Gotyequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
Doe dan nog een keer Gotyeipv kut adel
Eerste keer dat ik Adele hoor deze week en dat is ook precies een keer te veel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
Adele. Ik heb niet de hele dag door geluisterd, maar TOCH elke keer Adele gehoord.
Dan heb ik wel ongelooflijke pech gehadquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik Adele hoor deze week en dat is ook precies een keer te veel.
Je hoort haar wel op de achtergrondquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:40 schreef gerbenp het volgende:
Nu gaat de chaos beginnen met het schakelen, kut updates. Maar gelukkig dat Adele maar even afgebroken wordt
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:40 schreef CindieY het volgende:
M'n huisgenoot draait dit nummer echt de hele middag achter elkaar door, steeds maar op repeat. Ik kan 't niet meer aanhoren
Ja man.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Een tokkietienerin met een ADO-Muts![]()
![]()
![]()
ADO heeft sinds de zomer alleen maar nepsupporters erbij gekregen.![]()
ADO
Echt zo'n nummer wat je vaker wil horen.quote:
die van adele ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:40 schreef CindieY het volgende:
M'n huisgenoot draait dit nummer echt de hele middag achter elkaar door, steeds maar op repeat. Ik kan 't niet meer aanhoren
Zo te horen nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Kijken of het beter is dan zijn police (shreeuw) kuffer van gister
Slabbetje nodig?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Maakt niet uit jongens, Waylon is om naar te kijken!
Zijn persoonlijkheid is al helemaal kutquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is ie dan geen fotomodel geworden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Poeh hee ik ben nog steeds niet van Jan Kooijemans bijgekomen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef Guanabana het volgende:
Zegt meneer van de flikkerende plaatjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Krijg dadelijk nog een epileptische aanval van dat geknipper daar
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zegt meneer van de flikkerende plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |