Carnaval.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog steeds niet leuk hoor. Ik heb ooit eens carnaval geprobeerd met alcohol. Maar dat was ook niet leuk.
kippenvelquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het huis opengaat ezn ze naar buiten mogen en naar het podium gaan is zo fantastisch genieten
Je wordt te oud voor die shitquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog steeds niet leuk hoor. Ik heb ooit eens carnaval geprobeerd met alcohol. Maar dat was ook niet leuk.
Carnavalquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Carnaval is Barrie Badpak 24/7 .. katje lam, adje van het padje en gaan met die banaanquote:
Ja bestel mar bestel mar bestel marquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Guus is voor mij net als Hazes (ga niet over kwaliteit beginnen, lees verder) en Rowwen Heze, je kan dan A'dam haten of Duitsers.. dat verbroederd en dan ga je gewoon los
Precies. Guus live gezien op Bevrijdingsfestival paar jaar geleden. Was overdag met wat vrienden, maar niet echt festivalgangers enzo, dus zeikzeik, moeilijkmoeilijk, regenregen, hele tijd moeten staan enzo, dus die zijn vroeg naar huis gegaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluuten dat 'ugh brabanders zijn kut' e.d. gaat ook het raam uit, is gewoon gezellig.
16:00 uurquote:
Dit heb ik nooit leuk gevonden hoor. Ook niet toen ik jonger was.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je wordt te oud voor die shit
Verplicht gezellig doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:58 schreef alors het volgende:
[..]Ik haat echt die zogenaamde 'gezellige' muziek, doet me echt niets.
Niet alles is uitgezondenquote:
Tuurlijk, wat moet de burgemeester van Leiden in Nijmegen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef LDS het volgende:
De burgemeester. Jammer dat we niet in Nijmegen zijn, want dan had hij een hels fluitconcert gekregen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef LDS het volgende:
De burgemeester. Jammer dat we niet in Nijmegen zijn, want dan had hij een hels fluitconcert UTRECHT gekregen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef Cee het volgende:
Wordt hij gesponsord voor iedere 'iedereen'?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat moet de burgemeester van Leiden in Nijmegen?
wel een import Hollander, komt ie uit het oosten van oorsprong ofzo?quote:
den oudsten toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend jaar onze burgemeesterWe hebben een leuke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |