Ja houd op. Daar heb ik hem mee doodgegooid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:44 schreef Sinji het volgende:
Grey, check
http://www.zara.com/webap(...)Coats#product=453027
Daar moét wat bij zitten. Zitten een paar hele toffe tussen
ik zie geen groen rood of blauw. ik heb dat allemaal al doorgezocht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:44 schreef Sinji het volgende:
Grey, check
http://www.zara.com/webap(...)Coats#product=453027
Daar moét wat bij zitten. Zitten een paar hele toffe tussen
Het ziet er wel een beetje uit als een vrouwelijk model als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan toch de knopen omdraaien.!!!
en dan is het gewoon een herenjas. ik zie geen verschil.
Wat draag je zoal dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Neen, ik heb ze nog wel maar echt al een jaar niet aan gehad ofzo
ja deze is ook leuk.quote:
Ik heb maar 3 lange broeken die ik veel draag 1 lichtere zoals ik gister aan had 1 donkergroen en 1 beetje groen antracietig. Ik heb wel teringveel korte broeken en tshirtsquote:
Klopt, maar dat past dus in het straatje van wat hij postte.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het er nog steeds als een vrouwenjas uitzien eigenlijk. Smalle taille.
Hebben ze daar ook dingen voor mannen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb gisteren nog een jas bij de Zara gekocht, heel mooi maar twijfel omdat de jas lang is en ik klein ben.
Ah, okay.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klopt, maar dat past dus in het straatje van wat hij postte.
Ja man, toffe blazers hebben ze daar Gquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook dingen voor mannen?
Nee, heb bij de vrouwenafdeling geshopt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook dingen voor mannen?
No, en nog erger: mijn haar is niet gewassen. Ik heb mezelf vandaag opgesloten voor huiswerk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Lant, heb je nu wel make-up op?
Deze man kan het weten, ziet er altijd goed uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja man, toffe blazers hebben ze daar G
Nohh.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
No, en nog erger: mijn haar is niet gewassen. Ik heb mezelf vandaag opgesloten voor huiswerk.
Morgen ben ik wel opgemaakt en met gewassen haar.
Tijd voor tcquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
No, en nog erger: mijn haar is niet gewassen. Ik heb mezelf vandaag opgesloten voor huiswerk.
Morgen ben ik wel opgemaakt en met gewassen haar.
Dat is juist wat het wat mannelijker maaktquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja deze is ook leuk.
maar blauw vind ik iets leuker.
en deze heeft vreemde schouderdingen en een vreemd bandje rond de pols
Ga je uit?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nohh.
Ik ben nu mijn ogen aan het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |