Ja, veel erger dan Kanaleneiland, Overvecht of Terwijde.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daar heb je best bizarre penthouses. Verder de meest troosteloze wijk van Utrecht wat mij betreft.
Veel meer cultuur in bovengenoemde wijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, veel erger dan Kanaleneiland, Overvecht of Terwijde.
opgegeten door draken jwz.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Draken hahaha, komop zeg.
Nee, daar is een grote afgrond. Ooit ging iemand kijken wat er aan die afgrond te zien was, maar niemand heeft ooit nog iets van hem vernomen...
Ik zoek mijn rotte tomaten vast op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is zo, ik zal eens vragen welke straat precies. (Ken iemand die bij hem in de straat woont)
Dat is altijd zo bij nieuwbouw. Je legt geld in voordat het klaar is en daarvan wordt alvast de hypotheek betaald.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef speknek het volgende:
Vind ik wel heel raar dat je al zou moeten betalen twee jaar voordat het opgeleverd wordt. Ik denk dat hij iets verkeerd begrepen heeft. Dat, of Corio staat op het punt om te vallen.
Ja! Vooral om te lurken though.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef 030LY het volgende:
Zijn er op dit topic ook mensen uit Utrecht-stad tussen de 18 en 23 jaar oud?
Zo ja, laat me ff wetennnnn
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef 030LY het volgende:
Zijn er op dit topic ook mensen uit Utrecht-stad tussen de 18 en 23 jaar oud?
Zo ja, laat me ff wetennnnn
Wanneer ben je klaar met vegen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:12 schreef speknek het volgende:
(gelukkig maar, kont afvegen in het donker is a bitch weet ik helaas uit ervaring met een eerdere stroomstoring).
Daarom heb ik natte doekjes.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:12 schreef speknek het volgende:
Oh ik zat vanochtend ook te peopen toen de lampen ineens dimde en weer aangingen (gelukkig maar, kont afvegen in het donker is a bitch weet ik helaas uit ervaring met een eerdere stroomstoring).
ja precies!quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:16 schreef Undergod het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar met vegen?
natte doekjes zijn de bom, maar zo moeilijk te vinden tegenwoordig.quote:
Gelul, als je echt van die natte doekjes wil kun je gewoon van die babybillendoekjes kopen. Verkrijgbaar bij elke drogist en supermarkt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:23 schreef speknek het volgende:
[..]
ja precies!
[..]
natte doekjes zijn de bom, maar zo moeilijk te vinden tegenwoordig.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:23 schreef speknek het volgende:
natte doekjes zijn de bom, maar zo moeilijk te vinden tegenwoordig.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:30 schreef speknek het volgende:
Is het Utrecht topic naar het 50+ers forum verplaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |