Mobieltjes kopen in china is nogal lastig... vaak is er weinig ervaring met dat type toestel wat jij wilt etc. Kwaliteit verschilt namelijk enorm. Capitatieve schermen, slechte OS etc.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:17 schreef 22 het volgende:
Allemaal allereerst een gelukkig 2012!!!!
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het kopen van een mobiele telefoon via een chinese webshop? Ik wil graag een duo sim telefoon kopen, maar heb geen idee of het verstandig is om dit via een chinese webshop te doen.
Nog een vraagje. Als je kleren koopt, moet je dan standaard maat xl nemen?
Ik heb hier in Nederland maat m, maar ik vermoed dat dit niet helemaal overeen komt met de chinese webshop maten.
Dank je voor de snelle reactie!!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mobieltjes kopen in china is nogal lastig... vaak is er weinig ervaring met dat type toestel wat jij wilt etc. Kwaliteit verschilt namelijk enorm. Capitatieve schermen, slechte OS etc.
Dus het kán maar is lastig om echt te vinden wat je zoekt en ook nog goede kwaliteit.
En voor het kopen van kleding moet je aan de verkoper vragen wat voor mat jij nodig hebt bij je omvang,lengte etcVaak staan er ook wel maat tabellen waar je dit zelf kunt zien.
Afhankelijk van je wensen kan je ook eens kijken naar dual sim adapters.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:31 schreef 22 het volgende:
[..]
Dank je voor de snelle reactie!!
Dan ga ik voor een telefoon maar in Nederland kijken. Ik zoek een dual sim en daar is helaas weinig keus in.
Ik zal zo eens googlen. Passen die in een gewone mobiele telefoon?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:08 schreef i124Q het volgende:
[..]
Afhankelijk van je wensen kan je ook eens kijken naar dual sim adapters.
Ja, laten we nog een jaar lang rotzooi kopenquote:Op zondag 1 januari 2012 03:36 schreef tokko1 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar heren(en dames?)!
Dat het maar een jaar mag zijn met véél pakketjes....
Stond ook veel en veel te veel wind voor die luchtballonnen..quote:Op zondag 1 januari 2012 12:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja, laten we nog een jaar lang rotzooi kopenJij bent nog een beetje dronken?
![]()
Ik doe mijn nieuwjaarsvoorspelling![]()
De euro gaat down down down en deze topic zal rond september sluiten omdat brood 100 euro kost![]()
Mijn wensballon was trouwens een groot succes. Ik steek dat blokje aan en de ballon begint goed vol te lopen met hete lucht. Uit het niets een windvlaag en waait zo de onderkant met het blokje vet in mijn gezicht. Gelukkig heb ik een Bruce Lee reflex anders had ik mooi een vierkante brandwond op mijn wang zittenGat in de ballon door de vlam, in de vuilnisbak.
Moet je ff wachten, binnenkort beschikbaar van o.a. Samsung, Motorola, Nokia en LG.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:31 schreef 22 het volgende:
[..]
Dank je voor de snelle reactie!!
Dan ga ik voor een telefoon maar in Nederland kijken. Ik zoek een dual sim en daar is helaas weinig keus in.
Hier veel Chinezen in de wijk. Ik kan me er iets bij voorstellen. Weinig geknal, veel kleur.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:15 schreef Iemand91 het volgende:
ha, faal.
Hier leek het ook wel een combinatie van Gaza-strook, Somalië en de dreiging van Iran. Potverdorie zeg. Hoe zal het in China (mother of all vuurwerk) aan toe gaan?
Poeh zeg!! Ik zat al te trillen sinds 00:00 maar gelukkig dit e-mailtje ontvangen van Pandawillquote:Don't be afraid of 2012, Panda will be always with you!
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ook een mailtje ontvangen dat mijn Paypal account over 3 dagen sluit tenzij ik inlog via de link.
Snel maar even gedaan, net op tijd
Ja belangrijk die mailtjes, je hebt toch wel via de link uit het mailtje ingelogd en niet gewoon via de site?, anders werkt het niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Poeh zeg!! Ik zat al te trillen sinds 00:00 maar gelukkig dit e-mailtje ontvangen van Pandawill![]()
Ook een mailtje ontvangen dat mijn Paypal account over 3 dagen sluit tenzij ik inlog via de link.
Snel maar even gedaan, net op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |