Bronquote:Robert herenigt verre liefdes
Kerstspecial
Robert 'Doctor Love' ten Brink herenigt verre liefdes en familieleden speciaal voor de feestdagen met elkaar. De 'slachtoffers' in kwestie worden overvallen met de hereniging, wat voor emotionele en ontroerende televisie zorgt.
Nee van die opera zangeressen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Patricia? OMG Patty ook nog...
Diva's dus.
Wist ik wel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee van die opera zangeressen.
BrownieDutch, zijn echte naam weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:19 schreef EL_Presidente het volgende:
hoe heet die zanger met die zonnebril, ook wel bekend van die Tmobile commercial?
Maar hij moet er eentje uit Braziliequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef EL_Presidente het volgende:
allemaal meisjes in dat lokaal..![]()
die leraar kan neuken totdat ie erbij doodvalt..
Neuh gewoon mooi momentquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
want jij gaat ook leraar worden op zo een school?
Happy ending!quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Nu gaat hij mee de sauna in met alle meiden
Handig, toch maar eens gaan nadenken over digitale tv.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij kijken het vertraagd, net als TVOHalle meuk en reclame doorspoelen
Ik denk dat ze het wel controleren hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:02 schreef EL_Presidente het volgende:
gewoon een mooi zielig verhaal verzinnen en gratis je familie laten overhalen..
Ja, maar degene die geknipt werd kwam niet in beeld en Joke vertelde dat haar dochter in het buitenland ook woonde, dus ze wist hoe het was bla bla bla.quote:
Wel een gok hoor.quote:
Ook met gele tanden.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:24 schreef Abed het volgende:
Als je je ogen dichtdoet hoor je Valerio.
Maar die ene donkere gozer is ook niet verkeerdquote:
Nee klopt die was welquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar die ene donkere gozer is ook niet verkeerd
Knap stel zo idd. En draak van een jurk ja.quote:
Of mekaar missen en op je plaat gaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:27 schreef Abed het volgende:
Trap afrennen en dan de verkeerde in de armen vliegen.
Ik zit al op het merkje te letten, maar ik ken het niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:41 schreef EL_Presidente het volgende:
he die jassen? ze hebben allemaal dezelfde merk jas.. weet iemand welke?
Ja echt prachtig!quote:
Die man van mij vindt het er maar saaiquote:
Tskquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die man van mij vindt het er maar saai
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Zij denkt nu: schiet nou maar op, ik weet wel dat hij hier is.
Nu zit ze weer aan hem vast! Die tweestrijdquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh blij en verdreitig tegelijk lijkt wel.
quote:
Juustem!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu zit ze weer aan hem vast! Die tweestrijd
Piekhaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die dochter moet ook nog komen straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zo zenuwachtig deed? Nee, nog niet teruggezien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die negerin uit de bus is niet geweest?
das deze toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaarquote:
Dat bedacht ik me ook ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja die.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zo zenuwachtig deed? Nee, nog niet teruggezien.
Inderdaad, zal wel overleden zijn dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Die andere kwam dacht ik uit Zuid-Amerika ergens.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad, zal wel overleden zijn dan.
Ik vind die moeder nu al leuk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Henny Huisman is er ook ma!
Ma ten Brink: ja, maar wat moet ik daarmee dan?![]()
Gele tanden avondquote:
Dat dacht ik nou ook, maar hij blijft ook doorgaan gewoon.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henny Huisman is ook wel... tot Z-artiest geworden met dit soort schnabbels.
Waarom moet die nogsteeds op tv.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henny Huisman is ook wel... tot Z-artiest geworden met dit soort schnabbels.
Het is wel apart dat de C1000 steeds medewerkers kwijtraakt. Eerst dat meisje doodgeschoten, nu is er weer een jongen dood gevonden na een personeelsfeest van de C1000.quote:
Oh dat laatste had ik nog niet gelezen. Vreemd, maar toeval lijkt me, of is er een complot?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is wel apart dat de C1000 steeds medewerkers kwijtraakt. Eerst dat meisje doodgeschoten, nu is er weer een jongen dood gevonden na een personeelsfeest van de C1000.
Oh noes! Ik ga nooit meer naar de C1000.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
En diegene die laatst werd vermoord had toch wel eens boodschappen gehaald bij de C1000?
Weet ik niet, maar gevaarlijke winkel, dat wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat laatste had ik nog niet gelezen. Vreemd, maar toeval lijkt me, of is er een complot?
Nou, als ik daarnaast wakker zou wordenquote:
Zou voor mij reden zijn om sowieso NEE te zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Op tv vragen om te trouwen, of zeggen dat het wel tijd wordt. hoe kansloos wil je het hebben.
Ging je bel net?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
He, Gouda! Even kijken of ik weet waar ze zijn.
Oh dan klopt RTL tekst ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens de elektronische gids duurt het tot 23:30.
Dat is het concertquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens de elektronische gids duurt het tot 23:30.
Gelukkig niet! Woon in een wat betere buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |