ik dacht even te kijken naar het roodharige lievelingetje. maar mag vanuit Duitsland de beelden niet bekijken. en voor de foto's is flash nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Rundvleessoep met griesmeel?
The Voice staat aan... begint met Golfer's roodharige lieveling. Ik vind het ok maar vond het liedje vorig jaar beter gezongen door Esther Nijhove.
Heel eenvoudig, snij twee kommerskom flinterdun met een japanse mandoline, strooi daar wat suiker en zout over en laat het een half uurtje staan. Dan knijp ik het vocht er uit en breng hem op smaak met wat azijn en verse dille als ik die heb.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe maak jij een lekkere kwamkwammersalade Piet?
Jep, gaat prima, en citroensap ipv azijn is ook lekker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef Bluezz het volgende:
OkMandoline hebben we niet maar kaasschaaf kan ook
Wat dacht je van een flinke schep zure room en heel veel dillequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het zelf lekker er een lepeltje goeie mayo door te roeren
Ook lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat dacht je van een flinke schep zure room en heel veel dille
Zeg dan ook niksquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik mag niks zeggen van B&G maar ik ga schuin hier
ja heerlijk! Met feta en rode ui bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Courgette vind ik heeeel dun gesneden gegrild zooooooo woest lekker, nog lekkerder dan een aubergine!
Gedroogde tomaatjes in oliequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja heerlijk! Met feta en rode ui bijvoorbeeld
Steeltje + 'blaadjes' er af ja. In plakken en dan grillen bijvoorbeeld, of in de oven tot ze knapperig zijn en die als laagje in een lasagne verwerken, of gewoon blokjes in een tomatensaus. Je kunt hem ook in z'n geheel in de oven knallen, dan het vruchtvlees er uit scheppen en tot dip verwerkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb nog nooit iets met aubergine gemaakt.... kan ik alles gebruiken behalve het steeltje? Dus gewoon in plakken snijden of moet ik nog iets verwijderen?
Blaadjes? De bedoeling is dat ik plakken snijd want die ga ik oprollen met een ricottavullingquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Steeltje + 'blaadjes' er af ja. Je kunt hem ook in z'n geheel in de oven knallen, dan het vruchtvlees er uit scheppen en tot dip verwerken
Ja nou ja, er zit vaak nog net zo'n groen kapje op van gedroogd blad. Das niet zo lekker. En dan dus in de lengte snijden voor rolletjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Blaadjes? De bedoeling is dat ik plakken snijd want die ga ik oprollen met een ricottavulling
Oeehh lekker nr op de achtergrond
Ooh aan het steeltje, ok. Verder kan ik dus gewoon wassen en alles gebruiken, dus ook schil?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nou ja, er zit vaak nog net zo'n groen kapje op van gedroogd blad. Das niet zo lekker. En dan dus in de lengte snijden voor rolletjes
Ok dankje!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
als je rolletjes gaat maken zeker aan te raden. Zonder schil is het heel erg slap. De schil is weer aan de taaie kant dus ik raad wel aan dat even goed zacht te laten worden tijdens het grillen, dan gaat het prima
Kan ook prima hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok dankje!!Heb helaas geen grillpan dus ga het proberen in een koekenpan. Krijg ik helaas geen mooie grillstreep, das wel jammer.
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
We zijn dus begonnen met versneld kijken.
Ahja op grillstand! Dan wel met de olie besmeerde kant naar boven hihi.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan ook prima hoorHet zou ook nog in de oven kunnen, op een rooster.
beide kanten met olie, anders plakt hetquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ahja op grillstand! Dan wel met de olie besmeerde kant naar boven hihi.
Daar zijn we nu bij aangekomen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Paul zn optreden wordt nog leuker
Het komt nu vast wel goed denkquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
beide kanten met olie, anders plakt heten je keert ze even halverwege
Maar wel met leukere kledingquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zijn we nu bij aangekomen.
Ik blijf hem een mindere kopie van Mika vinden.
Jeroen keek superverbaasd toen hij naar mij keek, van 'wat krijgen we nou, danseressen?'quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen lijkt me een aardige vent en Waylon is te blij met zichzelf
Paul Turner kan voor mij niet meer stuk
Ben blij dat je ook zo overtuigd ben van Bart! Hij is geweldig! Wel alweer nummers gepakt van X Factor UK 2009, blijft straks niks meer over. Vorig jaar en dit jaar al heeeeel veel nummers gezongen die in UK 2009 zijn gezongen. 'Wonderful World' werd helaas een stuk minder gezongen dan de UK versie. 'Superstition' ook helaas ook al was Bart goed!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Wat heeft die Dries Roelvink-kloon een geweldige stem.
Ziet er niet uit, maar zingen kan ie.![]()
![]()
En ja, heerlijk snel vooruit spoelen tussen alle reclames en redrooms-(nog meer reclames) door.
Het enige wat ik stom vind aan Bart is zn paardenstaartquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik ook geen fan van.
Bart dinges Humperdinck vind ik ook niet zo, maar man man wat kan die man zingen
War mij betreft Guy en Iris.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat mij betreft mogen Guy en Sharon weg maar dat zal wel niet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat valt me dus nu ook steeds op bij N & S dat ze wel verstand van muziek hebben.
Alleen het genre is gewoon iet mijn ding.
Als ze een beetje Folk/singer-songwriter dingen doen vind ik ze goed klinkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat valt me dus nu ook steeds op bij N & S dat ze wel verstand van muziek hebben.
Alleen het genre is gewoon iet mijn ding.
Ja echt leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Vooral Superstition ben ik gek op; wat een te gek optreden!
Iris deed me ook niks idd.quote:
Dat het Hollandstalig is zegt idd niets over muzikaliteitquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
de 3 J's doen Gotye in de slaapkamer van het glazen huis
Echt mooi! Zo jammer dat die palinglikkers verder zo'n slechte smaak hebben, want het zijn echt wel goede muzikanten
Niets mis met Nederlandstalig, mits goed gedaan (De Dijk, Doemaar) Het gaat me om de truttigheid en clichés die ze in hun muziek gebruiken. Komt gewoon minder muzikaal over dan ze in hun mars hebben en dat vind ik eigenlijk best zonde..quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iris deed me ook niks idd.
[..]
Dat het Hollandstalig is zegt idd niets over muzikaliteit
TV kantine... Nee dank jequote:
Who cares, dat kennen we al. Het is dat het geld oplevertquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef borisz het volgende:
Binnen nu en deze shift komt Living Doll voorbij trouwens.
Mooiquote:
Tis wat commercieler maar ik geloof wel echt dat N&S en 3J's hun eigen muziek echt leuk vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niets mis met Nederlandstalig, mits goed gedaan (De Dijk, Doemaar) Het gaat me om de truttigheid en clichés die ze in hun muziek gebruiken. Komt gewoon minder muzikaal over dan ze in hun mars hebben en dat vind ik eigenlijk best zonde..
Maar hij is door en ik mag toch echt hopen dat degene die vanavond het meest mooi zong, die Michele ook doorgaat en die kabouter er uit vliegt.quote:
dat mag ik toch wel hopen jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tis wat commercieler maar ik geloof wel echt dat N&S en 3J's hun eigen muziek echt leuk vinden.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hij is door en ik mag toch echt hopen dat degene die vanavond het meest mooi zong, die Michele ook doorgaat en die kabouter er uit vliegt.
Precies, viel daarna een partij tegen! Ik was echt bang dat Bart eruit ging, zeker nadat Marco zei dat hij de beslissing alleen zou afwegen volgens de Sing Off waarin Bart de tekst verloor... Maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
en terecht de auditie van Guy was mooooi daarna was t tien keer niks
Ja, ik ook, maar daar heb ik iets meer twijfel over omdat ik echt niet weet wat ik moet verwachten.quote:
Dankje.quote:
Wat dan? Kun je je met 2 armen nog ok bewegen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Komt er een zeiknat poesje naar binnen, aaien, mauwen, drentelen, er is iets... ineens krijg ik iets binnen van een hangmat (die ik in de zomer naar boven heb gedaan omdat ze er nooit in ligt) haal ik het ding van boven, hang ik hem bij de keuken aan de verwarming...
ligt dus nu een zeer tevreden poesje in![]()
quote:
Waar zijn jullie nu met Masterchef? Niet het aflevering nr want dan weet ik het nog nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:58 schreef golfer het volgende:
Rest van The Bridge ook maar volgende week op DVD kioken. Voor 8 euro 2e-hands de hele DVD-box aangeschaft via MP.
Tuurlijk, alles staat mij. Je weet toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
zou jij ook zo'n pakje aantrekken? hehe
We gaan nu nog even aflevering 22 bekijken. De vorige was een mogelijke immuniteitspin voor 3 mensen die moesten koken met de signaturedishes (fusionkeuken) tegen de chef van een restaurant in Melbourne.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar zijn jullie nu met Masterchef? Niet het aflevering nr want dan weet ik het nog niet
Ehquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat dan? Kun je je met 2 armen nog ok bewegen?
Hmm ok dan krijg je nu de aflevering van iemand die strijdt voor immuniteit? Hoe heet diegene? Heb wel een idee, dan weet ik waar je bentquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan nu nog even aflevering 22 bekijken. De vorige was een mogelijke immuniteitspin voor 3 mensen die moesten koken met de signaturedishes (fusionkeuken) tegen de chef van een restaurant in Melbourne.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Wat bedoel je met of ik mijn armen nog kan bewegen als het over een hangmatje gaat van de poes?
Cool dingetje!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:11 schreef Bluezz het volgende:
hangmatje van een kat is zoiets
[ afbeelding ]
klein handzaam dingetje dus
arm gebruiken gaat steeds beter
Ik pas er niet in.quote:Op zaterdag 24 december 2011 07:19 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb nog zo'n hangmatje over, hebben een ouderwetse radiator, dus past niet. Iemand hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |