ik dacht even te kijken naar het roodharige lievelingetje. maar mag vanuit Duitsland de beelden niet bekijken. en voor de foto's is flash nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Rundvleessoep met griesmeel?
The Voice staat aan... begint met Golfer's roodharige lieveling. Ik vind het ok maar vond het liedje vorig jaar beter gezongen door Esther Nijhove.
Heel eenvoudig, snij twee kommerskom flinterdun met een japanse mandoline, strooi daar wat suiker en zout over en laat het een half uurtje staan. Dan knijp ik het vocht er uit en breng hem op smaak met wat azijn en verse dille als ik die heb.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe maak jij een lekkere kwamkwammersalade Piet?
Jep, gaat prima, en citroensap ipv azijn is ook lekker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef Bluezz het volgende:
OkMandoline hebben we niet maar kaasschaaf kan ook
Wat dacht je van een flinke schep zure room en heel veel dillequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het zelf lekker er een lepeltje goeie mayo door te roeren
Ook lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat dacht je van een flinke schep zure room en heel veel dille
Zeg dan ook niksquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik mag niks zeggen van B&G maar ik ga schuin hier
ja heerlijk! Met feta en rode ui bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Courgette vind ik heeeel dun gesneden gegrild zooooooo woest lekker, nog lekkerder dan een aubergine!
Gedroogde tomaatjes in oliequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja heerlijk! Met feta en rode ui bijvoorbeeld
Steeltje + 'blaadjes' er af ja. In plakken en dan grillen bijvoorbeeld, of in de oven tot ze knapperig zijn en die als laagje in een lasagne verwerken, of gewoon blokjes in een tomatensaus. Je kunt hem ook in z'n geheel in de oven knallen, dan het vruchtvlees er uit scheppen en tot dip verwerkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb nog nooit iets met aubergine gemaakt.... kan ik alles gebruiken behalve het steeltje? Dus gewoon in plakken snijden of moet ik nog iets verwijderen?
Blaadjes? De bedoeling is dat ik plakken snijd want die ga ik oprollen met een ricottavullingquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Steeltje + 'blaadjes' er af ja. Je kunt hem ook in z'n geheel in de oven knallen, dan het vruchtvlees er uit scheppen en tot dip verwerken
Ja nou ja, er zit vaak nog net zo'n groen kapje op van gedroogd blad. Das niet zo lekker. En dan dus in de lengte snijden voor rolletjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Blaadjes? De bedoeling is dat ik plakken snijd want die ga ik oprollen met een ricottavulling
Oeehh lekker nr op de achtergrond
Ooh aan het steeltje, ok. Verder kan ik dus gewoon wassen en alles gebruiken, dus ook schil?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nou ja, er zit vaak nog net zo'n groen kapje op van gedroogd blad. Das niet zo lekker. En dan dus in de lengte snijden voor rolletjes
Ok dankje!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
als je rolletjes gaat maken zeker aan te raden. Zonder schil is het heel erg slap. De schil is weer aan de taaie kant dus ik raad wel aan dat even goed zacht te laten worden tijdens het grillen, dan gaat het prima
Kan ook prima hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok dankje!!Heb helaas geen grillpan dus ga het proberen in een koekenpan. Krijg ik helaas geen mooie grillstreep, das wel jammer.
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
We zijn dus begonnen met versneld kijken.
Ahja op grillstand! Dan wel met de olie besmeerde kant naar boven hihi.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ook prima hoorHet zou ook nog in de oven kunnen, op een rooster.
beide kanten met olie, anders plakt hetquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ahja op grillstand! Dan wel met de olie besmeerde kant naar boven hihi.
Daar zijn we nu bij aangekomen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Paul zn optreden wordt nog leuker
Het komt nu vast wel goed denkquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
beide kanten met olie, anders plakt heten je keert ze even halverwege
Maar wel met leukere kledingquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zijn we nu bij aangekomen.
Ik blijf hem een mindere kopie van Mika vinden.
Jeroen keek superverbaasd toen hij naar mij keek, van 'wat krijgen we nou, danseressen?'quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen lijkt me een aardige vent en Waylon is te blij met zichzelf
Paul Turner kan voor mij niet meer stuk
Ben blij dat je ook zo overtuigd ben van Bart! Hij is geweldig! Wel alweer nummers gepakt van X Factor UK 2009, blijft straks niks meer over. Vorig jaar en dit jaar al heeeeel veel nummers gezongen die in UK 2009 zijn gezongen. 'Wonderful World' werd helaas een stuk minder gezongen dan de UK versie. 'Superstition' ook helaas ook al was Bart goed!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Wat heeft die Dries Roelvink-kloon een geweldige stem.
Ziet er niet uit, maar zingen kan ie.![]()
![]()
En ja, heerlijk snel vooruit spoelen tussen alle reclames en redrooms-(nog meer reclames) door.
Het enige wat ik stom vind aan Bart is zn paardenstaartquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik ook geen fan van.
Bart dinges Humperdinck vind ik ook niet zo, maar man man wat kan die man zingen
War mij betreft Guy en Iris.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat mij betreft mogen Guy en Sharon weg maar dat zal wel niet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat valt me dus nu ook steeds op bij N & S dat ze wel verstand van muziek hebben.
Alleen het genre is gewoon iet mijn ding.
Als ze een beetje Folk/singer-songwriter dingen doen vind ik ze goed klinkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat valt me dus nu ook steeds op bij N & S dat ze wel verstand van muziek hebben.
Alleen het genre is gewoon iet mijn ding.
Ja echt leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Vooral Superstition ben ik gek op; wat een te gek optreden!
Iris deed me ook niks idd.quote:
Dat het Hollandstalig is zegt idd niets over muzikaliteitquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
de 3 J's doen Gotye in de slaapkamer van het glazen huis
Echt mooi! Zo jammer dat die palinglikkers verder zo'n slechte smaak hebben, want het zijn echt wel goede muzikanten
Niets mis met Nederlandstalig, mits goed gedaan (De Dijk, Doemaar) Het gaat me om de truttigheid en clichés die ze in hun muziek gebruiken. Komt gewoon minder muzikaal over dan ze in hun mars hebben en dat vind ik eigenlijk best zonde..quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iris deed me ook niks idd.
[..]
Dat het Hollandstalig is zegt idd niets over muzikaliteit
TV kantine... Nee dank jequote:
Who cares, dat kennen we al. Het is dat het geld oplevertquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef borisz het volgende:
Binnen nu en deze shift komt Living Doll voorbij trouwens.
Mooiquote:
Tis wat commercieler maar ik geloof wel echt dat N&S en 3J's hun eigen muziek echt leuk vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niets mis met Nederlandstalig, mits goed gedaan (De Dijk, Doemaar) Het gaat me om de truttigheid en clichés die ze in hun muziek gebruiken. Komt gewoon minder muzikaal over dan ze in hun mars hebben en dat vind ik eigenlijk best zonde..
Maar hij is door en ik mag toch echt hopen dat degene die vanavond het meest mooi zong, die Michele ook doorgaat en die kabouter er uit vliegt.quote:
dat mag ik toch wel hopen jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tis wat commercieler maar ik geloof wel echt dat N&S en 3J's hun eigen muziek echt leuk vinden.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hij is door en ik mag toch echt hopen dat degene die vanavond het meest mooi zong, die Michele ook doorgaat en die kabouter er uit vliegt.
Precies, viel daarna een partij tegen! Ik was echt bang dat Bart eruit ging, zeker nadat Marco zei dat hij de beslissing alleen zou afwegen volgens de Sing Off waarin Bart de tekst verloor... Maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
en terecht de auditie van Guy was mooooi daarna was t tien keer niks
Ja, ik ook, maar daar heb ik iets meer twijfel over omdat ik echt niet weet wat ik moet verwachten.quote:
Dankje.quote:
Wat dan? Kun je je met 2 armen nog ok bewegen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Komt er een zeiknat poesje naar binnen, aaien, mauwen, drentelen, er is iets... ineens krijg ik iets binnen van een hangmat (die ik in de zomer naar boven heb gedaan omdat ze er nooit in ligt) haal ik het ding van boven, hang ik hem bij de keuken aan de verwarming...
ligt dus nu een zeer tevreden poesje in![]()
quote:
Waar zijn jullie nu met Masterchef? Niet het aflevering nr want dan weet ik het nog nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:58 schreef golfer het volgende:
Rest van The Bridge ook maar volgende week op DVD kioken. Voor 8 euro 2e-hands de hele DVD-box aangeschaft via MP.
Tuurlijk, alles staat mij. Je weet toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
zou jij ook zo'n pakje aantrekken? hehe
We gaan nu nog even aflevering 22 bekijken. De vorige was een mogelijke immuniteitspin voor 3 mensen die moesten koken met de signaturedishes (fusionkeuken) tegen de chef van een restaurant in Melbourne.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar zijn jullie nu met Masterchef? Niet het aflevering nr want dan weet ik het nog niet
Ehquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat dan? Kun je je met 2 armen nog ok bewegen?
Hmm ok dan krijg je nu de aflevering van iemand die strijdt voor immuniteit? Hoe heet diegene? Heb wel een idee, dan weet ik waar je bentquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan nu nog even aflevering 22 bekijken. De vorige was een mogelijke immuniteitspin voor 3 mensen die moesten koken met de signaturedishes (fusionkeuken) tegen de chef van een restaurant in Melbourne.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Wat bedoel je met of ik mijn armen nog kan bewegen als het over een hangmatje gaat van de poes?
Cool dingetje!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:11 schreef Bluezz het volgende:
hangmatje van een kat is zoiets
[ afbeelding ]
klein handzaam dingetje dus
arm gebruiken gaat steeds beter
Ik pas er niet in.quote:Op zaterdag 24 december 2011 07:19 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb nog zo'n hangmatje over, hebben een ouderwetse radiator, dus past niet. Iemand hebben?
Beetje vouwenquote:
Maar er is veel meer Krak dan Freecel!quote:Op zaterdag 24 december 2011 07:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Beetje vouwen
Ik kanmet F-je slapen in een ledikantje (zo'n babyding) dan kan jij best in zo'n hangmatje!
Ik kwam net een foto tegen van hoe mijn haar was voor de kinderen.
Dat is wel een 'gelukkig zijn het iig leuke kinderen' momentje.
Bleh,mis mijn haar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En het was daar wat schemerig,maar het haar was toen rood.
En nu is het 13in een dozijn,beetje slag en donkerblond.
En ik vind het toch mooi!quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:10 schreef freecell het volgende:
Jammer is het in ieder geval
Maargoed, het is ook met geen mogelijkheid meer zo te krijgen, dus moet er maar aan wennenHet is maar haar
Sterkte! Ik ga ook zo, even wat vergeten dingen halen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:53 schreef freecell het volgende:
Gmogge mannen
Ik ga zo boodschappen doen (nog even wachten op een vriendin,we gaan samen)![]()
Morituri te salutant
succes, zal wel rellen zijn in de supermarktquote:Op zaterdag 24 december 2011 08:53 schreef freecell het volgende:
Gmogge mannen
Ik ga zo boodschappen doen (nog even wachten op een vriendin,we gaan samen)![]()
Morituri te salutant
Haa die ouwe julius!quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:53 schreef freecell het volgende:
Gmogge mannen
)![]()
Morituri te salutant
Vechten om de laatste kniepertjes?quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
succes, zal wel rellen zijn in de supermarkt
ik wil die gourmet set!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Vechten om de laatste kniepertjes?
Eerst dus maar een stokbrood om mee te meppen pakken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Vechten om de laatste kniepertjes?
Ik moet zo ook nogquote:Op zaterdag 24 december 2011 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Boodschappen gedaan; winkel bijna leeg en direct aan de buurt bij de kassaEn gisterochtend was het een slagveld.
foei heurquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet zo ook nogIk wilde eigenlijk vroeg, maar ik vond mijn slaap belangrijker
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
foei heur
groot gelijk heb je:D
ken datquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Drukke week gehad
Vandaag ff boodschapjes doen, oude autopapieren naar de garage brengen tezamen met het radiofrontje, vanavond neefje voorzien van Cars-lego
Morgen lekker met de trein naar Valkenswaard. Boekje en muziekje onderweg
Nee. ff geen films. iPad gaat wel mee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ken dat![]()
was laatste week dus viel wel mee, maar voorbereidingen voor nieuwe opdracht nemen weer veel tijd in en zijn weer extra stressy. Niet eens een filmpje op de aaipad?
quote:Please accept with no obligation, implicit or explicit, my best wishes for an environmentally conscious, socially responsible, low stress, gender neutral celebration of the winter solstice holiday, practised within the most enjoyable traditions of the religious persuasion or secular practices of your choice, with total respect for the religious/secular persuasions and/or traditions of others, and their choice not to practise religious or secular traditions at all.
Additionally,
A fiscally successful, personally fulfilling and medically uncomplicated recognition of the onset of the generally accepted calendar year 2012, but not without due respect for the calendars of choice of other cultures whose contributions to society have helped make our society great, without regard to the race, creed, colour, age, physical ability, religious faith, sexual orientation and choice of smart phone and computer platform of the wishee.
By accepting this greeting, you are accepting these terms. This greeting is subject to clarification or withdrawal. It implies no promise by the wisher to actually implement any of the wishes for her/himself or others and no responsibility for any unintended emotional stress these greetings may bring to those not caught up in the holiday spirit.
This wish is warranted to perform as expected within the usual application of good tidings for a period of one year, or until the issuance of a subsequent holiday greeting, whichever comes first, and warranty is either revocable or limited to replacement of this wish or issuance of a new wish at the sole discretion of the wisher.
This greeting is void where prohibited by law.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Voor allemaal de meest politiek correcte kerstgroetjes ooit:
[..]
Ross' moeder had de tickets niet gekocht (zou ze doen) en ik vertik het om de prijs van deze week neer te leggen waar het eerst 30 euro pp per ticket was. Dus we blijven thuis.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Isa, zouden jullie niet naar Engeland gaan dit jaar?
Da's balenquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross' moeder had de tickets niet gekocht (zou ze doen) en ik vertik het om de prijs van deze week neer te leggen waar het eerst 30 euro pp per ticket was. Dus we blijven thuis.
Duimt mee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
de oven stinkt naar schoonmaakspul om een of andere duistere reden
hoop niet dat de merengues daar nu naar gaan smaken
Dit vind ik heerlijk en het is toepasselijk!quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu alleen nog bedenken wat ik met de dooiers ga doen
Het is inmiddels veranderd in curdquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dit vind ik heerlijk en het is toepasselijk!
http://www.mijnreceptenbo(...)is-de-nata-3690.html
Youp had het er de afgelopen week op radio2 ook al over en zong toen nog een keer z'n liedje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:52 schreef borisz het volgende:
Morgenochtend is de herdenking dat Flappie 50 jaar geleden overleden is.
50 jaar al weer?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:52 schreef borisz het volgende:
Morgenochtend is de herdenking dat Flappie 50 jaar geleden overleden is.
Waarom had ze het niet gedaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Ross' moeder had de tickets niet gekocht (zou ze doen) en ik vertik het om de prijs van deze week neer te leggen waar het eerst 30 euro pp per ticket was. Dus we blijven thuis.
De fietspomp is veiliger.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:01 schreef Bluezz het volgende:
EN HET JEUKT ONDER MIJN GIPS![]()
![]()
/breinaald pakt
Kerstochtend 1961.quote:
Ben de mijne ook aan het afmaken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef LieLie het volgende:
Ik ben nog een lastminute gedicht aan het schrijven..
Hadden ze ook geen diepvriesframbozen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm geen frambozen maar bramen.. hopen dat ik daar ook een lekker sausje van kan makenvind het vooral jammer van de kleur, maar volgens mij komt het goed
nope. alleen een mengsel framboos/bosbes. Heb ik wel mee genomen, even kijken wat ik er mee ga doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hadden ze ook geen diepvriesframbozen?
Is het nu ook al met Kerst de gewoonte om gedichten te maken?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef LieLie het volgende:
Ik ben nog een lastminute gedicht aan het schrijven..
Dit noemen ze Sinterkerst :pquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het nu ook al met Kerst de gewoonte om gedichten te maken?
Dat was toch met Sinterklaas?
Heb zelf nog geen diepvriesfruit gegeten maar hoor er wel goede dingen overquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nope. alleen een mengsel framboos/bosbes. Heb ik wel mee genomen, even kijken wat ik er mee ga doen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Even geprobeerd boven te stofzuigen en het lukteverder nog meer gedaan in het hh een mens wordt steeds handiger met een staak
ehhhquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb zelf nog geen diepvriesfruit gegeten maar hoor er wel goede dingen over
Net mn BMI berekend omdat ik dacht dat ik veels te licht was maar dat valt reuze mee
Ik heb een BMI van 18 en 18,5 is gezond
Dat heb jij toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ehhh26 is het gezondst volgens artsen
18 is wel ondergewicht hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Net mn BMI berekend omdat ik dacht dat ik veels te licht was maar dat valt reuze mee
Ik heb een BMI van 18 en 18,5 is gezond
Ja maar zit maar 2 kg van 18,5 afquote:
Dat is 10% van je huidige gewichtquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar zit maar 2 kg van 18,5 af
Ik moest ff lachen:
Top 3 van de Kersttop 30 allertijden van TeamFM
3. Mariah Cariah - All I Want For Christmas
2. Wham - Last Christmas
1. Anita en Ed Kouwenhoven - Hallelujah
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu al 13 jaar verkering...quote:
Op dit moment voel ik me niet zo goed hehe maar ik ben denk wel vatbaarder voor dingen als je lichter bent.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is 10% van je huidige gewicht![]()
18,5 houdt ook niet bepaald over hè, Ik ben niet bepaald dik en zit net iets onder de 23
Maar als je je verder goed en gezond voelt is het goed lijkt me.
Die top 3![]()
Oooh niet lekker dus om gewoon zo te eten, had al wel zo'n idee. Nooit zo lekker als vers fruit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]is prima. Zeker als het fijngemalen en gezeefd wordt
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oooh niet lekker dus om gewoon zo te eten, had al wel zo'n idee. Nooit zo lekker als vers fruit.
Prachtige foto van die tijger in californie btwquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu al 13 jaar verkering...
Komen de dag door met lekker cocoonen. Net een kom zelfgemaakte groentensoep verorberd en verder de Volkskrant en vooral het VK-magazine lezen.
Enorm ontroerend en indrukwekkend interview met Mirjam Rotenstreich (de moeder van Tonio, het boek dat MeMo nu leest) daarin.
Mooie uitvaart?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:08 schreef LieLie het volgende:
Zo, dat was de laatste aflevering van The Tudors
13 jaar alweer... Leuk op Kerstavond!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu al 13 jaar verkering...
Komen de dag door met lekker cocoonen. Net een kom zelfgemaakte groentensoep verorberd en verder de Volkskrant en vooral het VK-magazine lezen.
Enorm ontroerend en indrukwekkend interview met Mirjam Rotenstreich (de moeder van Tonio, het boek dat MeMo nu leest) daarin.
Ok. Vind het in ieder geval niet duurquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat zeg ik toch niet? Het is prima om zo te eten, maar aangezien ik het fijnmaal maakt het niet zo veel uit.
Ja, ik als ontaarde moeder zat in 1998 gewoon bij g en ben blijven slapen ipv bij mijn man en kindertjes te zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
13 jaar alweer... Leuk op Kerstavond!
Ja gaat welquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel me ook niet al te lekker FFT en hoorde ook al op mijn werk veel gesnotter en verkoudheidsgedoe. Boris ook al toch?
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooie uitvaart?
Ik moet seizoen 4 nog afkijken
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik als ontaarde moeder zat in 1998 gewoon bij g en ben blijven slapen ipv bij mijn man en kindertjes te zijn
Kent u dat verhaal dan niet van de vrouw die op een goed (ongelukkig gekozen) moment voor zichzelf koos?quote:
Maar al te goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kent u dat verhaal dan niet van de vrouw die op een goed (ongelukkig gekozen) moment voor zichzelf koos?
Nee ik wist dit echt niet...quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kent u dat verhaal dan niet van de vrouw die op een goed (ongelukkig gekozen) moment voor zichzelf koos?
Leuk dat ze nu daar naartoe gaan. Ze gaan altijd naar sneeuworden normaal. Nou ik ga maar boodschappen doen voor champignonsaus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:13 schreef golfer het volgende:
All you need schijnt dit jaar een special over Australië te hebben, maar we hebben Q. maar niet ervoor opgegeven, want geen adres of telefoonnummer bekend.
Maar je weet toch wel dat g niet de vader van mijn kinderen isquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee ik wist dit echt niet...
WAT???!!!????!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat g niet de vader van mijn kinderen isDat ik dus al een heel leven hiervoor heb geleeft
![]()
Mijn wereldbeeld, wat heb je gedaanquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat g niet de vader van mijn kinderen isDat ik dus al een heel leven hiervoor heb geleeft
![]()
Wil je alle details of kan je er iets bij voorstellen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wist niet wat er op kerstavond 13 jaar geleden was gebeurd
Keiharde seks.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik wist niet wat er op kerstavond 13 jaar geleden was gebeurd
Dat eerste hahahaahhaquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je alle details of kan je er iets bij voorstellen?
Ik dacht dat B&G nog bij elkaar warenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alimentatie voor niks betaald
Ik vraag me af waar die alimentatie isquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik dacht dat B&G nog bij elkaar waren![]()
Wat een dag is dit zeg
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik dacht dat B&G nog bij elkaar waren![]()
Wat een dag is dit zeg
Als het goed is komt Jezus weer uit de kut van Maria vandaag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Ik wil alleen maar leuke verhalen met Kerst, dit kan ik niet aan
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die alimentatie is
Er was eens....quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat eerste hahahaahha
Kerstverhaalluuuh
het is dan ook nog geen kerstquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Ik wil alleen maar leuke verhalen met Kerst, dit kan ik niet aan
Cool, dat gaat de pastoor vanavond vertellenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het goed is komt Jezus weer uit de kut van Maria vandaag.
Zou de nageboorte ook zo spannend zijn geweest of komt dat niet verder in het verhaal voor?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Cool, dat gaat de pastoor vanavond vertellen
Nee hoor. Gewoon er om vragen om er een verwijzing voor te krijgen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:41 schreef krakkemieke het volgende:
Vraagje.....De zenuwblokkade is uitgewerkt, dus ik ga dinsdag het ziekenhuis bellen. Is het gek dat ik dan eigenlijk naar de pijnpoli wil?
Nee!!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:41 schreef krakkemieke het volgende:
Vraagje.....De zenuwblokkade is uitgewerkt, dus ik ga dinsdag het ziekenhuis bellen. Is het gek dat ik dan eigenlijk naar de pijnpoli wil?
Een paard heeft vlekken, een aard niet!quote:
NIet doen! Jij kan alleen zelf voor je eigen ikje aan de bel trekken. Niemand zal aan je vragen of je naar de pijnpoli wil komen....en niemand voelt wat jij voelt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ok, dan ga ik dat doen. Bedankt, ik ben altijd bang om me aan te stellen.
Nee, maar ik ben er gewoon niet goed in. Ik moet er ook altijd aan denken om alles te vertellen en niet te denken: het heeft er vast niks mee te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NIet doen! Jij kan alleen zelf voor je eigen ikje aan de bel trekken. Niemand zal aan je vragen of je naar de pijnpoli wil komen....en niemand voelt wat jij voelt.
En je stelt je niet aan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ok, dan ga ik dat doen. Bedankt, ik ben altijd bang om me aan te stellen.
Maar ook het gedoe van vorige keer, ik kon er maar net tussengepropt worden. Dat vind ik lullig. En weer op stel en sprong vervoer regelen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Herkenbaar. Ik ben ook een harde voor mezelf... loop ook gewoon door met gebroken dingen enzo en ben nr.1 met kop in zandsteekdingen
Behalve op K avond, 13 jaar geleden...quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Herkenbaar. Ik ben ook een harde voor mezelf... loop ook gewoon door met gebroken dingen enzo en ben nr.1 met kop in zandsteekdingen
Daar heb je gelijk in, ik zal eraan denken!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
En je stelt je niet aan!![]()
De balinezen plannen je toch in zoals de laatste keer, zij weten ook dat je je niet aanstelt.
Doen hoor.
En wij doen een freecell: een gast erbij van " straat geplukt" .
Het beest is groot genoeg, de tafel niet, dus dat wordt inschikken of het bord op schoot.![]()
Om nooit te vergeten B en g op Kerstavond. Wow.
Een zwerver?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:55 schreef AnneX het volgende:
Het beest is groot genoeg, de tafel niet, dus dat wordt inschikken of het bord op schoot.![]()
Om nooit te vergeten B en g op Kerstavond. Wow.
Wel toepasselijk, ook een nieuw begin!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups, dat was een memorabele kerstavond
Ja, toen stak ze haar koppie niet in het zand en ik de mijne ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:56 schreef AnneX het volgende:
Behalve op K avond, 13 jaar geleden...
Toen ik maanden later door al het drijfzand, de modder en de orkaan van de scheiding heen was wel jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wel toepasselijk, ook een nieuw begin!
De lijst eponiemen groeit gestaag!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja. Wat heb jij met koken? Hij moet toch een hobby hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
wat heeft Sam toch met zakdoeken? Hij heeft er vandaag al 2 gejat en kon hem nu net weerhouden de 3e te jatten. Hele pakjes versnipperen is het leukste
![]()
Vind koken wel iets nuttigerquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tja. Wat heb jij met koken? Hij moet toch een hobby hebben.
Ja, dat vind ik geweldig!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind koken wel iets nuttiger![]()
En daar bij: hij haalt al sloffen en post op als hobby
Een woest verscheurend monster!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Bluezz het volgende:
Het zelfde als wat Xena had/heeft met wc rollen?
[ afbeelding ]
Wat doe jij met je zakdoekjes dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
@ B: Ja maar die is niet gebruikt
1x snuiten en dan nog even bewaren omdat er nog veel meer in kanquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat doe jij met je zakdoekjes dan?
Je gebruikt van je blaadjes WC-papier ook alle kanten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
1x snuiten en dan nog even bewaren omdat er nog veel meer in kan
Nou ja, ik dacht aan de wc-rol en ik zag van alles voor me.....quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
1x snuiten en dan nog even bewaren omdat er nog veel meer in kan
ehmm.... nee? Wat heeft dat er nu weer mee te maken??quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gebruikt van je blaadjes WC-papier ook alle kanten?
Ik heb dan ook de liefste moeder van de wereld!quote:
Och nietes!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de liefste moeder van de wereld!![]()
Hij is helemaal rond, net als een o-ring. En mat.
Dat hij ook van binnen rond is, dus niet plat, als een trouwring?quote:
DE voelde het ook goed aan op tijd. Gewoon bellen, kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er gewoon niet goed in. Ik moet er ook altijd aan denken om alles te vertellen en niet te denken: het heeft er vast niks mee te maken.
Ik vind het niet erg om te bellen, maar ik wil daarvoor niet meer naar de uroloog, maar naar de pijnpoli. En dat voelt haast als overlopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
DE voelde het ook goed aan op tijd. Gewoon bellen, kan nooit kwaad
Nou daar kun jij toch niks aan doen..? Straks voelde je het vrijdag nog niet en dan moest je wel bellenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te bellen, maar ik wil daarvoor niet meer naar de uroloog, maar naar de pijnpoli. En dat voelt haast als overlopen.
En ik ben niet op tijd, ik had vrijdag al moeten bellen. Eigenlijk.
Lolquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Bluezz het volgende:
Het zelfde als wat Xena had/heeft met wc rollen?
[ afbeelding ]
Ik voelde het vrijdag, maar ik wilde me niet aanstellen. Net als toen ik 10 x op een gebroken been ging staan omdat ik dacht dat ik mijn enkel akelig verzwikt had.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou daar kun jij toch niks aan doen..? Straks voelde je het vrijdag nog niet en dan moest je wel bellen
Maar vertel, was het een zwerver? Of gewoon een eenzame?quote:
weinig mensen die het woord kunnen thuisbrengen, vrees ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De lijst eponiemen groeit gestaag!
Een eenzame nicht van de schoonfamilie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar vertel, was het een zwerver? Of gewoon een eenzame?
Als voormalig correctrice word ik nu onpasselijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
weinig mensen die het woord kunnen thuisbrengen, vrees ik.
Gisteravond een vrouw bij een quizz die kon het woord quatre mains niet spellen.
Katremen.![]()
Zij was gespecialiseerd in de Renaissance...
Ik heb wel een heel grote algemene ontwikkeling, maar een aantal jaar geleden was het ook weer niet zo bijzonder. Wat ik nu merk, is dat het extreem is, vergeleken bij wat de meeste mensen weten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:05 schreef AnneX het volgende:
Ja Krakke, en dan ietwat verontwaardigd dat quizleider moest vragen, waarom 1400-1600 oid.
,! De renaissance, dat weet je toch wel....
En dat in contrast met katremen!
Komt wel goed schatje! Het hoeft ook niet perfect!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:09 schreef AnneX het volgende:
Nog twee dingen...
De vulling van de kalkoen en de limoncello tiramisu.
En dan All tou need is love.
Morgen het beest en ... en ... weet ik veel.
Het is maar goed dat Kmis niet in oktober valt.
Dat had ik niet gered met mn dippie.
Het is nu alleen maar chaotisch, so not me!
Ja , breed en van alles wat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel grote algemene ontwikkeling, maar een aantal jaar geleden was het ook weer niet zo bijzonder. Wat ik nu merk, is dat het extreem is, vergeleken bij wat de meeste mensen weten.
Wat ging er mis?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Gister chocolademousse geprobeerd te maken, mislukt. Kennelijk werkt het alleen met pure chocolade. Dus net bij de supermarkt kant en klare chocomousse gekocht, ik moet gewoon werken en heb er geen zin in
Goeie reden, maar het kan wel met melkchocolade.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Gister chocolademousse geprobeerd te maken, mislukt. Kennelijk werkt het alleen met pure chocolade. Dus net bij de supermarkt kant en klare chocomousse gekocht, ik moet gewoon werken en heb er geen zin in
Geprobeerd met Milka-chocolade want die vind ik zo lekker. Resultaat is dus dat ik me realiseerde dat er gelatine bij had gemoeten. Maar daar kwam ik pas achter toen ik de stijfgeslagen eiwitten erdoorheen had geënvelopeerd. Ofzo.quote:
Gelatine? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geprobeerd met Milka-chocolade want die vind ik zo lekker. Resultaat is dus dat ik me realiseerde dat er gelatine bij had gemoeten. Maar daar kwam ik pas achter toen ik de stijfgeslagen eiwitten erdoorheen had geënvelopeerd. Ofzo.
Gebrek aan algemene ontwikkelingquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gelatine? Nooit van gehoord.
Staat het nu in de koelkast? Ook milka is hard bij kamertemperatuur, dus imho zou het goed moeten gaan....quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geprobeerd met Milka-chocolade want die vind ik zo lekker. Resultaat is dus dat ik me realiseerde dat er gelatine bij had gemoeten. Maar daar kwam ik pas achter toen ik de stijfgeslagen eiwitten erdoorheen had geënvelopeerd. Ofzo.
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:26 schreef freecell het volgende:
Lol
Kraks: gewoon pijnpoli vragenDie hebben meer verstand van pijn! Als je door de operatie een knieprobleem had ging je ook naar de fysio, niet naar de uroloog
En mijn algemene ontwikkeling krimpt volgens mij....
Als je genoeg chocolade gebruikt is dat nergens voor nodig, die gelatine,quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, heb het door de gootsteen gegooid.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:19 schreef krakkemieke het volgende:
Staat het nu in de koelkast? Ook milka is hard bij kamertemperatuur, dus imho zou het goed moeten gaan....
Oh. Nouja, too latequote:Op zaterdag 24 december 2011 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je genoeg chocolade gebruikt is dat nergens voor nodig, die gelatine,
de pinda's veranderen in ongezouten cashewsquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
stamppot rauwe andijvie met kaas, pinda's en spekjes
Ook lekker denk ik ja. Ik ben dol op beidequote:Op zaterdag 24 december 2011 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de pinda's veranderen in ongezouten cashewsmaar goed ik ben dan ook dol op cashewnoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |