 2011 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]in de F-jes leer je al dat je altijd moet weten wat er gebeurt
voordat je de bal aanneemt kijk je om je heen wat je moet doen. Wanneer je de bal hebt kijk je toch niet alleen naar de bal mag ik hopen
Gedeeltelijk mee eens. Er speelt een haat-liefde verhouding tussen het spel en de speler.quote:Op zondag 25 december 2011 21:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben ook verdediger hoorquote:Op zondag 25 december 2011 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben daarom ook altijd achterin te vinden, trucjes laat ik altijd de mocro's doen.
Echt hequote:Op zondag 25 december 2011 21:37 schreef n0ir het volgende:
Het enige waar ik écht niet mee kan omgaan zijn de 'snelle' inworpen, godverdomme wat is dat slecht uitgewerkt.
Jep, en dan grijpt ie een keer raak, laat ie em vallen en dan 5 seconden naar de bal staren van: uhhhhh en nu?quote:Op zondag 25 december 2011 21:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt hekeer op keer wil de speler de bal op pakken maar grijpt ie mis
Ieder zijn specialiteitquote:Op zondag 25 december 2011 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben ook verdediger hoormaar ik vind het wel leuk om iemand uit te spelen en dat lukt ook wel aardig makkelijk altijd. De schaar, zo simpel als ik weet niet wat en iedereen trapt er in
. Dat overdreven gevoetbal kan ik ook niet maar met een akka oid lukt nog wel
ik ben niet zo snel maar het draait om een goede timing. Oefening baart kunst
Dat hij daarna de bal toch pakt en dan niemand zich aanbied, waardoor je balverlies hebtquote:Op zondag 25 december 2011 21:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jep, en dan grijpt ie een keer raak, laat ie em vallen en dan 5 seconden naar de bal staren van: uhhhhh en nu?
Ik heb pas een vorm crisis. iets van 40 losses de afgelopen week en 4 overwinningenquote:Op zondag 25 december 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Mmm heb maar mijn xbox uitgedaan, wil vandaag niet
Wtf, dan had de playstation al de deur uitgegaan hier. Op agressieve wijzequote:Op zondag 25 december 2011 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb pas een vorm crisis. iets van 40 losses de afgelopen week en 4 overwinningen
Ik heb revenge tilt, ik wil doorgaan tot een overwinning maar ga steeds slechter spelenquote:Op zondag 25 december 2011 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf, dan had de playstation al de deur uitgegaan hier. Op agressieve wijze
quote:Op zondag 25 december 2011 21:50 schreef n0ir het volgende:
Het is karma omdat je een sweaty team hebt aangemaakt vandermar....
Ik ben juist flink aan het winnen de laatste tijd, gisteren 5 trofeeën erbij kunnen zetten in de kast![]()
Hoe bevalt IF Carrick? Heb m zojuist gekochtquote:Op zondag 25 december 2011 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb mijn team een beetje aangepast:
-----tevez--vpersie
---------vdvaart
Young-----------if ruiz
----------if carrick
Enriqye--vermeal--david--johnson
--------------reina
Goed, lekkere schot, gaat vaak mee naar voren.. Als zijn pace +5 was geweest dan was hijquote:Op zondag 25 december 2011 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe bevalt IF Carrick? Heb m zojuist gekocht
Mooi, ik ben ook een BPL squad begonnen, tot zover heb ik dit:quote:Op zondag 25 december 2011 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed, lekkere schot, gaat vaak mee naar voren.. Als zijn pace +5 was geweest dan was hij
O en zijn interception is 90, dus 1-1 niet te verslaan
Klinkt voor mij gewoon als een spannende pot maar jij vond het weer kut?quote:Op zondag 25 december 2011 22:08 schreef vandermar het volgende:
Ik kwam ook een Serie A silver team tegen met
El Kabir
Pasquatto
El Shaarawy
Coutinho
Ik dacht misschien heeft hij wel skills. Wedstrijd begint, 15 afstandschoten van hem en de overige waren through balls welke Vlaar niet kon belopenwat hij deed had echt niets met skill te maken alleen met pace
3-2 verlies
Echt vreselijk dat soort mongolen. Koop dan gewoon een team met Walcott, agbonlahor en dat soort troep.
Was niet zo spannendquote:Op zondag 25 december 2011 22:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Klinkt voor mij gewoon als een spannende pot maar jij vond het weer kut?![]()
Hoe had ie het dan volgens jou moeten doen? afstandschoten zijn blijkbaar kut, through balls ook....niet iedereen kan skills moves.quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was niet zo spannendmeneer zat alleen hetzelfde te doen en 3x was het niet te belopen voor Vlaar en toen goal
Hij kan ook hoog tempo passen en er zo doorheen komen. Ik speel zeker niet contained achterin, verre van. Ik speel meestal aanvallend. Maar hij kon er echt geen flikker van. 3x kon ik de through net niet stoppen en ging hij er met El Kabir op snelheid doorheen, daarbij was er ook nog 1 sweaty goalquote:Op zondag 25 december 2011 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe had ie het dan volgens jou moeten doen? afstandschoten zijn blijkbaar kut, through balls ook....niet iedereen kan skills moves.
Over 11 minuten en een beetje loopt er een af....quote:Op zondag 25 december 2011 22:25 schreef Toefjes het volgende:
Wat vreselijk kut dat je tientallen paginas kut kaartjes moet doorzoeken om een LW-->LM kaartje te kunnen scoren
Haha, nee, wil m voor 1.5 K hebben. Zie RW-->RM ook voor 1.5K staan. Maar het kutte is: dan zie je zon kaartje, zie je LW staan, en klik je op het kaartje staat er LWB. Zo irritantquote:Op zondag 25 december 2011 22:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb er nog eentje voor je..... loopt over 11 minuten en een beetje af.
2.2 bin
Dat ze na 3 jaar nog steeds niet een simpele dropbox erbij hebben gebouwd... Zelfde geldt voor specifieker zoeken op manager, ook per formatie bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 december 2011 22:25 schreef Toefjes het volgende:
Wat vreselijk kut dat je tientallen paginas kut kaartjes moet doorzoeken om een LW-->LM kaartje te kunnen scoren
Goedkoopste BIN is 1.6 (7minuten)quote:Op zondag 25 december 2011 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, wil m voor 1.5 K hebben. Zie RW-->RM ook voor 1.5K staan. Maar het kutte is: dan zie je zon kaartje, zie je LW staan, en klik je op het kaartje staat er LWB. Zo irritant
Klopt 't zo niet gewoon, Ze hebben allemaal een dubbele link..quote:Op zondag 25 december 2011 22:41 schreef laucas het volgende:
Rukkig, ik denk niet dat het mogelijk is om met deze hybride iedereen op 9 chem te krijgen want ik kom er maar niet uit
3-4-3
-----------Snijders - Marlos - Leite
Drenthe - Fer - Gago - Danilinho
-----------Donk-Kanu-Manoel
Fer blijft met 7 chem zitten?quote:Op zondag 25 december 2011 22:41 schreef laucas het volgende:
Rukkig, ik denk niet dat het mogelijk is om met deze hybride iedereen op 9 chem te krijgen want ik kom er maar niet uit
3-4-3
-----------Snijders - Marlos - Leite
Drenthe - Fer - Gago - Danilinho
-----------Donk-Kanu-Manoel
Fer heeft twee dooie linkjes.quote:Op zondag 25 december 2011 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een link met Donk, Snijders en Drenthe.. Lijkt me niet.
7 chem volgens de normale regels:quote:
Ik heb mijn 5212 team ook al weer weggedaan. M'n BPL 5212 althans.quote:Op zondag 25 december 2011 23:08 schreef vandermar het volgende:
Sweaty team in de verkoop want vind het toch niet zo leuk
Gervinho maar 69 heading? Dude, met dat hoofd
It's all about the PACE!!!quote:Op zondag 25 december 2011 23:08 schreef vandermar het volgende:
Sweaty team in de verkoop want vind het toch niet zo leuk
Gervinho maar 69 heading? Dude, met dat hoofd
Bedankt, binnenkort maar een potje proberen danquote:Op zondag 25 december 2011 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, juist wel. Speel gewoon paar losse online matches voor ongeveer 1000 coins per potje, en na een potje of 10-15 heb je al een sterk team omdat de prijzen zo laag liggen nu.
Nee, hij had er alleen een shitload ingekocht tijd terug, afaik.quote:Op maandag 26 december 2011 00:19 schreef Neraice het volgende:
Volgens mij zit hij IF Djuricic te pricefixen of niet?
`quote:
Kom ik ook met regelmaat spelers van tegenquote:
Potje doen? Word helemaal gek van die noobs met virtual pro matchesquote:Op maandag 26 december 2011 00:28 schreef Toefjes het volgende:
Net een mooie pot gespeeld, 2-1 gewonnen, winnende goal van Overtoom, die liep Wynne er even gewoon uit![]()
BPL squad bijna klaar, alleen nog formatiekaartjes en extra bankvulling
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#j1LzAO0gbckJf
Ik speel met 4-2-3-1 dus VdV zo aan de zijkanten helaas te traag. Als CAM in het centrum is hij briljant, lijkt altijd op het juiste moment te staan waar die moet staan, en heel koelbloedig in de afrondingquote:Op maandag 26 december 2011 00:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ook weer BPL aan 't maken. Rond VDV.
Ik lig lekker in bed alquote:Op maandag 26 december 2011 00:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Potje doen? Word helemaal gek van die noobs met virtual pro matches
Mooi team. Alleen hebben sommige spelers een kut chem. Speel je op de ps3? Heb wel zin om je in te maken.quote:Op maandag 26 december 2011 00:28 schreef Toefjes het volgende:
Net een mooie pot gespeeld, 2-1 gewonnen, winnende goal van Overtoom, die liep Wynne er even gewoon uit![]()
BPL squad bijna klaar, alleen nog formatiekaartjes en extra bankvulling
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#j1LzAO0gbckJf
Volgens mij wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Raak je je dnf kwijt als hij in de lobby blijft hangen en je leaved?
Kak zit al 15 minuten naar dit scherm te kijkenquote:Op maandag 26 december 2011 01:22 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga DaMarcus Beasley gewoon LW zettenAltidore in de spits, kijken of dat werkt.
[..]
Volgens mij wel.
Goede silvers zijn duurder dan matige golds.quote:Op maandag 26 december 2011 01:33 schreef dustinoo het volgende:
Hoe kan het dat je voor de gea maar 1000 betaalt en voor wernbloom minsten 10000?
Vraag & aanbodquote:Op maandag 26 december 2011 01:33 schreef dustinoo het volgende:
Hoe kan het dat je voor de gea maar 1000 betaalt en voor wernbloom minsten 10000?
waarom(a)quote:Op maandag 26 december 2011 01:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goede silvers zijn duurder dan matige golds.
Omdat je toernooien in 3 categorien hebt, Goud (meest populair), Silver en Brons. In de silver cup mag je alleen silvers opstellen, dus de betere silver spelers zijn wat duurder dan sommige goedkope golds.quote:
Er worden over het algemeen meer goldpacks geopend dan silverpacks. Dus kwestie van vraag en aanbodquote:
Dat ook.quote:Op maandag 26 december 2011 01:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Er worden over het algemeen meer goldpacks geopend dan silverpacks. Dus kwestie van vraag en aanbod
Fixedquote:Op maandag 26 december 2011 01:48 schreef DannyDeko het volgende:
Kan niet wachten op de pricedrop trouwens...
Staan nogal wat lui om mn verlanglijstje. Kan ze nu ook wel halen maar is zonde
BPL 4335212:
Modric + vdv
Serie A /brazil 4335212:
Ibra
Hulk
Kaka
Silva
Fixedquote:Op maandag 26 december 2011 01:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Neeee kerel, Hulk in een 5212?![]()
Alleen mn Braskillersverkapte pacewhores zijn 5212.
Heb je al eens gepostquote:Op maandag 26 december 2011 02:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Koest! Af!
Dat houd je wel ff bezig
Netjes, ik krijg vast weer bidtokensquote:Op maandag 26 december 2011 02:55 schreef Tobi-wan het volgende:
2500 coins daily gift, niet verkeerd
Same for me.quote:Op maandag 26 december 2011 02:55 schreef Tobi-wan het volgende:
2500 coins daily gift, niet verkeerd
Lezen is een kunst, er moeten nog formatiekaartjes etc gehaald worden..quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mooi team. Alleen hebben sommige spelers een kut chem. Speel je op de ps3? Heb wel zin om je in te maken.
oooooh snaaaaapquote:Op maandag 26 december 2011 07:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lezen is een kunst, er moeten nog formatiekaartjes etc gehaald worden..
Lezen part II: sta al maanden in de OP bij PS3.
En om met elkaar in contact te komen zal ik je aan mn friends list toe moeten voegen. Gezien je eerdere posts zul je helaas nooit in de categorie friends vallen.
16.9k maar..belasting enzoquote:Op maandag 26 december 2011 12:00 schreef Jay_Snake het volgende:
Op de PS3 Robben gekocht voor 300k, 4-1-2-1-2 kaartje gekocht voor 8k, die er overheen gekocht en Robben weer verkocht voor 342k, 34k winst
Held!quote:Op maandag 26 december 2011 07:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En om met elkaar in contact te komen zal ik je aan mn friends list toe moeten voegen. Gezien je eerdere posts zul je helaas nooit in de categorie friends vallen.
Blijft een leuke winstquote:
dat zekerquote:
Krijg je dan nog wel bij FUT een reservebank? Jammer dat een Van Persie er niet bij staat. Daarnaast zijn dit alleen de toppers, krijg je bij fut ook iets met de wat mindere spelers? Dan doel ik op bronze of silvers die eigenlijk beter zijn dan het niveau waar ze op spelen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:12 schreef Tim86 het volgende:
Dit zal wel een aardige indicatie zijn voor het toty van de FIFA straks, al hoop ik dat die wat minder op Spanje en Liga BBVA geilen
Barcelona hofleverancier wereldelftal
Vandaag om 11:39 Edwin Radstaat Barcelona domineert het wereldelftal van 2011 van de Franse sportkrant L'Equipe. In totaal zes spelers van de Spaanse club, dit jaar winnaar van de Champions League, zijn in het team opgenomen. Nederlandse spelers ontbreken in het keurkorps. Ook qua clubs en nationaliteit heeft Spanje de overhand. Acht van de elf voetballers zijn actief bij Barcelona of Real Madrid en vijf spelers hebben de Spaanse nationaliteit.
Het wereldelftal:
Manuel Neuer (Bayern München), Nemanja Vidic (Manchester United), David Silva (Manchester City), Lionel Messi, Xavi, Sergio Busquets, Andres Iniesta, Daniel Alves, Gerard Piqué (Barcelona), Marcelo Da Silva, Cristiano Ronaldo (Real Madrid).
(ANP)
Van Persie?quote:Op maandag 26 december 2011 12:15 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben misschien een beetje te veel fanboy, maar schandalig dat iemand die over 40+ wedstrijden 1 op 1 loopt in de zwaarste competitie ter wereld er niet instaat.
Nee geen bankquote:Op maandag 26 december 2011 12:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Krijg je dan nog wel bij FUT een reservebank? Jammer dat een Van Persie er niet bij staat. Daarnaast zijn dit alleen de toppers, krijg je bij fut ook iets met de wat mindere spelers? Dan doel ik op bronze of silvers die eigenlijk beter zijn dan het niveau waar ze op spelen.
Vanmorgen rond 8uquote:Op maandag 26 december 2011 12:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Vannacht gekocht? Zie ze alleen maar gaan voor +340K.
Ik heb zo'n gevoel dat ze Bas Dost willen pricefixenquote:Op maandag 26 december 2011 12:21 schreef Toefjes het volgende:
Voor de liefhebbers, over 12 minuten loopt er een Dost veiling af op PS3, startprijs was 150, current bid 20.000. Spaarzame kans om m voor wat goedkoper te krijgen.
heeft al 1 persoon een stuk of 20 Dosten voor een ton er op gezetquote:Op maandag 26 december 2011 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ze Bas Dost willen pricefixen
Wat had je?quote:Op maandag 26 december 2011 12:29 schreef Decrease het volgende:
Net (tegen beter weten in) zo'n Christmas Gold Pack geopend. Manman!
Soms een pack, soms coins, soms bidtokens.. Had nu 100 bidtokens, niet verkeerd, die kosten normaal 5000 coins geloof ikquote:Op maandag 26 december 2011 12:54 schreef Pino0 het volgende:
Krijg je veel packs by die daily gifts? Ik heb alleen maar coins :p
Begrijpend lezen blijkt voor jou zeer lastig te zijn. Al hoewel dat ook aan je beperkte intelligentie kan liggen. Noch met een formatiekaart zul je op sommige posities geen 9 chem krijgen.quote:Op maandag 26 december 2011 07:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, leuk dat je er weer bent Scrooge. Al bezocht door de drie Kerstgeesten?quote:Op maandag 26 december 2011 13:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijkt voor jou zeer lastig te zijn. Al hoewel dat ook aan je beperkte intelligentie kan liggen. Noch met een formatiekaart zul je op sommige posities geen 9 chem krijgen.
Daarbij ga ik niet alle namen af in de OP om uit te zoeken op welke console iemand speelt.
Over het laatste gesproken, mensen op het internet als vrienden beschouwen, dat geeft al te kennen wat voor zielige kneus je bent. Je bent niets meer en niets minder dan een imbeciele watje.
imbecielE? volgens mij zie ik hier een spelvautquote:Op maandag 26 december 2011 13:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijkt voor jou zeer lastig te zijn. Al hoewel dat ook aan je beperkte intelligentie kan liggen. Noch met een formatiekaart zul je op sommige posities geen 9 chem krijgen.
Daarbij ga ik niet alle namen af in de OP om uit te zoeken op welke console iemand speelt.
Over het laatste gesproken, mensen op het internet als vrienden beschouwen, dat geeft al te kennen wat voor zielige kneus je bent. Je bent niets meer en niets minder dan een imbeciele watje.
Verstandelijk beperkt kind, ik ben niet je moeder die je sprookjesverhalen wijs probeert te maken.quote:Op maandag 26 december 2011 13:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah, leuk dat je er weer bent Scrooge. Al bezocht door de drie Kerstgeesten?
Leer Nederlands.quote:Op maandag 26 december 2011 13:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
imbecielE? volgens mij zie ik hier een spelvaut
Gelukkig Kerstfeestquote:Op maandag 26 december 2011 13:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verstandelijk beperkt kind, ik ben niet je moeder die je sprookjesverhalen wijs probeert te maken.
nouja, foutje van mijn kant. Fijne feestdagen nog!quote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer Nederlands http://www.encyclo.nl/begrip/IMBECIELE
http://www.woxikon.nl/nederlands/imbeciele.php
http://www.volkskrant.nl/(...)-moskee-bezoek.dhtml
Als je aan 7 chem niet genoeg hebt voor 1 of 2 posities ben je een erg beperkte Fifa speler. Verders had ik deze reactie al verwacht. Een soort copy paste van je eerdere berichtjes hier.quote:Op maandag 26 december 2011 13:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
imbeciele:quote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer Nederlands.
http://www.encyclo.nl/begrip/IMBECIELE
http://www.woxikon.nl/nederlands/imbeciele.php
http://www.volkskrant.nl/(...)-moskee-bezoek.dhtml
MUHAHAHAHAHAHA ik had dus toch gelijk!quote:Op maandag 26 december 2011 13:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
imbeciele:
denigrerend - vrouw
imbeciel:
denigrerend - man
Afaik is Toefjes een vent
Als je als ... Conclusies kun je beter aan andere overlaten aangezien je niet logisch kunt redeneren noch kunt nadenken. Daarbij stel suggestieve vraag die afwijkend is van mijn vraagstelling. Maar goed een vmbo-er zoals jij heeft dan ook weinig toekomstperspectieven. Voortaan gewoon luisteren naar de baas.quote:Op maandag 26 december 2011 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je aan 7 chem niet genoeg hebt voor 1 of 2 posities ben je een erg beperkte Fifa speler. Verders had ik deze reactie al verwacht. Een soort copy paste van je eerdere berichtjes hier.
Lees eens het Volkskrant artikel jong.quote:Op maandag 26 december 2011 13:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
imbeciele:
denigrerend - vrouw
imbeciel:
denigrerend - man
Afaik is Toefjes een vent
Dat heb je dus niet, kind.quote:Op maandag 26 december 2011 13:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
MUHAHAHAHAHAHA ik had dus toch gelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |