quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Bekijk dit topic even [TK] Zaklampen met veel lichtopbrengst! en ik hoor et wel
Thanks mates, eigenlijk is dit veel fijner dan een kant-en-klare tip voor 1 specifieke lamp. Nu kan ik er eens lekker op onderzoek naar gaan. Ik laat jullie wel weten wat ik besteld heb!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zijn allemaal dingen die elkaar opheffen. Wil je een kleine zaklamp, gaat 'ie niet lang met batterijen mee, wil je achterlijk veel licht, dan gaat 'ie niet lang met batterijen mee. Als het geen drol mag kosten, dan komt er ook niet zo achterlijk veel licht vanaf. Je moet ergens concessies doen.
Wat wil je? Hoe groot is 'klein'? Wat vind je 'veel licht'? Wat is 'geen drol' kosten? Welke compatibiliteit wil je hebben? Want AA batterijen zijn eigenlijk niet de standaard voor vermogende LED zaklampen met CREE element (misschien Q3, Q5 en R2). Wil je richting de T6 XM-L-types gaan kom je al gauw bij 123A en 18650-accu's uit. Waar je speciale laders voor nodig hebt. De accu's zijn weer groter en zeker als je 2x 18650 gaat gebruiken is zo'n zaklamp niet echt op te bergen in je jaszak (denk Romisen of SkyRay T6), maar daar kun je dan wel veel licht mee genereren.
Een goede goedkope gebaseerd op het gebruik van AA's is de Saik SA-15, waarvan een review in het reviewtopic staat. Ook Romisen heeft leuke zaklampen, waarvan sommige ook nog eens focusable zijn. In ieder geval is www.chinaprices.us een goede plek om te beginnen. Let wel op dat je op zaklampen zoekt met CREE LED elementen en niet de normale diodes die je weleens als 9 of 21 stuks in goedkope zaklampen ziet.
net of ebay dat regelt .. Oftewel gewoon de verkoper mailen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
fuck ebay he, een product dat gister nog wel naar NL verzonden kon worden, nu niet meer...
ah oke dus even mailtje sturenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
net of ebay dat regelt .. Oftewel gewoon de verkoper mailen!
zo had ik laatst een Originele accu voor mijn Panasonic camera gewonnen voor ¤0.80 !
Gratis verzending stond er bij.. vervolgens de dag later ik wou hem betalen.. kreeg ik al een melding van ebay van u verschuldigde bedrag is ¤13,80 en wat bleek nou heeft die zijn shipping aan gepast en vermeld dat er nog 13 euro aan verzendkosten bij kwamen..
Echter na een mail te hebben gestuurd naar die gast, dat ik niet van plan was om die 13 euro aan verzending te betalen en dat het freeshipping was geen mail ooit meer terug gehad. Echter een week later lag het pakketje gewoon op de mat.. geluk mee gehad dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Die mogen toch niet meer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef monkeybrain het volgende:
Morgen maar eens zo'n wensballon op laten stijgen die al 2 jaar in een la ligt, vond ik vanmiddag ineens
Ik weet het niet zeker, maar er was wel ooit zoiets in het nieuws!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Shit, had er net 1 gekocht bij de action. Hoop maar dat t mag
Moeten geloof ik aan dimensie- en materiaaleisen voldoen (doen die van de Action dus vast).quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Shit, had er net 1 gekocht bij de action. Hoop maar dat t mag
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:09 schreef R2cksson het volgende:
Zo'n ding laat je toch gewoon op en als iets gebeurt weet niemand wie het heeft opgelaten... Risico moet er een beetje blijven in het leven he!
http://www.sallandcentraa(...)showarticle&id=22769quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:09 schreef R2cksson het volgende:
Zo'n ding laat je toch gewoon op en als iets gebeurt weet niemand wie het heeft opgelaten... Risico moet er een beetje blijven in het leven he!
sewing machinequote:Op zaterdag 31 december 2011 10:41 schreef 12koeto het volgende:
hoe heet zon naaimachine voor broeken alweer in het engels:?
Singaporepost icm Bic =quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef Koen. het volgende:
Woensdag een iPad Card Reader besteld bij BIC. Vandaag ontvangen. Slik.
werkt hij goed mijn pa wil ook graag z‘n dingetje, en zat hij in een doosje?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef Koen. het volgende:
Woensdag een iPad Card Reader besteld bij BIC. Vandaag ontvangen. Slik.
Werkt perfect. Zat niet in een doosje maar in een plastic zakje. Maar voor dat geld zou ik 'm niet laten liggen ;-).quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef Loll het volgende:
[..]
werkt hij goed mijn pa wil ook graag z‘n dingetje, en zat hij in een doosje?
Dat kun je wel zeggen ja, lijkt wel de Gazastrook hierquote:
Ja, ik (bestelling hobbyking.com). Was spijtig genoeg niet zo snel...quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja, lijkt wel de Gazastrook hier![]()
Heb een bestelling van tinydeal die via Swiss Post wordt verzonden, iemand daar ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |