abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105994705
:D
Ik heb echt geen idee wat floris weegt. Volgende maand weer cb. Maar hij eet goed, beweegt veel, dus zal wel goed zijn. Denk dat ie wel de 11kilo gepasseerd is.
pi_105994835
Ik wil ook weer naar het CB voor een meet en weegsessie. Volgens mij is mijn madam vooral in de lengte erg hard gegaan de laatste tijd (ze komt bijna haar neefje van een halfjaar ouder voorbij). De weegschaal thuis geeft te veel aan tov de CB weegschaal, dat weet ik wel. Ik schat dat ze nu op zo'n 12-12,5 kilo zit met iets van 86 cm.

Orea, staan en lopen vergt heel veel energie van die kleintjes dus ik verwacht dat L inderdaad wel afzwakt qua gewichtstoename.
pi_105994885
Ik ben ook benieuwd naar floris zn lengte. Hij is kwa shirts door 80 geschoten (op een enkeling.na) en 86 zit gewoon goed.
Broeken maat 80 zitten nu ook gewoon goed, niet te lang ofzo.

K ga m zo s even wegen :') ben nu wel nieuwsgierig :D
pi_105995100
Broeken maat 80 zitten hier 3/4 nu :') ze moet echt 86 hebben... shirts maat 80 zijn ook echt zielig..

Volgens mij is ze ook de 85 cm al door :) zal straks eens kijken of ik haar kan meten!

Reusje O+ en toch, mensen roepen wel eens: jemig!!!! Maar ze ziet er niet moddervet uit ofzo. Ze is gewoon goed in verhouding en gewoon lekker stevig. Ik zei altijd: dan kan ze een keer ziek zijn ook hebben tenminste, maar vervolgens is ze bijna nooit ziek (heel hard afklopt nu)...
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:11:45 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105995295
Harry haalt misschien nét de 10kg :D

We hebben een hele korte nacht gehad, maar geen spugerij meer. Hij is nu volgens mij alleen moe (en heel misschien wat verhoging) maar ik ga hem zo in bed stoppen met een pcm en dan het beste ervan hopen ;)

As we speak staat hij op de vensterbank :X
pi_105995399
Asy, zolang t raam dicht zit, is er nog nix aan de hand :P
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:19:13 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105995460
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:16 schreef Cooki het volgende:
Asy, zolang t raam dicht zit, is er nog nix aan de hand :P
Die raam kan niet open. Het is de raam voor. Ons vensterbankkind O+
Iedereen zwaait naar hem en hij staat er een beetje stoïcijns :D
pi_105995497
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:19 schreef Asyniur het volgende:
Die Dat raam kan niet open. Het is de het raam voor. Ons vensterbankkind O+
Iedereen zwaait naar hem en hij staat er een beetje stoïcijns :D
:D limbo :*

Harry O+

[ Bericht 4% gewijzigd door -Caroline- op 24-12-2011 11:26:35 ]
pi_105996023
Leuk dat Harry zo de aandacht trekt.

Yaro red de 11 kilo denk ik nog niet. We hebben hem van de week thuis gemeten en toen zat hij er (weer) iets onder. Onze babyweegschaal thuis geeft meestal zo'n 200 gram meer aan als op het CB.
Ik vind het wel verklaarbaar dat hij minder weegt dan de laatste weegsessie thuis, hij heeft echt bar slecht gegeten de afgelopen periode.

Wat betreft lengte heb ik het idee dat hij ineens een spurt gemaakt heeft. Ik hoef de maat 86 broeken niet meer om te slaan.
pi_105998696
Tjonge, mevrouwtje had geen zin om naar bed te gaan...

Dan klim je gewoon uit je bed en ga je even tekenen

Hey, er zit een stok tussen de 2 tekenborden! Daar kan je nijntje mee kastijden!

Na interventie van papa ben je BOOS!

Mama komt nog even (poepluier verschonen) en leest een boekje voor ('Ggggggonnie en Ggggggijsje") en dan geef je je eindelijk over.
pi_105999276
Leuke repportage zo octo!
pi_105999317
Geweldig! :D
pi_106004521
Octo, schitterende fotos en commentaar *O*
pi_106006673
Hannah O+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_106007397
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef octopussy het volgende:
Tjonge, mevrouwtje had geen zin om naar bed te gaan...

Dan klim je gewoon uit je bed en ga je even tekenen
[ afbeelding ]

Hey, er zit een stok tussen de 2 tekenborden! Daar kan je nijntje mee kastijden!
[ afbeelding ]

Na interventie van papa ben je BOOS!
[ afbeelding ]

Mama komt nog even (poepluier verschonen) en leest een boekje voor ('Ggggggonnie en Ggggggijsje") en dan geef je je eindelijk over.
[ afbeelding ]
whehe :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106010313
haha ocropussy, geweldige foto's! En wat leuk om te zien wat ze uitspookt.

Mex is trouwens 11,330 gram en 79,5 cm. Met 10 maanden was hij 10,585 gram en 75,5 cm,het staat dus aardig stil het gewicht door het bewegen.

E hij had afgelopen nacht in zijn slaap overgegeven en hij had wat koorts. Vandaag was hij de hele dag moe en hij lag er om kwart over 6 al in, wilde zijn flesje niet eens.
Kan dat door de BMRprik komen of zak het gewoon een virusje zijn?
pi_106011928
die bmrprik hakte er bij ravi wel zo in hoor. dus het kan. virusje ken ook. er heerst nogal wat (nog altijd een stervende zwaan hier. inmiddels heb ik de neiging om een arts te bellen om hem uit zn lijden te verlossen :X )
pi_106012052
het kindvriendelijke kerstdiner viel in de smaak hier :)

tomatensoep met ballen en lettervermiccelli (moesten ze geen van beiden)
voor ons een beenham met paddestoelensaus (paddestoelen :s) )
lachebekkies uit de oven ( *O* ) met mayo ( *O* *O* )
appelcompote ( *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* )

o|O
pi_106012245
Octopussy, geweldig!

Troeta, hebben wij hetzelfde kind? Ruben was vorige week op het cb 11.400 gram en 79,5 cm. Op een nacht slecht slapen en een dagje hangen na heeft hij geen last van de BMR gehad. Hopelijk gaat het bij jullie ook gauw weer over!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_106016897
Octo wat een leuke reportage!

Mijn mini is een heuse mini al haalt ze denk ik de 10kg nu wel en is ze behoorlijk aan het (buik) spekken dus ik verwacht een groei spurtje (mt80 zit ze nu goed in soms shirt 86)

Harry jammer van de korte nacht maar fijn dat je niet meer gespuugd hebt!

Troeta kan beide maar mini had ook flink last van die prik...

Simmu leuk kinder kerst diner!

Over kerst gesproken fijne dagen allemaal!
pi_106017362
Ohhhhhhhh Hannah :D Lekker zitten draken :D

Klinkt goed Simmu!

Troeta... Die prik hakte er hier ook in... Koorts, hangerig...

Zoooo....
'kerst' dag 1 zit erop...
Vandaag naar mijn ouders geweest... gourmetten..
Morgen naar mijn schoonouders... en jaja.. weer gourmetten!
Maandag kunnen we dan mooi ff met z'n 3en pas op de plaats en het ritme weer hervinden ;)

Ze had het goed gedaan... goed geslapen, goed gegeten...
Wel beetje aan t eind van haar latijntje toen we naar huis gingen.. in de auto geslapen (ruim uur rijden) en thuis een flesje en zo in gourmetstinkromper in haar slaapzak gepropt ;) Morgenvroeg wassen we het varkentje wel weer! (Om daarna weer in de gourmetstink te gaan zitten }:| )

En erg leuke score qua cadeautjes :Y)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106018634
Ik moet geloof ik nog wennen dat Dyon in het andere topic hoort :P

Oona dus ook lekker laat naar bed gegaan!
Wij zijn ook pas net thuis. Dagje schoonouders gehad met als verrassing naar het kerstcircus (als ik het had geweten had ik een fototoestel meegenomen) in utrecht. Dyon heeft het echt geweldig gevonden en ook 3 uur lang volgehouden!

Van mij ook allemaal fijne kerstdagen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 24-12-2011 23:25:55 ]
pi_106019814
Meimeltje, blijf gewoon hier joh, gezellig! ;)

Hier ook ff iedereen fijne kerstdagen toewensen ~:)
morgen spitsdag: sochtends naar mn ouders in almere en smiddags naar schoonmoeder in roermond en savonds thuis gourmetten (en nu twijfel ik over 2 smilies: *O* of -O- , dan maar deze: _O- )
pi_106019975
Jaaaaa meimel :D Nog lekker even negeren en gezellig bij ons blijven!

;) We waren op tijd vertrokken bij mijn ouders... kwart voor 8 sliep ze in de auto... Alleen ff 20 min wakker toen we weer thuis waren... omkleden flesje bed ;) Dus nog vrij acceptabel..
Wel erg fijn dat dit dus goed gaat! Kun je wat makkelijker ergens blijven eten e.d...

Oh dat kerstcircus lijkt me idd volgend jaar erg leuk! Is hier op een steenworp afstand (Kunnen t vanaf ons balkon zien)

Oehhh Cooki das idd spits! Vond ons programma al druk ;) Succes!

Iedereen fijne kerstdagen! ~:)

Ik ga plat... voordat ik morgenvroeg met de lettertjes van t toetsenbord op mijn voorhoofd wakker wordt ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106020096
Reilain, wat fijn als t zo soepel gaat he? :Y

toetsenbord/face:whahaha.. reilain! ik zie t al helemaal voor je me!
de bedoeling is dat we t in 1 dag afhandelen en dan 2e kerstdag thuis kunnen cocooonen *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')