dan koop je het toch.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha kut. Praktisch heel Gloombound is nog niet gerespawned en daar heb ik al mijn Ebony Ore voor Ebony set weg.
Waar? Niemand heeft 'heel veel'. Ten minste, ik weet niet waar?quote:
dat wijf in whiterun en die andere gozer bij de forge daar kun je aardig wat kopen, genoeg om binnen een paar keer kopen een set te smeden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waar? Niemand heeft 'heel veel'. Ten minste, ik weet niet waar?
Die hadden gezamelijk wel 2 ingots.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat wijf in whiterun en die andere gozer bij de forge daar kun je aardig wat kopen, genoeg om binnen een paar keer kopen een set te smeden.
Een smith en een vrouw in Windhelm hebben er ook nog een paar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hoe kan ik dit voorkomen. Uiterst irritant.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef wise het volgende:
level 26, imperial met 44 elven armor.
en toch telkens door 1 pijl of 1 klap van een zwaardje van een fornshorn dood
Heb je al perks in light armor genomen? Dat scheelt al een hoop. En misschien heb je wat te weinig health gekozen bij het levelen? Die heb je wel nodig. Buiten dat zijn die fornsworn op dat level ook gewoon pittig als je zo'n dualwieldende gek hebt of eentje met een goede pijl/boog.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:56 schreef wise het volgende:
`
[..]
hoe kan ik dit voorkomen. Uiterst irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast heb ik nu zo'n 5 misc objectives gehaald die niet worden afgevinkt (waaronder 3 simpele bounty missies) en zit ik vast met nog een andere quest omdat ik de sleutel tot de ingang niet bezit en geen idee heb waar ik die vandaan moet halen. Geen enkele aanwijzing, niets...
Natuurlijk staat dat ook wel weer ergens op internet, maar ik vind het op z'n zachts gezegd niet zo leuk dat het zo moet.![]()
Schitterend spel verder, maar ik denk dat het beter is als ik er voor nu mee stop en pas terugkeer bij een grote patch die al deze quest bugs oplost. Met een nieuwe savegame.![]()
Dat is een jammerlijk punt in de game inderdaad. Alles wordt zo makkelijk op een gegeven moment en de difficulty settings zijn zeer ontoereikbaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga denk ik de Imperials questline helemaal proberen af te maken en dan Dark Brotherhood. Sla draken nu echt met twee klappen dood.
Op het hoogste puntje van de wereld zijn er een paar ebony ore's te minen (niet veel), en ligt een enchanted pickaxequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |