Hier kwamen ze vanmiddag langs, precies toen ik m'n auto aan het wassen was.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier in LR zijn ze nog niet geweest
He, wat grappig. Waar is het? Altijd gedacht dat kerstboomverbrandingen een dorpsding waren, om de een of andere reden..quote:
Van Heukelomlaan, Zuilen! Altijd net na O&N.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef Naamah het volgende:
[..]
He, wat grappig. Waar is het? Altijd gedacht dat kerstboomverbrandingen een dorpsding waren, om de een of andere reden..
quote:Voetganger bewusteloos geslagen in Utrecht
Nederland • Geschreven door Novum op 02-01-2012 @ 21:41
Een voetganger is maandag in Utrecht bewusteloos geslagen door twee inzittenden van een auto. De man had iets gezegd over de rijstijl van de bestuurder nadat hij bijna werd aangereden, meldt een woordvoerder van de politie.
Het incident gebeurde even na 13.00 uur op de Seinedreef. De twee inzittenden stapten na de tirade van de man uit hun auto en trapten en sloegen op het slachtoffer in. Daarbij verloor hij het bewustzijn en brak hij een oogkas. De man is naar een ziekenhuis gebracht.
De politie kon even later een van de inzittenden aanhouden. De tweede dader is nog voortvluchtig.
Dus voor 20 uur werken mag je een agent zes keer op zijn bek slaan? En een gewoon iemand slaan is gedeeld door vijf oid?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:06 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)andeling-agent.dhtml
Terwijde FTW!
20 uur werken is geen goede straf voor deze belhamels, dat moet minstens 30 zijn! Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:04 schreef Q. het volgende:
Ja, onze politie wordt goed beschermd door de gerechtelijke macht, dat geeft ze ook een mooi mandaat om die berberse belhamels eens goed toe te spreken onder het genot van een fel kopje thee. Die rekels zullen nu wel twee keer nadenken voordat ze weer Oom Agent gaan pesten.
Het versterkt mijn vertrouwen in onze rechtsstaat juist enorm, te weten dat dit soort bengels niet wegkomen met dit soort kattekwaad zonder toch minimaal met een opgeheven vinger te worden geconfronteerd. Hoezee! Hulde!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik word zo moedeloos van dit soort berichten.
Schandalig, de rechter vind 6 vuistslagen niet doelbewust iemand in elkaar slaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:06 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)andeling-agent.dhtml
Terwijde FTW!
Het is ook leuk om naar Lage Vuursche te rijden, daar een lange wandeling door het bos te doen en te eindigen met een pannenkoek in een van de 39 pannenkoekenrestaurants aldaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:18 schreef Naamah het volgende:
Wie heeft er leuke wandel- en natuurtips rond Utrecht? Gewoon een leuk bos of natuurgebiedje om even een rondje te lopen. Geen punt als we daarvoor eerst een stukje met de auto/fiets moeten.
+1quote:Op zondag 8 januari 2012 07:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is ook leuk om naar Lage Vuursche te rijden, daar een lange wandeling door het bos te doen en te eindigen met een pannenkoek in een van de 39 pannenkoekenrestaurants aldaar.
NS wandelingen zijn erg leuk, zo'n 2-daagse is trouwens ook erg leuk, je eindigt de dag altijd bij een twee-sterren hotelletje waar je voor weinig kan overnachten en de volgende dag weer door.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:15 schreef zatoichi het volgende:
Wat ik regelmatig doe is een NS-wandeling:
http://www.eropuit.nl/?wicket:interface=:2::::
Gewoon van station naar station; goed te doen en meestal niet te druk (zeker nu niet denk ik).
En daar ging mijn koffie tegen de monitor!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:30 schreef speknek het volgende:
Is het Utrecht topic naar het 50+ers forum verplaatst?
Er is niks lekkerders dan een wandeling op zondagmiddag na een avondje doorhalenquote:Op maandag 9 januari 2012 10:30 schreef speknek het volgende:
Is het Utrecht topic naar het 50+ers forum verplaatst?
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef zatoichi het volgende:
Als je goed luistert hoor je dat de donkere bontkraag ook al vroeg op pad is dit jaar! Meestal ergens vroeg in de ochtend als het nog donker is hoor je de kenmerkende klanken.
Het begint vaak met een gebrom dat dichterbij komt. Vervolgens een flink klap en een soort gerinkel vaak samengaand met de roep "Ah schiet op whallah". Vervolgens sterft het bromgeluid langzaam af in de verte. De sporen die deze vreemde vogel achterlaat zijn ook niet mis; een hoop glas op straat en een ravage in een auto.
Het vreemde is dat dit, vermoedelijke paringsritueel, zich altijd op vreemde grond plaatsvind. Ze zijn de laatste tijd veel aanwezig bij mij in de buurt, toch een klein eindje weg van hun broedplaatsen die zich veel in Overvecht en Kanaleneiland bevinden.
De donkere bontkraag is ook een aardig agressief beestje. Zijn natuurlijk vijand, de blauwe pettegaai, legt het steeds vaker tegen hem af. Het is voor de donkere bontkraag makkelijk om de blauwe pettegaai aan te vallen; natuurlijke bescherming is er niet meer voor de laatstgenoemde. Als de natuurbescherming al in actie komt; is de vogel meestal al gevlogen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef zatoichi het volgende:
Als je goed luistert hoor je dat de donkere bontkraag ook al vroeg op pad is dit jaar! Meestal ergens vroeg in de ochtend als het nog donker is hoor je de kenmerkende klanken.
Het begint vaak met een gebrom dat dichterbij komt. Vervolgens een flink klap en een soort gerinkel vaak samengaand met de roep "Ah schiet op whallah". Vervolgens sterft het bromgeluid langzaam af in de verte. De sporen die deze vreemde vogel achterlaat zijn ook niet mis; een hoop glas op straat en een ravage in een auto.
Het vreemde is dat dit, vermoedelijke paringsritueel, zich altijd op vreemde grond plaatsvind. Ze zijn de laatste tijd veel aanwezig bij mij in de buurt, toch een klein eindje weg van hun broedplaatsen die zich veel in Overvecht en Kanaleneiland bevinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |