Ik ben er zelf niet geweest, meer dan dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets meer dan 3 woorden was ook wel leuk geweest
Ik meen het slechts incidenteelquote:
oooooh dan is het goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik meen het slechts incidenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Over jassen gesproken: Deze is gaafhaha die eerste is een vachtje van een 1 of ander negerdier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar vrouwen boffen wel qua jassen en allemaal kleding. allemaal leuke kleding.
voor de man is het maar moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn favo jasje:ik klik ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er geen TC gaande?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Wellicht dat ik al voor 2 uur in slaap donder
Thx voor de update!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:24 schreef Joysa het volgende:
SER meet was tof!
Murdera + collega, kaneelstokje en captain bleven nog toen wij gingen
Knuffelen en schuren onder paraplu ftw
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:24 schreef Joysa het volgende:
SER meet was tof!
Murdera + collega, kaneelstokje en captain bleven nog toen wij gingen
Knuffelen en schuren onder paraplu ftw
Nee, maar niet omdat hij niet zijn best heeft gedaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heeft Kaneel C_M al gehosseld?
Vreemd...dacht dat ze het single zijn wel een beetje zat was? Of vond ze jullue gewoon niet echt geschikt of zoeits? Of wie weet klikte het gewoon niet. Geen ideequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar niet omdat hij niet zijn best heeft gedaan.
Kaneel is overigens wel echt een baas.
C_M is gewoon een heel lastig target.
We all tried.
Ze is baas. Zelfs een eindbaas trouwens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vreemd...dacht dat ze het single zijn wel een beetje zat was? Of vond ze jullue gewoon niet echt geschikt of zoeits? Of wie weet klikte het gewoon niet. Geen idee
Maar wel goed dat jullie het geprobeerd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |