Ja maar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Iedereen van 3fm staat geloof ik met die bril op de foto
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
jhe kunt em ook via de veiling proberen binnen te slepen toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef Qunix het volgende:
Die haard!!!! Ik ga hem nieuw kopen zodra ik op mijzelf woon (in maart)
Als het donker is, is ie ook vanuit de ruimte te zien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
3x geboden... Nu is hij teveel... In de winkel is hij nu goedkoper.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jhe kunt em ook via de veiling proberen binnen te slepen toch?
Lekker, stokbrood on the side.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga de soep maar eens warm maken en stokbrood snijden.
bonapetiet!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga de soep maar eens warm maken en stokbrood snijden.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, Di-rect lijkt de Kelly family wel
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker, stokbrood on the side.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef rubbereend het volgende:
Dat is het nadeel van die laatste dag, je kan niet op de stream blijven kijken omdat ze schakelen naar de optredens
Ik schakel lekker naar de radio heen en weer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef rubbereend het volgende:
Dat is het nadeel van die laatste dag, je kan niet op de stream blijven kijken omdat ze schakelen naar de optredens
WOHOHOHO, maar nee prima muziek opzich. Al is echt vrijwel ieder nummer identiek maar dan net iets andersquote:
I'm in love with an alien, I'n in love with her eyes... omg wat vond ik dat verschrikkelijk toen en het was echt een dikke hitquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje, Di-rect lijkt de Kelly family wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |