abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 december 2011 @ 21:19:46 #76
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106038430
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 09:54 schreef Orea het volgende:
Op mijn vrije dagen heb ik nu de regel :P (klinkt zo lekker streng) dat ik dus niet voor 7 uur uit mijn bed kom! Ze mag als ze wakker is bij ons in bed, maar er gaat geen tv aan, geen lamp en er wordt niet gekletst (wel geknuffeld, ze duikt dan echt bovenop je :')) tot 7 uur :P zo kan ik rustig wakker worden, of nog even doezelen.. en misschien dat ze op een dag denkt: hmmm dit is saai, ik draai me nog wel een keer om!
Deed ik ook met Nathan, die wordt keurig om 6 uur wakker voor een voding en daarna slaapr ie verder tot 8. Werkte hier wel dus.

Wij zouden vandaag naar Winterswijk maar ik ben ziek... Vannacht was manlief ook niet lekker. Gisteren de verjaardag van mn schoonvader gevierd waar ik erg hard bezig ben geweest, de combinatie met al niet zo lekker voelen deed me dat wel de das om. Nou ja, jammer dan. Morgen komt een vriendin en gaan we zelf pizza en tiramisu maken. Ik hoop dat ik dan beter ben!
pi_106041948
Oona en Noortje <3

Zo de eerste kerstdag zit er hier ook weer op. Het was niet Yaro's beste dag. Wat betekende vroeg wakker, er te laat weer in, waardoor niet kunnen slapen en overstuur huilen. Het eten ging oke, maar duurde net iets te lang.
Daarna op bed, maar door het vuurwerk, de harde indrukken en het drukkere programma net weer wakker en niet willen slapen zonder ons. Gelukkig vierde we het vandaag bij mijn ouders, dan vind ik zo'n dagje veel minder erg dan wanneer je ergens netjes zit te zijn.
Omdat we hem niet over wilde leggen slaapt hij bij mijn ouders, dus mijn moeder is net maar naar bed gegaan met hem zodat hij weer kon slapen. Achteraf hadden we hem ook mee terug kunnen nemen, maar dan moest hij weer naar buiten. En nu kunnen we lekker uitslapen, ook al klinkt dat een beetje egoistisch.

Morgen komen mijn schoonouders, hopelijk is hij dan beter in zijn hum. Heb geen zin in negativiteit, ook al bedoelen ze het niet zo.
pi_106054333
Beter laat dan nooit!

Iedereen nog een fijne kerst gewenst! :*

Hier zijn we zaterdag bij Mart's zn ooms geweest.
Heerlijk gegeten en gedronken.

Gisteren opa en oma hier geweest en lekker gegourmet.
Die zijn blijven slapten dus vanochtend ook lekker ontbijt op.

Nu ligt Mart in bed en doen we even rustig aan. Andere oma is in Peru voor 3 weken dus daar hoeven we niet heen dit jaar.
  maandag 26 december 2011 @ 13:43:54 #79
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106055853
beterschap pessie!

hopelijk vandaag een betere dag As!!

Oh Imme Peru O+ Ben ik 2,5 jaar terug geweest... prachtig...

Hier een hangdag.. Oona is moe van de 2 drukke dagen.. Wij suffen lekker mee
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106057043
Iedereen fijne 2e kerstdag.

Hier hebben we een meisje dat al een paar dagen ziek is. Koortsig, geen eetlust en hangerig en veel tandjespoep. Gelukkig komt het bezoek allemaal hier en kan ze lekker in haar eigen bedje slapen. Iedereen maakt een gerecht en we hebben dus zelf ook niet veel werk er aan.
  maandag 26 december 2011 @ 22:28:20 #81
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106069909
Ohhh wat jammer met Kerst Mereltje! Hoe is het gegaan met het bezoek??

Keshet! :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll have love aplenty
You and me
pi_106078486
Nou dames (en heren), nu ga we jullie echt "verlaten"... De beloofde fotospam:

2 jaar geleden begon het zo:

Vorig jaar hadden we dit:

En nu hebben we een heuse peuter :o (Inclusief driftbuien, op de grond in de winkels, en heul veul NEEEEEEE!!!!! hihi)

(Barbie moest ook fietsen...)

De rest van de foto's heeft mijn meneer allemaal gemaakt, dus die komen nog wel een keer in het fototopic voorbij. Voor nu: Zij die peuteren gaan, groeten u! :W
pi_106078544
gefeliciteerd lijnloos en minke en lijnloosmeneer *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106078675
Gefeliciteerd! :)
pi_106078753
Gefeliciteerd lijnloos!!!! wat een mooie ogen heeft ze zeg O+

Mex heeft me ondergespuugd, wat is dat vies zeg :r
Hij was 2e kerstdag heel zielig ziek, maar gelukkig kregen we ook thuis visite en gingen ze netjes om 8 uur weg.
pi_106079351
Lijnloos gefeliciteerd met jullie mooie en stoere dochter! :*
pi_106079819
Lijnloos en Minke gefeliciteerd. Wat een mooie dame.

Hier is het voor de derde dag op rij drama. Het vervelende is dat het een combi is van echt niet lekker zijn (tanden, buikpijn) en uitproberen. Hij wil dan alles wat niet kan of mag. Is al heel snel moe en wil niet slapen. Alles is drama. Soms gaan we er in mee, maar meestal niet. Maar als hij het uitproberen gebruikt omdat hij niet lekker is, vind ik het soms wel lastig inschatten. En uiteindelijk komt de grootste strijd met zijn slaapje overdag. En aan de andere kant moet ik niet klagen, want hij slaapt nu wel en de strijd was maar 20 min. Maar omdat de hele ochtend al niets goed was, en ik vannacht beroerd heb geslapen omdat hij al vanaf 23.00 uur tussen ons in lag en onrustig sliep, heb ik ook amper geslapen.

Nou ja, zo visite heb ik afleiding. Ze was zo lief hier heen te komen, zodat Yaro zijn ritme thuis kon volgen vandaag.
pi_106079822
Lijnloos, gefeliciteerd met je mooie en stoere dochter! Tot over 9 maanden in het peutertopic!

Beterschap voor Mex!

Wij hebben leuke en gezellige kerstdagen gehad en Anne heeft zich opperbest vermaakt!
pi_106080008
Wij hebben gisteren gegourmet (goh, wie niet) en beide kinderen hebben meer dan 1,5 uur volmaakt tevreden aan tafel gezeten :o
En vandaag is f-je erg vrolijk :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:05:47 #90
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106080514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:40 schreef freecell het volgende:
Wij hebben gisteren gegourmet (goh, wie niet) en beide kinderen hebben meer dan 1,5 uur volmaakt tevreden aan tafel gezeten :o
En vandaag is f-je erg vrolijk :D
Wij niet *O*
Wij hebben anderhalve pizza over en 2/3de tiramisu :') (alles zelf gemaakt).

Lijnloos van harte gefeliciteerd met Minke! *O*

As, wat rot zeg!

Ik ben weer wat opgeknapt gelukkig. Nog wel moe maar dat is vast morgen of overmorgen weer over. Net oppas geregeld voor donderdagmiddag, moet naar een begrafenis van iemand die donderdag zeer plotseling is overleden ( :'( ). Ze wordt vandaag gerepatrieerd, dus ik hoop dat haar laatste reis FR-NL goed gaat.
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:42:09 #91
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106084311
Zooo... Hier een moe meisje..
Gisteren sliep ze veel, vandaag weer haar normale ritme, maar tussendoor veel hangen..
Denk ook dat er weer een kies loopt te poeren.. hij doet er erg lang over helaas!

Vanmorgen wel even een mooi momentje! Mevrouw produceerde een 'geurrijke' luier en trok mij daarop meteen mee naar de commode... Ze wilde per direct een schone luier..
Gaan dus maar even kijken voor een potje... Iemand tips voor een goeie??

Mex ohh jekkes! Niet op je moeder mikken!!!

Ai Pessie wat een naar nieuws zeg.. Iemand die je goed kent?
We'll have love aplenty
You and me
pi_106084434
Minke nog gefeliciteerd :)

Femke is weer aan de betere hand gelukkig. Wij hebben een prima kerstdag gehad gisteren. Mijn zus had lekkere kip en garnalen loempiaatjes gemaakt. Verder konijn met pruimen, spruitjes en aardappelkroketjes gegeten. Daarna chocoladefondue. Neefje van 3 maanden was er. Box weer omhoog gezet en draaiknuffels op de box gezet. Femke heeft als klein babietje zo ook nog even in de box gelegen, erg schattig.
pi_106084535
Pessie gecondoleerd.

Beterschap voor alle zieke kindjes.

Reilain mooi dat poepluiers snel worden aangekondigd. Weer een nieuwe fase 'het potje'
pi_106087367
Pessie wat naar en gecondoleerd.

Goed om te lezen dat de kerstdagen goed zijn verlopen.

Goed dat ze het aankondigd reilain, ben benieuwd naar het vervolg.
pi_106093092
Ik blijf versteld staan van Yaro. Zo slecht als hij kan eten, zo dol is hij op alles wat rauw is. Aardappelen, spruiten en nu zit hij weer aan de rauwe broccoli. Misschien toch meer beet gaar voor hem koken.
pi_106093500
Pessie gecondoleerd!

Wat een mooie Minkespam Lijnloos!

Zo de kerst weer achter de rug. Was prima gegaan. Zaterdagavond hadden we een kerstdiner bij vrienden, meneer wilde niet slapen. Om 7 uur ging hij naar bed voor de eerste keer. Uiteindelijk sliep ie om half 9 (in de badkamer :') waren in totaal 5 kinderen in een huis met 3 slaapkamers. Hij zou eigenlijk bij 2 meisjes moeten, maar leek toch niet zo'n goed plan, dus dan maar badkamer. In eerste instantie had ie zn eigen kamer, maar omdat hij niet wilde slapen daar omgewisseld met neef).
Uiteindelijk heeft ie heerlijk geslapen daar :)

De dag erna waren we bij mn ouders. Vanaf half 4. Hij ging om 7 uur zn bed in, lekekr geslapen. Werd ie om kwart voor 10 wakker. Maar even opgehouden tot we naar huis gingen.

En gisteren bij mn schoonouders. Overdag lekker geslapen, maar hij stortte rond 7 uur helemaal in, dus zijn we maar naar huis gegaan. Hij heeft wel lekker mee zitten eten. 3 bakjes stoofperen had ie op :D En heel veel boontjes *lol*

Verder heeft ie t heel goed gedaan, maar vanochtend om 6 uur begon ie met wakker worden :) Denk ook een beetje van de indrukken van de dagen ervoor.Nu maar gauw weer in t gewone ritme komen :)
En ben blij dat de kerst weer voorbij is ;) Merk dat ik nu echt veel meer slaap nodig heb. Dus wat dat betreft was t niet ideaal de afgelopen dagen :)
pi_106096439
Klinkt als drukke, maar geslaagde dagen. Denk inderdaad dat als Floris in zijn gewone ritme zit hij ook wel weer langer zal slapen in de ochtend. Je merkt zelf al dat het er in hakt, dus voor die kleintjes werkt dat waarschijnlijk net zo.
pi_106097969
Lijnloos, leuke foto-spam! Stoere meid, jullie Minke O+ tot over paar maanden bij de peuters!

Pessie, gecondoleerd ;(

Sonnetje, lekker bijslapen deze week?

As, over dat rauw eten: lucas begint al in de supermarkt aan de broccolli te knagen, als ie de kans krijgt :') , paprika is hier ook n hit btw..

Iedereen kerst goed doorgekomen of overleefd zie ik :D
hier niet zoveel bijzonders, alles zn gangetje
1e kerstdag was onze piek-dag: 400 km, 2 familiebezoeken, gourmetten :Y)
2e kerstdag lounge/cocoon/pyjama dag *O* _O_

en vandaag is lucas halve dag naar kdv gegaan.
ik haal m op en er wordt gemeld dat ie erg moe is (half 2).
kom ik thuis, ziet ie grote broer en gaat los met de autoos *;
met moeite in bed te krijgen om 2 uur, maar heeft goed geslapen dus alles top :)
pi_106098268
Poe 400 km op 1 dag en dan ook nog op bezoek. Respect hoor Cooki. Wel lekker dat jullie de dag erna lekker konden bijtanken.
Fijn om te lezen dat jou doerak ook rauw eet, hij doet soms echt dingen waarvan ik denk dat hij ze niet heeft van zijn ouders. Was wel helemaal happy, want ondanks een slechte dag op rij heeft hij juist sinds weken vandaag weer goed gegeten. Misschien het begin van betere tijden.
pi_106098650
ja ik was ook heel blij dat t allemaal goed ging
thomas was helemaal verbaasd: heey.. we zijn overal op tijd :D (ja en op tijd weer weg >:) ik had t strak gepland.. nix uitlopen hahaha, ik gunde ons zo die 2edag als pyjamadag)

mn oudste eet ook t liefst rauw: paprika, bloemkool (met sausje), wortels, komkommer etc...
warm eten vind ie eigk vies.. maja.. t mot he? vaak doe er voor hem dat iets rauws bij..
komkommer is ook wel een aanrader: als je t in een groot stuk geeft, kunnen ze er beetje aan kluiven, of anders in schijfjes, hapklaar :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')