Vreemd...dacht dat ze het single zijn wel een beetje zat was? Of vond ze jullue gewoon niet echt geschikt of zoeits? Of wie weet klikte het gewoon niet. Geen ideequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar niet omdat hij niet zijn best heeft gedaan.
Kaneel is overigens wel echt een baas.
C_M is gewoon een heel lastig target.
We all tried.
Ze is baas. Zelfs een eindbaas trouwens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vreemd...dacht dat ze het single zijn wel een beetje zat was? Of vond ze jullue gewoon niet echt geschikt of zoeits? Of wie weet klikte het gewoon niet. Geen idee
Maar wel goed dat jullie het geprobeerd hebben
Misschien heeft ze wel te hoge eisen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze is baas. Zelfs een eindbaas trouwens.
Zwaarder geschut nodig.
Maar heb haar wel geschuurd.
Te hoge eisen? Voor ons? Onmogelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel te hoge eisen?
We zullen het pas weten als ze zelf komt reageren denk ik
Jij schuurt iedereenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze is baas. Zelfs een eindbaas trouwens.
Zwaarder geschut nodig.
Maar heb haar wel geschuurd.
Camschuren?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
Ik ging net m'n cam aandoen...Iedereen foetsie.
Sinos, heb je je al aangemeld voor de meet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
Ja, internet foetsiequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
Ik vond het sowieso heel tofquote:
Hij zat ook aan mijn kontquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso heel tof
en wtf zat je collega aan mn kont?
Ik voel me gevleidquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is nou niet de 1e keus als ik mag kiezen wie er aan mijn kont zit.
Had al de hele dag mijn billetjes zitten trainen, zodat ze goed ferm zouden zijn voor als je nog naar de meet zou komen, maar nee hoor.quote:
Een leuke vent versieren en tegen hem aan kruipen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef Sinosappel het volgende:
Ik verveel me maar kan niet slapen.
Tips?
Lees een wiskundeboek.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef Sinosappel het volgende:
Tips?
jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef Sinosappel het volgende:
Tips?
Ik denk dat ik 20 januari ga meeten in Utrecht, kom je ook?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had al de hele dag mijn billetjes zitten trainen, zodat ze goed ferm zouden zijn voor als je nog naar de meet zou komen, maar nee hoor.
Zeg schuren en ik ben er.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 20 januari ga meeten in Utrecht, kom je ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |