Ongelukje gehad een paar maanden geleden, speelt vandaag weer aardig opquote:
True, maar aan de andere kant word het 'anthem' wel erg weinig gedraaid, soms hoor je deze in vier uur tijd eens langs komen. Daarnaast word deze ook niet gebruikt in jingles waar dat in voorgaande jaren toch wel het geval was.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een beetje overdreven.
Oh jee, welke mis ik?! Laat maar, ik zie het alquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:04 schreef Yurithemaster het volgende:
je zou deze plaat maar missen door die schijt uodates
Onlangs getekend bij Vitesse?quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ongelukje gehad een paar maanden geleden, speelt vandaag weer aardig op
Kruisband afgescheurd, buitenbanden fors ingescheurd en de botten waren zwaar gekneusd![]()
Hoelang revalidatie nodig?quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ongelukje gehad een paar maanden geleden, speelt vandaag weer aardig op
Kruisband afgescheurd, buitenbanden fors ingescheurd en de botten waren zwaar gekneusd![]()
Neequote:
Geen idee, ik ben al dik 3 maanden verder nu. Ik hoef iig niet geopereerd te worden, mijn bovenbeenspieren vangen keurig het gebrek aan de kruisband opquote:
Ow.. Het moet wel volledig herstellen hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee
[..]
Geen idee, ik ben al dik 3 maanden verder nu. Ik hoef iig niet geopereerd te worden, mijn bovenbeenspieren vangen keurig het gebrek aan de kruisband over
JAAA?quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:09 schreef CindieY het volgende:
HAVE YOU EVER BEEN MELLOWWWWWWWWWWWW
Ik geloof je... Die komt bij mij nog niet :'_quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:09 schreef CindieY het volgende:
HAVE YOU EVER BEEN MELLOWWWWWWWWWWWW
De buitenbanden zijn iig weer bijna helemaal hersteld, heb er bijna geen last meer van. Het missen van de kruisband voel je niets van, totdat je knie achterover slaatquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow.. Het moet wel volledig herstellen hoor!
Kom je samen met mij hakken, en dan zo rondjes draaien in achtjes... Zo arm in arm en dan los, en rondje... Arm in armquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:11 schreef minthy het volgende:
Van de update naar het hakken. Ik vind het tof
Wat is er mis met youtube?quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:12 schreef Qunix het volgende:
http://clipsonline.org.ua/clip/426212.html
Nice.
Ik ben blij dat je het laatste zinnetje erbij zetquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom je samen met mij hakken, en dan zo rondjes draaien in achtjes... Zo arm in arm en dan los, en rondje... Arm in arm
Dat deden wij vroeger altijd en dat vind ik super cool
Ok niet met je knie maargoed
Nog iets harder moet hij schreeuwen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:14 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus wat vervormt hij zijn stem...
Dan kan hij ook meedoen aan die irritante reclame van "bel je schor"quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog iets harder moet hij schreeuwen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan kan hij ook meedoen aan die irritante reclame van "bel je schor"
quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doen ze de hele week al nauwelijks.
Ik zou zeggen: wat let je?quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doen ze de hele week al nauwelijks.
Als ze het origineel opgezet zouden hebben, waren er tenminste een stuk of tien aan het dansen.quote:
Normaal gesproken ken je ook geen maat zodra je klappen uit gaat delen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:20 schreef lubje25 het volgende:
Hij kan wel goed uit de maat klappen
Door de Party Animalsquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:17 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij heeft coen weer een beetje energie gevonden
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de nachttrein met 2 andere fokkers. We gaan naar het glazen huis.
Nice, wie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:21 schreef Monopoly het volgende:
Hoe kunnen we jullie herkennen ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:21 schreef Monopoly het volgende:
echt? meld het maar als je er bent/waar jullie staan dan zullen we uitkijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:21 schreef Monopoly het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, had er 1,5u geleden al in willen liggen... Gebeurt me anders nooit![]()
Veel plezier nog, truste![]()
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, had er 1,5u geleden al in willen liggen... Gebeurt me anders nooit![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
Ik ben er... Kut muziek nu.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:31 schreef Yurithemaster het volgende:
is er nog iemand hier of is iedereen naar bed?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:31 schreef Yurithemaster het volgende:
is er nog iemand hier of is iedereen naar bed?
thefuck. Dus je komt helemaal vertellen dat je een kerstparty hebt georganiseerd en dan haal je een paar tientjes op.quote:
houd het nog een uurtje volquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:49 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Veel plezier nog en trusten alvast!
Jij ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:50 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie zijn toffe mensen trouwens
quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:49 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Veel plezier nog en trusten alvast!
quote:
Nogalquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:54 schreef Yurithemaster het volgende:
van de studenten roeivereniging
dat Accent!!!
bij gerard word de boel platgelopen ja en coen krijg barry badpakquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:57 schreef Qunix het volgende:
Valt stiekem nogal op dat Gerard veel mensen op bezoek krijgt en Coen Barry Badpak
maar de muziek is wel goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 05:05 schreef Qunix het volgende:
Ik ga ook zo.... Zo spannend is Coen niet en ik weet dat Timur fijn is in de ochtend.
Dat wel, al was het gisteren echt goed!quote:Op zaterdag 24 december 2011 05:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar de muziek is wel goed
quote:Op zaterdag 24 december 2011 05:23 schreef Waalwijker het volgende:
Ja, zie die chick nou maar eens het huis uit te krijgen.
"Maar het is zo koud en donker buiten, mag ik nog eventjes blijven.... Neem nog een keer weer opnieuw afscheid"quote:Op zaterdag 24 december 2011 05:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
"Hé, superleuk dat je er was, wij gaan nu even door!"
Denk dat bouncer er weer aan komtquote:Op zaterdag 24 december 2011 05:25 schreef Yurithemaster het volgende:
waylon gaat nog maar even skippyballen
EUR 1.819,99quote:Op zaterdag 24 december 2011 05:29 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je er nu voor?
Och...quote:Op zaterdag 24 december 2011 05:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes, alleen dat je met PayPal moet betalen en geen andere optie vind ik niks
WHAT THE FACK!quote:Op zaterdag 24 december 2011 05:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ook hier de clip weer bij denken
MIDNRquote:Op zaterdag 24 december 2011 05:38 schreef Waalwijker het volgende:
Doet me aan MIDNR denken deze plaat...
ik volg al die afkortingen nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 05:38 schreef Waalwijker het volgende:
Doet me aan MIDNR denken deze plaat...
food zegt hij volgens mijquote:Op zaterdag 24 december 2011 05:40 schreef Qunix het volgende:
How does it feel when you got no flu(oid)?
Heb ook veel, maar luister ze niet meer...quote:Op zaterdag 24 december 2011 05:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik heb zo'n honderd geknipte uitzendingen hier, luister ik nog regelmatig terug.
Wattan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 05:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb ook veel, maar luister ze niet meer...
De Kaak werkt ergens waardoor zijn filmpjes op YouTube verwijderd moesten worden en ik dus verbannen ben
Zoietsquote:Op zaterdag 24 december 2011 05:42 schreef Yurithemaster het volgende:
was zeker de moeder van jasper
Maar waarom dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 05:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moest videos over EJ verwijderen en ik was te laat.
Dank uquote:Op zaterdag 24 december 2011 05:42 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/MiddenInDeNachtRick
we hebben je nog gezienquote:Op zaterdag 24 december 2011 05:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat was het koud, en wat een kutregen
ik heb het gemistquote:Op zaterdag 24 december 2011 05:55 schreef Yurithemaster het volgende:
jezus laat je rete even zien he
quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:00 schreef Yurithemaster het volgende:
tijd om mn bedje maar op te gaan zoek het was een gezellige laatste nacht
tabee mensen
truste yuriquote:Op zaterdag 24 december 2011 06:00 schreef Yurithemaster het volgende:
tijd om mn bedje maar op te gaan zoek het was een gezellige laatste nacht
tabee mensen
Ja en ik vanaf half 11quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt niet... Jij slaapt savonds en wordt laat wakker
Ik ben vanaf 12 uur al hier.
Merendeelquote:Op zaterdag 24 december 2011 06:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jij doet het ook lekker
Allemaal kwallieteitsposts?
Vastquote:Op zaterdag 24 december 2011 06:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en ik vanaf half 11en ging om 5 uur slapen, dus heb ik nog 30 min voor op je
quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. nuttiger dan 9 mensen die dezelfde titel opnoemen
Hij ziet er nu wel goed uit... Strak in pak.quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:10 schreef Waalwijker het volgende:
Volgens mij heeft Timur nogal last van smetvrees. Hij heeft altijd z'n eigen plopkap en nu zelfs ook zijn eigen koptelefoon.
Air- Ce matin la, geloof ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 06:08 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand de intro van Timur wat hij nu draait?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |