die is denk ik al wakker van die herrie in het huisquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:39 schreef CindieY het volgende:
Moet Coen niet gewekt worden trouwens?
Nu ik je toch spreek; moest ik nou zondag die grillplaat meenemen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:36 schreef richdekk het volgende:
[..]
Hij zou nog langs komen, waren zijn woorden
Nee lekker laten door slapenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:39 schreef CindieY het volgende:
Moet Coen niet gewekt worden trouwens?
Iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tofjes.(totdat walk this way ingezet word
)
Graag!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:41 schreef JaneDoe het volgende:
hoor ik daar een opkomend poliepje, way?
Ik zou zeggen DOEN!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu ik je toch spreek; moest ik nou zondag die grillplaat meenemen?![]()
Hij is toch altijd iets heesquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:41 schreef JaneDoe het volgende:
Nee!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:41 schreef CindieY het volgende:
[..]Ik vind Coen leuk, ook in het Huis.
Nee, iemand die denkt dat funkzang los staat van de melodie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:41 schreef JaneDoe het volgende:
DAT DUS!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Met z'n tandenborstel in z'n bek komt de held op sokken aangehobbeld
Beide, deal!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:44 schreef richdekk het volgende:
[..]
kleine en anders neem alle 2 mee
quote:
Die kerel aged gewoon nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt dit jaar
Slaap ze, kerelquote:
Geen haar veranderdquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt dit jaar
Nou, hij heeft nu niet meer altijd hakken aan en hij doet geen splits meer, maar verder blijft ie echt mooi jong jaquote:
Omdat earth song deprimerend en afgezaagd is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:46 schreef Maver24 het volgende:
Waarom niet earthsong zoals eerder aangevraagd
quote:
Juust'mquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat earth song deprimerend en afgezaagd is.
Geen spatader veranderdquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt dit jaar
Was je naar NSJ of die losse gig?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:46 schreef Apache4U het volgende:
Beste concert waar ik ooit geweest ben, dit jaar, Prince in Ahoy.
True truequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat earth song deprimerend en afgezaagd is.
Verlaat jij zo maar het zwolsequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:48 schreef CindieY het volgende:
SR is ook te verslavend hè, of er nou wat gebeurt of nietIk word morgenochtend om 11 uur opgehaald en ik moet nog opruimen, inpakken en ook nog ergens daar tussen in slapen.
Hihiquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:48 schreef CindieY het volgende:
SR is ook te verslavend hè, of er nou wat gebeurt of nietIk word morgenochtend om 11 uur opgehaald en ik moet nog opruimen, inpakken en ook nog ergens daar tussen in slapen.
Yes, kerst hè. Kan wel mooi even een uurtje in de auto pitten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verlaat jij zo maar het zwolse
Uur is voor jou groningen of ga je afzakkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Yes, kerst hè. Kan wel mooi even een uurtje in de auto pitten.
Oh ja, leuk was dat, ik heb hem nog niet gehoord dit jaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Gerard Ekdom dit jaar de depressie hotline al gedaan?
Groningen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Uur is voor jou groningen of ga je afzakken
Heb jij serieus niet door dat het een zij is?quote:
Haha, ik maak een faal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb jij serieus niet door dat het een zij is?
ehh Luuk toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb jij serieus niet door dat het een zij is?
Binnenbroeks orgasme jongenquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopen dat ie nog even een kneiterplaat draait. Timur vind ik qua platen toch beter...
Ik zou even de redactie ook daarop aanspreken en niet alleen de DJ's.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopen dat ie nog even een kneiterplaat draait. Timur vind ik qua platen toch beter...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Binnenbroeks orgasme jongen
Oh jij denkt dat ze dat zelf bepalen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja he!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idd, alsof de dj's bepalen wat ze draaienquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou even de redactie ook daarop aanspreken en niet alleen de DJ's.
Eens, maar het valt wel op...quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou even de redactie ook daarop aanspreken en niet alleen de DJ's.
Tiny Little Big Bandquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef Cee het volgende:
Zo. Nog wat gemist? Volgens mij is Waylon wel een gezellige slaapgast of niet?
Ik denk dat de redactie wel rekening houdt met de voorkeuren van de DJ's en wellicht dat ze een paar nummers ook zelf kiezen. Ik vind het bij de ene dj niet beter of slechter dan bij de andere trouwens, maar ik heb nou eenmaal een brede smaakquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar het valt wel op...
haal gezellig en slaap er vanaf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef Cee het volgende:
Midden boven http://seriousrequest.3fm.nl/quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef FL_Freak het volgende:
Dit nummer nu! Hoe heet die ook alweer?
Geen idee, ik begin net met actief luisterenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef Cee het volgende:
dat heeft meer te maken met dat ie 's ochtends geplanned staat en dat je in de ochtendplanning moeilijk aan kunt komen met allemaal aangevraagde rockballads.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt ie niet dan??quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef richdekk het volgende:
Nou als john bakker niet lam langs komt? Dan ga ik maar lam naar bed!!!
Ik heb ook een brede smaak, maar er zijn wel een paar 3fm-dj's die mijn smaak niet bepaald delen. Ik kan die van Paul Rabbering het meest waarderen denk ik zo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie wel rekening houdt met de voorkeuren van de DJ's en wellicht dat ze een paar nummers ook zelf kiezen. Ik vind het bij de ene dj niet beter of slechter dan bij de andere trouwens, maar ik heb nou eenmaal een brede smaak
Goede vraag, ik heb 'm inmiddels maar even zelf over deze saaie plaat heen gegooid. Geen zin in de graveyard dusja.quote:
Ja. Spijtig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
Wat is er gebeurd met Jordy van Loon? Dood?
Giel zijn ding, dus misschien volgend jaar weer (of hopelijk niet).quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
Door paar fokkers in een steegje afgerostquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
Had iets aan z'n hart, 't ging open deuren, en daar zijn de hartkleppen niet tegen bestand.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
Mehquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef richdekk het volgende:
[..]
Nou john op leeftijd? denk het niet meer
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:58 schreef mwaterl het volgende:
Dit méén je niet! Zit ik living doll terug te kijken, zit Waylon zich zelfs daar mee te bemoeien!
Gestikt in een toverbal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
Vergeef het Giel nooit meer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jordy van Loon is echt wel apatisch ook.
So-Dimitri-op.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:01 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft iemand ENIG idee wanneer het originele gesprek met die 'bye bye man'-gozer was? Ben wel benieuwd.
Nee. Ik vind het nog steeds een schande!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vergeef het Giel nooit meer.
Vooral Veenstra ja. Annemieke is nog wel leuk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind die twee mensen die die updates doen ook echt fucking saai en nep.
Ajetoquote:
Voor de paupers die geen geld hebben om overdag in te kopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
En waarom reclame om 2 uur s'nachts?
Welk publiek?quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:04 schreef Cee het volgende:
Filmen ze expres het publiek niet bij Serieuzzzzz live?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind die twee mensen die die updates doen ook echt fucking saai en nep.
Dit lijkt erg op: "Achtbaan1 is voor mij te intens"quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:02 schreef Waalwijker het volgende:
Die huiskamerconcerten zijn best wel treurig.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:05 schreef Waalwijker het volgende:
Daar in Eindhoven gingen ze voor 1 miljoen toch? 't is 28.000.
Slaap ze anonimusquote:
Ga jij dr staan danquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:06 schreef Cliffy het volgende:
Als Eindhovenaar schaam ik me diep voor voor die aanfluiting op de markt
Het is gewoon zo jammer. Zoiets als een U2 coverband die in de HMH gaat staan terwijl U2 zelf in de ArenA aan het optreden is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:06 schreef Cliffy het volgende:
Als Eindhovenaar schaam ik me diep voor voor die aanfluiting op de markt
Konden beter koekjes gaan verkopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:05 schreef Waalwijker het volgende:
Daar in Eindhoven gingen ze voor 1 miljoen toch? 't is 28.000.
Je moet ze ook goed zoekenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:04 schreef Cee het volgende:
Filmen ze expres het publiek niet bij Serieuzzzzz live?
Ongeveer anderhalf jaar geleden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:01 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft iemand ENIG idee wanneer het originele gesprek met die 'bye bye man'-gozer was? Ben wel benieuwd.
Top, ga ik zo vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ongeveer anderhalf jaar geleden.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:06 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt erg op: "Achtbaan1 is voor mij te intens"
Zolang het geld binnen blijft komen en de pleinen dag en nacht vol staan zie ik geen reden om te stoppen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:08 schreef Waalwijker het volgende:
"Ik weet niet hoe lang het bij jullie nog duurt." Vóel die connectie tussen de twee huizen.
Geen idee maar hij heet Dimitri, volgens mij is het langer geleden dan anderhalf jaar in elk geval.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:01 schreef Waalwijker het volgende:
Het gaat mij erom dat ze niet eens weten op welke dag ze eruit gaan. Lekkere geïnteresseerde hoortquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zolang het geld binnen blijft komen en de pleinen dag en nacht vol staan zie ik geen reden om te stoppen.
Wauw wauw wauw, kippenvel, jankend op de A2 met 130 km/u de vangrail in godsamme!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:10 schreef minthy het volgende:
Die stem, beter dan het origineel zoals Giel zou zeggen
sterrenstofquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:10 schreef CindieY het volgende:
Oeeeeeeeeeeeh baby, the music sounds better with you!
Aah op die manier.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ze niet eens weten op welke dag ze eruit gaan. Lekkere geïnteresseerde hoort
2004 denk ik toen begon de freaknacht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:01 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw wauw wauw, kippenvel, jankend op de A2 met 130 km/u de vangrail in godsamme!
Maar Gerard gebruikt het nog niet heel lang toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
2004 denk ik toen begon de freaknacht.
Haha precies, zo'n pauper radiostation dat van 12 tot 12 muziek maakt, alsof je dat boven 3fm gaat verkiezenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is gewoon zo jammer. Zoiets als een U2 coverband die in de HMH gaat staan terwijl U2 zelf in de ArenA aan het optreden is.
Byebye man zeiden ze eerst alleen tegen Dimitri maar later zeiden ze het steeds meer tegen mensen en kwam er een jingle van.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar Gerard gebruikt het nog niet heel lang toch?
En dan zak ik voor mn examen omdat ik op een bijna lege invoegstrook niet genoeg kijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw wauw wauw, kippenvel, jankend op de A2 met 130 km/u de vangrail in godsamme!
Volgens mij wist die daar al lang niet meer welke dag het was.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ze niet eens weten op welke dag ze eruit gaan. Lekkere geïnteresseerde hoort
Ahh, lekker hoor, ik heb hongerquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
Het is gezellig hier hoor, nu in de mac zeiknat...
Oh verrek ja, je had vandaag examen? Da's klote, man.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En dan zak ik voor mn examen omdat ik op een bijna lege invoegstrook niet genoeg kijk.
Doe eens een burger deze kant opquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
Het is gezellig hier hoor, nu in de mac zeiknat...
BNOR(Staatsexamen) vanaf de volgende keer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh verrek, je had vandaag examen? Da's klote, man.Vijf maal is scheepsrecht?
KLEEEIEIIIEEUUUNNNN beetje maar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:17 schreef minthy het volgende:
Dat ging een pietsie mis in het begin
Ik ben heeeel positiefquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:17 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
KLEEEIEIIIEEUUUNNNN beetje maar.
Preciesquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:19 schreef Yurithemaster het volgende:
haha hij komt het gewoon toegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |