Komt door het weer denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ligt dat aan mij of is iedereen chagrijnig in het verkeer, de laatste dagen? Baalt iedereen dat de feestdagen over zijn en dat ze weer gewoon aan het werk moeten, ofzoiets? Ik ben tot drie x toe bijna van mijn sokken gereden door gevaarlijk rijdende automobilisten.
Nou ja, morgen beter, hopelijk.

Welja, morgen beterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ligt dat aan mij of is iedereen chagrijnig in het verkeer, de laatste dagen? Baalt iedereen dat de feestdagen over zijn en dat ze weer gewoon aan het werk moeten, ofzoiets? Ik ben tot drie x toe bijna van mijn sokken gereden door gevaarlijk rijdende automobilisten.
Nou ja, morgen beter, hopelijk.

Als je nou eens een UI gaat uitzoekenquote:Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het mijne was leuk en heel ontspannen. Zaterdag was ik bezig met vrijwilligerswerk en zondag gezellig met een goede vriendin doorgebracht.

Dat oude lied, geweldig!quote:

Daar zeg je wat.. Ik zal eens een leuke verzinnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je nou eens een UI gaat uitzoeken

Ja, topnummer!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat oude lied, geweldig!

quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, topnummer!
New Order
Joy Division

Ik ben net wakker gebeld door het uitzendbureau Ik schaamde me diep aan de telefoon. Je kon goed horen dat ik net wakker was
 Ik ben net wakker gebeld door het uitzendbureau Ik schaamde me diep aan de telefoon. Je kon goed horen dat ik net wakker was  

Maar je hebt werk?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:15 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Ik heb hoofdpijnIk ben net wakker gebeld door het uitzendbureau Ik schaamde me diep aan de telefoon. Je kon goed horen dat ik net wakker was

Nee, nog nietquote:

Dank je wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie had dat gedacht, van scepticus tot geïnteresseerde tot moderator, Ennea
Ik weet zeker dat je een prima mod zult zijn. Succes!
 Ik ga atlhans mijn best doen. En ja, het kan verkeren.  Met scepsisme in de juiste zin van het woord is naar mijn idee niks mis.
 Ik ga atlhans mijn best doen. En ja, het kan verkeren.  Met scepsisme in de juiste zin van het woord is naar mijn idee niks mis.  

Wat zij zegt.quote:

Ik durf niet
 Ik durf niet  

Ik moet straks werken... pffffff..quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef summer2bird het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik niet. Heb enorme hoofdpijn en moet straks naar de tandarts.Ik durf niet

Ruilen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik moet straks werken... pffffff..

Hmm... Nee, toch maar liever niet. Hoofdpijn heb ik ook, maar de tandarts vind ik echt 10x niks..quote:

Tandartsen zijn vreselijke mensenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef summer2bird het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik niet. Heb enorme hoofdpijn en moet straks naar de tandarts.Ik durf niet
 Ik ben ook altijd zo bang. Maar achteraf valt het eigenlijk wel mee
 Ik ben ook altijd zo bang. Maar achteraf valt het eigenlijk wel mee  

Wat een gedoe!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef summer2bird het volgende:
auto die stuk gaat tijdens het rijden.
Sta je dan naast de weg.

Post dan ook doorquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef Bastard het volgende:
Topic is nog van vorig jaar
Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging EO, je bruist nu vast van de energie om de de ware potentie van TRU omhoog te halen.

We maken er wat moois van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef Bastard het volgende:
Topic is nog van vorig jaar
Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging EO, je bruist nu vast van de energie om de de ware potentie van TRU omhoog te halen.

Ik heb vd week nog een tweetal korte verhalen van King gelezen.quote:

Ik heb desperation weer eens uit de kast getrokkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb vd week nog een tweetal korte verhalen van King gelezen.
Boek is alleen zo dun dat ik de titel niet eens onthouden heb.

Die priester idd.. waardeloos en dan iets met een honkballer, ook verschrikkelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef Laysa het volgende:
o en je bedoeld die met die priester zeker....die heb ik ook

Maar goed....ik ben een die hard fan dus die zit nu dus ook bij mijn verzamelingquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die priester idd.. waardeloos en dan iets met een honkballer, ook verschrikkelijk
Zo'n tegenvaller na 22-11-63 zeg!

Hij staat er bij mij ook bij.. maar zal het nooit meer lezen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar goed....ik ben een die hard fan dus die zit nu dus ook bij mijn verzameling

Yep.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Zit nu te kijken naar paranormale kinderen. Het blijft toch heel bijzonder.

Ja, 'Eeuwige Zonde' heet dat, met als tweede verhaal 'Blockade Billy'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef Laysa het volgende:
o en je bedoeld die met die priester zeker....die heb ik ook

Dat is toch geen nieuwe serie of wel?quote:

Hier neemt hij zichzelf toch ook niet serieus hoop ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, 'Eeuwige Zonde' heet dat, met als tweede verhaal 'Blockade Billy'.
Erg matig ook vond ik, vooral 'Eeuwige Zonde'.
Dat is het probleem bij King vind ik, 9 v/d 10 schrijft hij geweldige dingen,
maar soms slaat echt extreem de plank mis in mijn ogen!

Ja, enkele van die boeken kende ik al via de Nederlandse fanclub.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef Laysa het volgende:
vooralsnog staan er weer een hoop nieuwe boeken op stapel
http://www.stephenking.com/index.html

Nog een dark tower boekquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:13 schreef Laysa het volgende:
vooralsnog staan er weer een hoop nieuwe boeken op stapel
http://www.stephenking.com/index.html

Lekker modernquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemorgen!
Een fris liedje op deze sombere dag

Ja, meesterlijk!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond. Stil hier.
Doe ik een mooie van Lenny Kravitz
en deze
wat een baas

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |