quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:40 schreef ACT-F het volgende:
Twitter wordt overspoeld met meteorietmeldingen vanuit heel Nederland. Rond 17:25 plaatsgevonden en heeft circa een minuut geduurd
http://yfrog.com/gi7jgzquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:45 schreef Frutsel het volgende:
Enschede, Deventer en Eindhoven zouden hem ook gezien hebben
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://yfrog.com/gi7jgz
Via Twitter gevonden.
Deze was rond 17:25.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:07 schreef QBay het volgende:
Hier in Groningen heb ik hem ook gezien! Rond 18:30 toen ik de hond aan het uit laten was heb ik minutenlang een rode bol door de lucht zien gaan, het was 100% zeker geen vliegtuig of helicopter.
Tis wel van een paar daagjes geleden...quote:
''De Groninger sterrenkundige Theo Jurriens is van mening dat het niet om een komeet gaat maar om een stuk ruimte afval. Mogelijk is het brokstuk afkomstig van de Sojoez-raket waar onder meer André Kuipers mee naar het ruimtestation ISS is gebracht.''quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tis wel van een paar daagjes geleden...
maar de timelaps video is vind ik indrukwekkend
Open er maar een "Mensen die ..."-topic over in KLB.quote:Op zondag 25 december 2011 00:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jij laat al je torrents in je venster staan?ik delete ze altijd gelijk als ze op 100% zijn..
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:09 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb het ook gezien! Prachtige vuurbal die ruim 2 minuten door de lucht vloog, langzaam dalend in noordoostelijke richting.
Ik dacht eerst dat er een vliegtuig aan het neerstorten was, maar het was een stuk van de raket van Andre Kuipers.
SL-4 R/B 38037 / 2011-078B om precies te zijn.
De laatste trap van de Soyuz raket.
http://sattrackcam.blogsp(...)-soyuz-rb-stage.html
Regen en wind voor de rest van de 'winter'quote:Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef Wessell het volgende:
Ik mis vorig jaar toen er nog een pak sneeuw lag! ik gok dat we helemaal geen winter meer krijgen
het blijft gewoon zacht ik word gek van die klote wind
fijne feestdagen mensen
De auto gaf zojuist 11C aan, gaat nergens meer overquote:Op zondag 25 december 2011 22:18 schreef MaLo het volgende:
Fijne feestdagen
Voor morgen wordt er gewoon 11 graden voorspeld. Lente-temperaturen met kerst
quote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef JDude het volgende:
Kom maar op met die bak regen tijdens de jaarwisseling. Dat tokkie knalvuurwerk begint nu al te vervelen.
Maar om 12 uur eventjes droogquote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef JDude het volgende:
Kom maar op met die bak regen tijdens de jaarwisseling. Dat tokkie knalvuurwerk begint nu al te vervelen.
Ik zag gisteren al heel wat bomen met bloemetjes erinquote:Op maandag 26 december 2011 09:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sjonge jonge de vlinderplant bij mijn zus staat gewoon in bloei, waar slaat dit op
Nog even en de bomen staan straks alweer vol in maart
*kuch*quote:Op maandag 26 december 2011 12:33 schreef pfaf het volgende:
Wat een temperaturen vandaag.Dit moet wel de warmste winter uit m'n leven zijn.
In m'n geheugen ligt het anders (is altijd zo natuurlijk). Al vraag ik me wel af, of we nu niet hoger zitten dan 6.5, in ieder geval in de buurt.quote:
Ik heb net zonder jas buiten gelopen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:41 schreef kruidkoekje het volgende:
lekker onzinnig nieuwsbericht van 2008, wie weet hebben we nu wel de warmste winter met onze 11 graden.
En waar halen die mensen t dan vandaan om pantoffels, mutsen en handschoenen te dragen als een eskimo?!
mede dankzij het zonnetje natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2011 12:48 schreef pinine het volgende:
2e kerstdag, Amsterdam 13 graden![]()
[ afbeelding ]
Het is één keer eerder zo warm geweest en dat vind jij niet bijzonder? Vreemde definitie.quote:Op maandag 26 december 2011 13:24 schreef aloa het volgende:
Zo bijzonder zijn deze temperaturen niet...
http://www.knmi.nl/klimatologie/lijsten/kerst.html
Dat hebben ze vaker beloofd na een warme winter, is nog nooit uitgekomenquote:Op maandag 26 december 2011 12:13 schreef QBay het volgende:
Als dit zo blijft...hebben we komend voorjaar enorm veel ongedierte (muggen, wespen, bijen, etc.)![]()
![]()
.
De winter is nog niet voorbijquote:Op maandag 26 december 2011 13:47 schreef seasushi het volgende:
... En iedereen is zich na de afgelopen 2 jaar zo goed gaan voorbereiden..
de winterbanden vliegen als broodjes over de toonbank, Snneuwscheppen en strooizout is al zo goed als op in de winkels.
De mode is vooral hele dikke truien, dikke gigantische sjaals, mutsjes met kleppen over de oren,
en in kerstpakketen zit vaak een elastich voor om je schoenen waar spijkers in zitten zodat je nit uitglijdt..
Het gaat dus niet vriezen of sneeuwen deze winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |