uiteindelijk een ander.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof, dat het gelukt is. Blauwe toch?
Tof man, maar ik zou echt een andere riem fixenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
uiteindelijk een ander.
eerst liep ik vet lang rond in de verkeerde winkel.
daar kwam ik pas achter toen ik bij de balie ging vragen en de balieman heel droog zij zo van : ja dit is the sting, de v&d is hiernaast.
en toen kon ik bij de v&d niet vinden, en toen heb ik maar snel iets wat erop leek gepakt, en snel afgerekend en naar huis genomen.
ik bof, de maat is redelijk goed.
het is uiteindelijk deze:
http://www.vd.nl/dames/ja(...)lister&from=overview

nee riem is juist tof.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tof man, maar ik zou echt een andere riem fixen [ afbeelding ]
Hoin Cactus
Ja, voor een vrouw. WTF man, die riem kan écht niet voor een manquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
uiteindelijk een ander.
daar kwam ik pas achter toen ik bij de balie ging vragen en de balieman heel droog zij zo van : ja dit is the sting, de v&d is hiernaast.
en toen kon ik bij de v&d niet vinden, en toen heb ik maar snel iets wat erop leek gepakt, en snel afgerekend en naar huis genomen.
goed he?
echt trendy en hip
nee ik vind die riems leuk staan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, voor een vrouw. WTF man, die riem kan écht niet voor een man
Dit gaat echt niet in je voordeel werken. Het is een jas voor vrouwen, breng de jas terug en koop een mannenmodel van die jas dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
uiteindelijk een ander.
goed he?
echt trendy en hip
ja maar die hebben geen leuke kleurtjes. alleen maar zwart/grijs enzo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dit gaat echt niet in je voordeel werken. Het is een jas voor vrouwen, breng de jas terug en koop een mannenmodel van die jas dan.
Echt, zo'n riem kan gewoon niet voor een man. Jas sowieso. Koop dan in godsnaam een mannelijk model van die jas, zijn ook wel te krijgen in het donkerblauw.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar die hebben geen leuke kleurtjes. alleen maar zwart/grijs enzo.
en deze heeft een toffe riem.
ik zou alleen nog de knopen kunnen omwisselen zodat hij andersom sluit, en dan is het technisch gezien geen vrouwenjas meer.
Je zendt er wel verkeerde boodschappen mee uit tho. Tijn zou je doen denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik vind die riems leuk staan.
op vrouwen staat dat altijd heel leuk.
nee kon ik niet vinden op internetquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Echt, zo'n riem kan gewoon niet voor een man. Jas sowieso. Koop dan in godsnaam een mannelijk model van die jas, zijn ook wel te krijgen in het donkerblauw.
Heb je er ook bijpassende oorwarmers bij gekocht soms?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar die hebben geen leuke kleurtjes. alleen maar zwart/grijs enzo.
en deze heeft een toffe riem.
ik zou alleen nog de knopen kunnen omwisselen zodat hij andersom sluit, en dan is het technisch gezien geen vrouwenjas meer.
nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je er ook bijpassende oorwarmers bij gekocht soms?
Onzin, die zijn er wel. Mensen gaan denken dat je homo bent. Het gaat niet in je voordeel werken, maar zelf weten ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee kon ik niet vinden op internet
Vrouwen dragen al decennia lang mannenkleding. Het is tijd voor een omgekeerde revolutie!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je er ook bijpassende oorwarmers bij gekocht soms?
ik kan toch de knopen omdraaien.!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Onzin, die zijn er wel. Mensen gaan denken dat je homo bent. Het gaat niet in je voordeel werken, maar zelf weten ook.
Geen spijkerbroeken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb altijd van die c&a riemen beetje van die stoffen dingen, maar ik draag dan ook nooit spijkerbroeken
Nee. Die riem doet 't m gewoon.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan toch de knopen omdraaien.!!!
en dan is het gewoon een herenjas. ik zie geen verschil.
Ah, misschien had je -Nouvelles nog wel in moeten schakelen als je personal shopper.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee kon ik niet vinden op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |