Deze ook, wel een beetje lang , maar heel poetischquote:

... en heel erg TRUquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
Deze ook, wel een beetje lang , maar heel poetisch

Ja, die is ontzettend gaaf!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze ook, wel een beetje lang , maar heel poetisch

Mooi he, zoals hij het over medicijnen en alternatieve geneeskunde heeft.quote:

Goeie vraag!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
Waar gaat dit topic überhaupt over eigenlijk?

Dit is de OH, het hoeft nergens over te gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
Waar gaat dit topic überhaupt over eigenlijk?

Hehe oké! Waar staat 'OH' precies voor trouwens?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is de OH, het hoeft nergens over te gaan
Of wel, net waar je zin in hebt

Ouwe Hoeren...quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hehe oké! Waar staat 'OH' precies voor trouwens?

En de katten zijn verdrietig want nu kunnen ze niet meer onder de kerstboom liggen. Dat was de enige plek waar ze nog sliepen
 En de katten zijn verdrietig want nu kunnen ze niet meer onder de kerstboom liggen. Dat was de enige plek waar ze nog sliepen  

Houdt je moeder niet van cola-vanille?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:26 schreef summer2bird het volgende:
Godver, wat heb ik slecht geslapen.
Die regen maakte de katten helemaal van slag.
Begonnen ze om 2 uur ineens keihard te mauwen, Loesje durfde niet meer op de zolder te slapen en Teuntje was de hele tijd aan het rillen.
Helden
Ben naar Duitsland geweest, heb maar meteen een kratje met 12x 1 liter cola vanille flessen gehaald
Mijn moeder was not amused.
Ik heb echt een heel vreemd vaag mailtje terug gehad van DealExtreme. Te erg weer
Hoe is het met jullie op deze waai dag?

Mijn moeder was bang dat haar auto het niet aankon, al dat gewicht. We hadden namelijk ook al boodschappen gedaan daar en haar Twingo was net gerepareerd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Houdt je moeder niet van cola-vanille?
Deal Extreme, post die hier?
Ja, wat een storm he. Ik kan me wel voorstellen dat je katten bang zijn, er zitten windstoten tussen die niet mis zijn en hier kwam een half uur geleden een vliegtuig zo laag over met zoveel kabaal dat het gewoon eng was

Ja, dan is een kratje cola wel een extra zware belasting idd. Begrijp je moeder welquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn moeder was bang dat haar auto het niet aankon, al dat gewicht. We hadden namelijk ook al boodschappen gedaan daar en haar Twingo was net gerepareerd.
En mijn vader+ zusje waren ook mee
Maar vliegtuigen mogen toch helemaal niet zo laag overvliegen?
Dit is de e-mail:
A staff has added a solution to your request. Dear customer,apologize for any inconvenience caused to you.Your order number is ,which is in packing status now,it will be shipped within two to three days,please note and wait for a few days!thanks!Please wait be patient.You will receive a shipment notification by email once we got it shipped.PS:would you please register a DX account by your paypal account email address ... ? Then you can see all order information there. Please keep the DX account email to be the same as the paypal account email.please open our website, choose the "My Account / DX Points"; there is "Don't have an account? ... " in the right below, please press the "Register now - it's simple and free.", which is blue color, and then use your paypal account email address to create a DX account there. Thanks a lot.
Het slaat nergens op, ik heb daar al een account, en het ging er alleen om dat mijn bestelling niet onder order summery geplaatst was

Dat mailtje is oplichting, niet op reageren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn moeder was bang dat haar auto het niet aankon, al dat gewicht. We hadden namelijk ook al boodschappen gedaan daar en haar Twingo was net gerepareerd.
En mijn vader+ zusje waren ook mee
Maar vliegtuigen mogen toch helemaal niet zo laag overvliegen?
Dit is de e-mail:
A staff has added a solution to your request. Dear customer,apologize for any inconvenience caused to you.Your order number is ,which is in packing status now,it will be shipped within two to three days,please note and wait for a few days!thanks!Please wait be patient.You will receive a shipment notification by email once we got it shipped.PS:would you please register a DX account by your paypal account email address ... ? Then you can see all order information there. Please keep the DX account email to be the same as the paypal account email.please open our website, choose the "My Account / DX Points"; there is "Don't have an account? ... " in the right below, please press the "Register now - it's simple and free.", which is blue color, and then use your paypal account email address to create a DX account there. Thanks a lot.
Het slaat nergens op, ik heb daar al een account, en het ging er alleen om dat mijn bestelling niet onder order summery geplaatst was

Het is ook wel ontroerend, toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:25 schreef MissVanity het volgende:
Bij de eerste regel stroomden de tranen al over mijn wangen. En ik snap niet eens waarom

Precies.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is ook wel ontroerend, toch?

Haha, jammer!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:59 schreef MissVanity het volgende:
Grote schoonmaak vandaag
Ik heb net alle kerstspullen opgeruimd. Nu is het extreem leeg in huisEn de katten zijn verdrietig want nu kunnen ze niet meer onder de kerstboom liggen. Dat was de enige plek waar ze nog sliepen
 Onze kerstboom is nu ook twee dagen uit huis, helaas...
 Onze kerstboom is nu ook twee dagen uit huis, helaas...

quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Haha, jammer!Onze kerstboom is nu ook twee dagen uit huis, helaas...

Geen idee van wie die was.
 Geen idee van wie die was.

Hier om 16.00 uur weekendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef MissVanity het volgende:
Bijna weekend voor de werkenden onder ons
Ik heb gister de kerstboom weggehaald. Volgens mij zijn mijn katten nu depressief. Ze kunnen nergens meer lekker liggen

Nog steeds geen werk?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef MissVanity het volgende:
Bijna weekend voor de werkenden onder ons
Ik heb gister de kerstboom weggehaald. Volgens mij zijn mijn katten nu depressief. Ze kunnen nergens meer lekker liggen

Je woonde toch in een of andere instelling? Of ben je thuis, inmiddels?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:16 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb het!
Ik hang die hangmat gewoon op in mijn kamer!
Ik heb een kamer van 2.9mx3m, dus dan hang ik zo'n grote hangmat of aan het plafon op met touwen en haken, of aan de muren.
Heb mijn ouders het al verteld. Ze waren niet echt blij maar ja.
Zodra ik mijn geld van het afgelopen jaar binnen heb van de Wajong begin ik.
Koop ik zo'n mooie grote en die hang ik dan op boven mijn bed. Dan kan ik hem zo weghalen, als ik ga slapen, en als ik eruit kiepel land ik zo op mijn bed
Zo'n standaard wil mijn moeder nooit in huis hebben en verder mag ik een hangmat ook nergens ophangen.
Verder is er ook nergens plek voor in mijn kamer, er staat een grote boekenkast, bureau, stoel, kast en een bed van 1.40 bij 2
Nu nog even mijn vader zo gek maken dat hij me helpt bij het boren. Daar ben ik niet zo'n held in.
Woehoej!

Je bedoeld het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je woonde toch in een of andere instelling? Of ben je thuis, inmiddels?

quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je bedoeld het ziekenhuis?
Ik mag in het weekeind naar huis.
En 1 nacht doordeweeks mag ik thuis slapen.

Hoelang moet je in het ziekenhuis blijven? Is het een beetje vol te houden daar?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je bedoeld het ziekenhuis?
Ik mag in het weekeind naar huis.
En 1 nacht doordeweeks mag ik thuis slapen.

Ja hoor, is prima vol te houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hoelang moet je in het ziekenhuis blijven? Is het een beetje vol te houden daar?
Die hangmat klinkt goed zeg! Lekker luieren

Het mijne was leuk en heel ontspannen. Zaterdag was ik bezig met vrijwilligerswerk en zondag gezellig met een goede vriendin doorgebracht.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja hoor, is prima vol te houden
Ik weet niet hoe lang ik hier nog moet blijven.
Hoe was iedereens weekeind?

Dat is mooiquote:Op maandag 9 januari 2012 08:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja hoor, is prima vol te houden
Ik weet niet hoe lang ik hier nog moet blijven.
Hoe was iedereens weekeind?

Altijd een triest moment. Ik mis december nu alquote:Op maandag 9 januari 2012 10:51 schreef Ferdo het volgende:
En hier hebben we het huis het afgelopen weekend ontkerst.

Wel typisch, de feestdagen zijn achter de rug, maar pas daarna krijg je de echte koude dagen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Altijd een triest moment. Ik mis december nu al

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |