Bronquote:Robert herenigt verre liefdes
Kerstspecial
Robert 'Doctor Love' ten Brink herenigt verre liefdes en familieleden speciaal voor de feestdagen met elkaar. De 'slachtoffers' in kwestie worden overvallen met de hereniging, wat voor emotionele en ontroerende televisie zorgt.
Nee van die opera zangeressen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Patricia? OMG Patty ook nog...
Diva's dus.
Wist ik wel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee van die opera zangeressen.
BrownieDutch, zijn echte naam weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:19 schreef EL_Presidente het volgende:
hoe heet die zanger met die zonnebril, ook wel bekend van die Tmobile commercial?
Maar hij moet er eentje uit Braziliequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:35 schreef EL_Presidente het volgende:
allemaal meisjes in dat lokaal..![]()
die leraar kan neuken totdat ie erbij doodvalt..
Neuh gewoon mooi momentquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
want jij gaat ook leraar worden op zo een school?
Happy ending!quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Nu gaat hij mee de sauna in met alle meiden
Handig, toch maar eens gaan nadenken over digitale tv.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij kijken het vertraagd, net als TVOHalle meuk en reclame doorspoelen
Ik denk dat ze het wel controleren hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:02 schreef EL_Presidente het volgende:
gewoon een mooi zielig verhaal verzinnen en gratis je familie laten overhalen..
Ja, maar degene die geknipt werd kwam niet in beeld en Joke vertelde dat haar dochter in het buitenland ook woonde, dus ze wist hoe het was bla bla bla.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |