ik dacht even te kijken naar het roodharige lievelingetje. maar mag vanuit Duitsland de beelden niet bekijken. en voor de foto's is flash nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Rundvleessoep met griesmeel?
The Voice staat aan... begint met Golfer's roodharige lieveling. Ik vind het ok maar vond het liedje vorig jaar beter gezongen door Esther Nijhove.
Heel eenvoudig, snij twee kommerskom flinterdun met een japanse mandoline, strooi daar wat suiker en zout over en laat het een half uurtje staan. Dan knijp ik het vocht er uit en breng hem op smaak met wat azijn en verse dille als ik die heb.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe maak jij een lekkere kwamkwammersalade Piet?
Jep, gaat prima, en citroensap ipv azijn is ook lekker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef Bluezz het volgende:
OkMandoline hebben we niet maar kaasschaaf kan ook
Wat dacht je van een flinke schep zure room en heel veel dillequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het zelf lekker er een lepeltje goeie mayo door te roeren
Ook lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat dacht je van een flinke schep zure room en heel veel dille
Zeg dan ook niksquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik mag niks zeggen van B&G maar ik ga schuin hier
ja heerlijk! Met feta en rode ui bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Courgette vind ik heeeel dun gesneden gegrild zooooooo woest lekker, nog lekkerder dan een aubergine!
Gedroogde tomaatjes in oliequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja heerlijk! Met feta en rode ui bijvoorbeeld
Steeltje + 'blaadjes' er af ja. In plakken en dan grillen bijvoorbeeld, of in de oven tot ze knapperig zijn en die als laagje in een lasagne verwerken, of gewoon blokjes in een tomatensaus. Je kunt hem ook in z'n geheel in de oven knallen, dan het vruchtvlees er uit scheppen en tot dip verwerkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb nog nooit iets met aubergine gemaakt.... kan ik alles gebruiken behalve het steeltje? Dus gewoon in plakken snijden of moet ik nog iets verwijderen?
Blaadjes? De bedoeling is dat ik plakken snijd want die ga ik oprollen met een ricottavullingquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Steeltje + 'blaadjes' er af ja. Je kunt hem ook in z'n geheel in de oven knallen, dan het vruchtvlees er uit scheppen en tot dip verwerken
Ja nou ja, er zit vaak nog net zo'n groen kapje op van gedroogd blad. Das niet zo lekker. En dan dus in de lengte snijden voor rolletjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Blaadjes? De bedoeling is dat ik plakken snijd want die ga ik oprollen met een ricottavulling
Oeehh lekker nr op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |