Volgens mij ben ik de eerste vijf minuten nadat ik uit bed kom elke ochtend een wannabe-Sid. In ieder geval qua kapselquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:28 schreef belsen het volgende:
Wie is er vroeger nou geen wannabe-Sid geweest.
Ja, ik ook, maar na die spuit in mijn arm valt het gelukkig allemaal weer mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de eerste vijf minuten nadat ik uit bed kom elke ochtend een wannabe-Sid. In ieder geval qua kapsel.
Hoe is met met je vriendin?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar na die spuit in mijn arm valt het gelukkig allemaal weer mee.
Oh ze leeft nog:quote:
quote:"We werden gevraagd voor de halve finale van The Voice of Holland. Yes, riep ik meteen. Vier miljoen kijkers, dat is lekker als je een nieuwe single hebt", vertelt Hay. De 63-jarige rockzanger zegde echter onmiddellijk af toen hij hoorde dat het niet live mocht. "Moest het playback, in een zangprogramma! Nou, dan niet dus", foetert hij. "De Earring speelt live. Altijd."
Ik niet. Voor metalheads waren punkers geen idolenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:28 schreef belsen het volgende:
Wie is er vroeger nou geen wannabe-Sid geweest.
Terecht. En dat terwijl ik er helemaal geen moeite mee heb om me Hay voor te stellen als sellout verderquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:50 schreef belsen het volgende:
Golden Earring weigerde optreden in The Voice
[..]
eyewish groeneveldquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Terecht. En dat terwijl ik er helemaal geen moeite mee heb om me Hay voor te stellen als sellout verder.
Niks zo anarchistisch als een roze gordijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 07:38 schreef Darkestrah het volgende:
Overigens zou ik een Crocodi1e-adoratiepost maken. Komtie!
[ afbeelding ]![]()
Dat dusquote:
Je haar wassenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:21 schreef Mark het volgende:
Ongetwijfeld heb ik wel wat beters te doen
Wanneer is dat?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:04 schreef Darkestrah het volgende:
Komen jullie naar de dag van het vinyl, hier in 013?
Ik zit te twijfelen, lijkt me leuk maar het is wel weer een nieuwe reden om te veel geld uit te geven als ik eenmaal begin met vinyl.
Mijn navelpluiscollectie ordenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |