quote:Op zondag 25 december 2011 17:57 schreef Romanov het volgende:
[..]
geeft de douane geld terug als er drugs worden onderschept?
Via Paypal kun je het wel terugclaimenquote:Op zondag 25 december 2011 17:57 schreef Romanov het volgende:
[..]
geeft de douane geld terug als er drugs worden onderschept?
Die functie is niet bedoeld voor dit soort gevallen en valt dus onder misbruik.quote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Via Paypal kun je het wel terugclaimen
Tuurlijk wel; als de Douane nepartikelen in beslag neemt dan kun je claimen bij Paypal met de melding dat de artikelen in beslag zijn genomen omdat ze nep bleken te zijn. De verkoper is verantwoordelijk voor het feit dat hij nepspul verkoopt.quote:Op zondag 25 december 2011 18:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die functie is niet bedoeld voor dit soort gevallen en valt dus onder misbruik.
Ja hoor, Paypal ziet je al aankomen.quote:Op zondag 25 december 2011 18:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; als de Douane nepartikelen in beslag neemt dan kun je claimen bij Paypal met de melding dat de artikelen in beslag zijn genomen omdat ze nep bleken te zijn. De verkoper is verantwoordelijk voor het feit dat hij nepspul verkoopt.
De koper weet dondersgoed dat hij nepartikelen koopt. De koper van een vuurwapen of drugs is toch ook verantwoordelijk. Bij aanhouding: Ooooh is het coke ik dacht dat het bakmeel was!quote:Op zondag 25 december 2011 18:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; als de Douane nepartikelen in beslag neemt dan kun je claimen bij Paypal met de melding dat de artikelen in beslag zijn genomen omdat ze nep bleken te zijn. De verkoper is verantwoordelijk voor het feit dat hij nepspul verkoopt.
http://help.dealextreme.c(...)oms_duties_handled_7quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[...]
Wat is het verstandigste om te doen? laten vernietigen door PostNL en naar DX melden dat ik nimmer een pakket heb ontvangen of de retourbrief invullen met een lager bedrag dan $80?
[...]
Zeik eens niet zo man. Als je niks hebt ontvangen claim je.quote:Op zondag 25 december 2011 18:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die functie is niet bedoeld voor dit soort gevallen en valt dus onder misbruik.
Ik heb toen geen invoerrechten voor die HM3 moeten betalen, omdat hij maar 21,80 kosttequote:
Ach, als je de Paypal email een beetje kunt aanpassen die je erbij doet... Zo werd bij 'iemand die ik ken' een tablet van 150 dollar ineens 60 dollar...quote:Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef ANCT het volgende:
[..]
Ik heb toen geen invoerrechten voor die HM3 moeten betalen, omdat hij maar 21,80 kostte. Dus je kunt proberen een lager bedrag op te geven, maar ik zou er wel mee uitkijken, ik denk niet dat ze dat altijd geloven.
Playstation 3's voor 150 euroquote:Op maandag 26 december 2011 01:47 schreef geertbukken het volgende:
En kent een van jullie fyygame? Ik krijg nu reclame op dumpert over deze site en alle prijzen zijn tè onrealistisch..
Ik weet het écht niet :S? Ze doen we laan PayPal dat is behoorlijk veilig toch?quote:Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Playstation 3's voor 150 euroof is het niet zo'n site?
Valt wel mee toch? Zie er zo 1. 2. 3. niet iets bijzonders.
Full refund dan maar of niet? En dan opnieuw kopen.quote:Dear buyer ,
Thank you for contacting me .
I am so sorry that you haven't received the item until now , I have sent it on Nov 14th , it should be no more than 35 days to send to your country , I think it may be lost during the long shipping as the christmas rush all over the world , sorry sorry , could you forgive and give me a chance to retify it ?
We will responsible for it , I can give you a full refund ,what do you think ?
or a reship is ok . as the christmas rush all over the world now , it may takes about 15 to 35 days to send this item to your country ,could you understand ?
what's your opinions ? I will respect you .
I am not a bad seller and I hope I can deal it well with you , could you trust me ?
I am sorry for inconvenience caused .
Looking forward to your reply .
Hope you have a nice day !
Opnieuw kopen is toch hetzelfde als 'reship', althans.. als je bij dezelfde winkel blijft.quote:Op maandag 26 december 2011 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
Ik voel me eeen beetje ongemakkelijk bij dergelijke teksten:
[..]
Full refund dan maar of niet? En dan opnieuw kopen.
Na 2 weken nog geen mail gehad dat deze reeds verzonden is, heb toch maar eens een mailtje de deur uit gedaan..quote:1. Item processing time
After the receiving of your order, we need some time to test the product in order to ensure its quality. There are different kinds of processing time for different items. Average processing time is 3 working days; however, it varies from the item's stock status. As for the small quantity, the processing time is 1-3 days while as for the large quantity, it will be about 2-5 days.
neequote:
raar, hier werkt iequote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik krijg een internal server error
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |