abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107230601
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan hoef ik niet per se stil te blijven maar alle diplomatieke banden verbreken vind ik echt zo'n border-line reactie. Dan moet je niet verwachten dat iedereen automatisch z'n bek houd en schoorvoetend zich aan jou gaat lopen aanpassen.

Wat heeft dat met schaapigheid te maken trouwens? Wat een onzin metafoor. Gebruik het dan ten minste goed.
Wat voor toegevoegde waarde zal Frankrijk hebben (voor Turkije). Volgens mij merkt Turkije er weinig tot niets van.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107230718
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik had gezegt. Stuur je beste historici er op af. Open archieven. Kom maar op. Zoek het uit.

De waarheid is de waarheid. Ben je schuldig dan ben je schuldig.

Even voor de duidelijkheid. Wat mij betreft hoeft de Turkse regering geenszins hun excuses aan te bieden. Dat is belachelijk. Niemand die nu nog leeft of iets betekent is hier nog verantwoordelijk voor. Maar het lijkt mij wel gezond om een zo objectief (ofwel intersubjectief) mogelijke waarheid in het klaslokaal te presenteren.

En niet je vingers in je oren en nanananananana.

Hier in Nederland leer je ook gewoon over de keiharde feiten op school. Grootste percentage weggescheepte joden van Europa, laatste westerse land dat slavernij heeft afgeschaft, etc...
Dan heb je het over Nederland. Laten we wel wezen, ik denk niet dat ze in Frankrijk iets leren over de genocide in Algerije en de onderdrukking/uitbuiting van Noord-Afrika.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:15:55 #278
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107230852
quote:
Nee want ik zou niet als een kleuter de diplomatieke deur dichtsmijten als mensen niet doen wat ik wil.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_107230900
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee want ik zou niet als een kleuter de diplomatieke deur dichtsmijten als mensen niet doen wat ik wil.
Heb je dat filmpje wel of niet bekeken?
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:17:52 #280
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_107230962
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan heb je het over Nederland. Laten we wel wezen, ik denk niet dat ze in Frankrijk iets leren over de genocide in Algerije en de onderdrukking/uitbuiting van Noord-Afrika.
In Frankrijk krijg je alleen Frans toch :')

oja en schilderen
pi_107231029
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:17 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

In Frankrijk krijg je alleen Frans toch :')

oja en schilderen
En je leert er stokbrood maken.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:19:18 #282
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107231043
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat voor toegevoegde waarde zal Frankrijk hebben (voor Turkije). Volgens mij merkt Turkije er weinig tot niets van.
1. Frankrijk is een belangrijke lidstaat voor die EU waar ze zo graag lid van willen worden (ik begrijp dat die behoefte steeds minder leeft naarmate ze vaker afgewezen worden)

2. Frankrijk is een grote (potentiele) afzetmarkt voor producten.

3. Frankrijk heeft een redelijk aantal inwonende Turken. En Turkije heeft een ziekelijke behoefte om die Turken lastig te vallen met van alles en nog wat.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:21:04 #283
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107231157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje wel of niet bekeken?
Ik heb het filmpje bekeken. Viel me ook op dat hij stelde dat het Turkse volk simpelweg dit hele concept nooit heeft bevat. Ookal gaat het vooraf dat dat hij zegt dat "er voor een dergelijke commissie niks geaccepteerd wordt" stelt dat wat mij betreft wel al de toon "dit is voor ons compleet ondenkbaar en doen jullie je goddelijke best maar om ons ueberhaupt alleen al te overtuigen van het feit dat wij iets minder dan heilig zijn".

Lekker makkelijk.
pi_107231206
quote:

[..]

Hier in Nederland leer je ook gewoon over de keiharde feiten op school. Grootste percentage weggescheepte joden van Europa, laatste westerse land dat slavernij heeft afgeschaft, etc...
Jammer dat ik geen abonnement heb op The Times, want dan kon ik een artikel dat gepbliceerd is, in zijn geheel lezen.

Dit is er te lezen (http://www.thetimes.co.uk(...)e&p=tto&pf=all&bl=on):
quote:
France was accused of masking its bloody colonial past yesterday after the Government censored an official text on the violence that accompanied Algerian independence 50 years ago. Officials justified deleting passages in the document, which was written by an eminent historian, on the ground that
Er zijn Turkse bronnen erover te vinden, maar dat zal jij niet kunnen lezen en begrijpen en vast en zeker ook niet vertrouwen.

Nou, alsjeblieft.
pi_107231227
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

1. Frankrijk is een belangrijke lidstaat voor die EU waar ze zo graag lid van willen worden (ik begrijp dat die behoefte steeds minder leeft naarmate ze vaker afgewezen worden)

2. Frankrijk is een grote (potentiele) afzetmarkt voor producten.

3. Frankrijk heeft een redelijk aantal inwonende Turken. En Turkije heeft een ziekelijke behoefte om die Turken lastig te vallen met van alles en nog wat.
1. Je geeft het antwoord zelf al.

2. Die zijn er ook (nog meer) ten oosten en zuiden van Turkije

3. Dat kan alsnog.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:22:40 #286
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107231258
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

2 wrongs don't make a right. Ik klaag vaak genoeg over Frankrijk's ziekelijke behoefte om cencuur door te voeren en hun mensenrechtschendende zuid-amerikaans-model gevangenis wezen.

Dus Turkije mag ook wel eens aan de beurt. O+
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 20:23:12 #287
236264 crew  capricia
pi_107231296
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee, want jij blijft natuurlijk omgaan met die mensen wanneer zij de walgelijkste leugens over jou verspreiden.
Alleen Turkije vindt dat het leugens zijn. Daarbuiten weten ze wel beter.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:25:30 #288
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107231429
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jammer dat ik geen abonnement heb op The Times, want dan kon ik een artikel dat gepbliceerd is, in zijn geheel lezen.

Dit is er te lezen (http://www.thetimes.co.uk(...)e&p=tto&pf=all&bl=on):

[..]

Er zijn Turkse bronnen erover te vinden, maar dat zal jij niet kunnen lezen en begrijpen en vast en zeker ook niet vertrouwen.

Nou, alsjeblieft.
Ik refereer je naar mijn antwoord in deze post van mij:

2 wrongs don't make a right.
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 20:27:45 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107231545
quote:

[..]
beiden zijn niet helemaal correct :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_107231567
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje bekeken. Viel me ook op dat hij stelde dat het Turkse volk simpelweg dit hele concept nooit heeft bevat. Ookal gaat het vooraf dat dat hij zegt dat "er voor een dergelijke commissie niks geaccepteerd wordt" stelt dat wat mij betreft wel al de toon "dit is voor ons compleet ondenkbaar en doen jullie je goddelijke best maar om ons ueberhaupt alleen al te overtuigen van het feit dat wij iets minder dan heilig zijn".

Lekker makkelijk.
Leuk dat je zijn toon kan begrijpen.

Ik wil je nog even herinneren aan twee dingen:
- Wat je zei over archieven en historici is al gezegd. De Turkse regering verbergt zich niet.
- Wat je zei over discussies en de kleuter uithangen... Denk je nou echt dat er geen discussies zijn gevoerd en dat er niet ingezet is op diplomatie?

Echt, Turkije is volgens de mensen hier de kleuter en de agressor. Terwijl alles met hetzelfde gemak omgedraait kan worden.

Maar goed, ik bén de Turkse diaspora en men leest toch over alles wat ik zeg. Men heeft hier al een mening gevormd, en vindt het vervolgens vreemd dat de Turken iets niet willen accepteren tegen hun eigen waarheid in.
pi_107231622
zolang die achterlijke franse memepedofielen hun genocide op Algerijnen niet erkennen, moeten ze hun bek houden.

Turkije heeft een van de snelst groeiende economieen, heeft dat achterlijk franse lnd niet nodig. Ze kunnen wel een tijd zonder croissants.
pi_107231679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

- Wat je zei over archieven en historici is al gezegd. De Turkse regering verbergt zich niet.
- Wat je zei over discussies en de kleuter uithangen... Denk je nou echt dat er geen discussies zijn gevoerd en dat er niet ingezet is op diplomatie?

Echt, Turkije is volgens de mensen hier de kleuter en de agressor. Terwijl alles met hetzelfde gemak omgedraait kan worden.

Maar goed, ik bén de Turkse diaspora en men leest toch over alles wat ik zeg. Men heeft hier al een mening gevormd, en vindt het vervolgens vreemd dat de Turken iets niet willen accepteren tegen hun eigen waarheid in.
Alsof er zoiets is als meerdere versies van de waarheid :')
pi_107231702
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Alleen Turkije vindt dat het leugens zijn. Daarbuiten weten ze wel beter.
Ja, gelukkig zijn de politici de aangewezen mensen om te vertrouwen. En lobby's ook, want zij hebben geen eigen agenda.

Er zijn trouwens veel meer landen die de Armeense genocide niet hebben erkend dan landen die het wel hebben erkend. Als ik nu dus beredeneer op jouw manier is het niet gebeurd, want daarbuiten weten ze het wel beter.
pi_107231783
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:30 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Alsof er zoiets is als meerdere versies van de waarheid :')
Vertel mij eens, wat ís de waarheid? Dáár gaat het nou juist om. Er is geen eenduidige waarheid, want dan was dit probleem er helemaal niet.

Er zijn historici die zeggen dat het genocide is. Er zijn óók historici die zeggen dat het geen genocide is. Wat zegt dat over de waarheid?
pi_107231818
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel mij eens, wat ís de waarheid? Dáár gaat het nou juist om. Er is geen eenduidige waarheid, want dan was dit probleem er helemaal niet.

Er zijn historici die zeggen dat het genocide is. Er zijn óók historici die zeggen dat het geen genocide is. Wat zegt dat over de waarheid?
Het enige wat je kan zeggen hierover is dat er doden zijn gevallen. Er is gewoon geen duidelijkheid over hoeveel, waarom en hoe.
pi_107231834
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat een van de twee kampen zijn gelijk probeert aan te tonen met valse data.
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:34:11 #298
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107231860
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vind het vooral vreemd dat je eerst een genuanceerde neutrale positie aanneemt en vervolgens stukje bij toch stiekem door laat schijnen wat je echte mening is.
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:35:03 #299
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107231896
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het enige wat je kan zeggen hierover is dat er doden zijn gevallen. Er is gewoon geen duidelijkheid over hoeveel, waarom en hoe.
Nja die cijfers zijn totaal onbekend inderdaad.

Of wacht..

http://en.wikipedia.org/w(...)portations#The_Camps
pi_107231915
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik vind het vooral vreemd dat je eerst een genuanceerde neutrale positie aanneemt en vervolgens stukje bij toch stiekem door laat schijnen wat je echte mening is.
Vertel, wat is mijn echte mening?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')