Je kan ook dirigent worden.. onder andere.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
Ik snap het niet... Een opleiding muziek? Wut?
Muziekgeschiedenis ok, maar studeren om zanger te worden? Je moet gewoon dan zangles krijgen dacht ik
Ze zingen prachtig met goeie tekst.
Doe ik al op kantoor zonder iets gestudeerd te hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan ook dirigent worden.. onder andere.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe ik al op kantoor zonder iets gestudeerd te hebben
Vorig jaar heb ik het niet zo gevolgd moet ik bekennenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat was vorig jaar een goede grap.
De lange stukken muziek zonder zang.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat vind iedereen hier zo bijzonder aan?
Sommige mensen willen die best hebben hoor... om ritueel te kunnen verbranden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me af waarom je een stropdas van Mark Rutte wilt hebben
QFTquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Haha ik vind Music dus echt niks he, kitsch eerder en dan niet de goede soort..
Tijd van de door Phil Spector uitgevonden Wall of Sound-geinspireerde muziek, zelfde categorie w.m.b. als bijvoorbeeld Meat Loaf en ELO. Ook kitsch, misschien, ook heerlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Haha ik vind Music dus echt niks he, kitsch eerder en dan niet de goede soort..
Wel dagelijks door zijn moeder gestreken hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me af waarom je een stropdas van Mark Rutte wilt hebben
Je hebt kut Internet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Guanabana het volgende:
M'n stream die laadt om de zoveel seconden steedsHeb ik te langzaam internet of hoe kom dit?
Ga via VLC kijken. Heb je VLC?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Guanabana het volgende:
M'n stream die laadt om de zoveel seconden steedsHeb ik te langzaam internet of hoe kom dit?
Het bombastische gecombineerd met het hele kleine.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat vind iedereen hier zo bijzonder aan?
Ik had het vanmorgen ook. En ik heb geen langzaam internet, want gisteren was het niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Guanabana het volgende:
waylon heeft superveel voorbereid, gaat echt wel leuk wordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ow ja, Waylon is gast vanavond
Gebeurt geen reet, gaf mij me hierom nou het gevoel alsof hij een orgasme beleefde over de radio.quote:
Media -> Open Network Stream -> URL invullen (zie hieronder) -> Show more options -> Caching op een paar seconden zetten.quote:
1 | mmsh://tempo13.omroep.nl/npo_3fm_vsr-bb-public?/npo/3fm_vsr-bb&md5=1308d7fec9ac784490a098d4178ed245&t=4ef46db9&MSWMExt=.asf |
wat gebeurde dr?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |