abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106341240
Moet ik morgen werken?
pi_106341396
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Generalissimo het volgende:
Moet ik morgen werken?
Hoe moeten wij dat weten?

Gelukkig nieuwjaar collegas!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_106341425
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 02:00 schreef sbientje het volgende:

[..]

Hoe moeten wij dat weten?

Gelukkig nieuwjaar collegas!
Misschien werkt iemand op mijn versteging? Beste wensen mensjes!!
pi_106343402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Generalissimo het volgende:
Moet ik morgen werken?
:')
pi_106343744
Mogge mensen :)

Hebben we er weer n beetje zin in vandaag?
pi_106344104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 01:01 schreef carboni het volgende:

[..]

Dan doen ze er wel echt lang over :') Of niet en heeft PostNL iemand de dood in gejaagd :(
Maar ze zouden echt wat aan opleiding kunnen doen over rouwkaarten en trombosedienstkaarten, zal al wat schelen plus gewoon uitbetalen als iemand de halve wijk terug moet om een rouwkaart te bestellen.
Als er een wijk blijft staan weet niemand natuulijk dat er zulke post in zit.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_106344671
Lekker windje wel buiten trouwens :') Hopelijk valt het mee vandaag..
pi_106344887
Ik wens iedereen die moet werken veel succes.
Wat een beestenweer. -O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106347531
Het is idd pokkeweer ja..

Ik moet zaterdag iemand inwerken. Vind dat altijd best lastig, krijg ook altijd van die dooie pieren mee. Iedereen die ik heb ingewerkt so far is ermee gestopt.. Ik hoop maar op een leuk iemand met een vlotte babbel, daar kan ik wat meer mee :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_106351664
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef sbientje het volgende:

Iedereen die ik heb ingewerkt so far is ermee gestopt..
Lol :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106351802
twee meisjes zelfs al na 1 keer meelopen! Nou had ik met die ene ook wel een rotdag getroffen, regen en storm was het toen. Ik hoop deze keer op een jongen, die zijn toch vaak net wat minder sloom
pi_106352100
Tja slecht weer... ik begon vorige jaar november (met al die sneeuw) en ik werk er nu nog steeds. :D

Ik had de vorige 'meeloper' wat zwaar beladen, omdat ik dacht dat we ook nog HAH zouden krijgen bij het depot.
Die ging er na de eerste wijk al vandoor, terwijl ik nog een wijk moest. -O-
pi_106352328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tja slecht weer... ik begon vorige jaar november (met al die sneeuw) en ik werk er nu nog steeds. :D

Ik had de vorige 'meeloper' wat zwaar beladen, omdat ik dacht dat we ook nog HAH zouden krijgen bij het depot.
Die ging er na de eerste wijk al vandoor, terwijl ik nog een wijk moest. -O-
mijn eerste dag was het ook geen best weer, en kort daarop ging het idd ook sneeuwen. Ach, sommige mensen zijn gewoon niet zo geschikt voor post bezorgen. Dat zie je meestal meteen. Geeft verder niet, maar is wel irritant dat je er dan toch moeite in moet steken.

Jongen die ik had opgeleid pikte het best snel op. Helaas stopte ie er ook na 3 maanden mee, want hij had geen zin meer.. tsja..
pi_106352597
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:43 schreef sbientje het volgende:

[..]

mijn eerste dag was het ook geen best weer, en kort daarop ging het idd ook sneeuwen. Ach, sommige mensen zijn gewoon niet zo geschikt voor post bezorgen. Dat zie je meestal meteen. Geeft verder niet, maar is wel irritant dat je er dan toch moeite in moet steken.

Jongen die ik had opgeleid pikte het best snel op. Helaas stopte ie er ook na 3 maanden mee, want hij had geen zin meer.. tsja..
Je ziet het idd heel snel, moest een jongen in werken bij het voorbereiden en daar had ik al meteen zoiets van: gaat em niet worden.
Die heb ik ook nooit meer teruggezien :')
pi_106353056
Vaak staat alles in een lagere versnelling bij die mensen :')
Soms nog best wel pienter maar alles wat ze doen gaat in het tempo van een tachtiger.
pi_106353443
Maar IK heb mijn certificaat gehaald!! :D

Geen idee hoelang ik blijf plakken. Kijk nu al op tegen het sluiten van mijn VBG, ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan aanpakken dan. Voor zover bekend hebben ze nog geen depots/steunpunten kunnen vinden.

Windkracht 10, code oranje in Friesland en postbezorging = geen goede combinatie. Heb ik er toch weer 3 uur over gedaan. HaH was gelukkig te hanteren, al vloog het wel allemaal door de lucht }:|

Ik vergeet het steeds te vragen op kantoor; Kun je post die je zelf krijgt ook laten blokkeren? Ik krijg nog steeds rotzooi van de vorige bewoners binnen. Is het mogelijk om zijn naam te laten blokkeren op mijn inkomende post?
pi_106353722
Vanaf april (geen grap) gaan de Aangetekenden van Productie naar Pakketservice ondanks negatief advies van de OR.... (wat doet zo'n OR dan nog?) Zelfde als tegen het 3 bundelloopsysteem zijn, maar toch 'tijdelijk' instemmen...

Het bedrijf gaat naar de klote.
pi_106354009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf april (geen grap) gaan de Aangetekenden van Productie naar Pakketservice ondanks negatief advies van de OR.... (wat doet zo'n OR dan nog?)
Advies geven.

quote:
Zelfde als tegen het 3 bundelloopsysteem zijn, maar toch 'tijdelijk' instemmen...
Wat is dat? :o

quote:
Je moet wat doen om in een krimpende markt het hoofd boven water te houden :s)
pi_106354132
3bundelloopsysteem = op piekdagen met 3 bundels lopen. 1 bundel HAH (maar wel meerdere folders), 1 bundel 24u post (brieven?) en 1 bundel niet-24u post (tijdschriften, tv gidsen).... (zoek maar eens op google op postvest TNT)

Wie dat toch verzonnen heeft.... :( Kan je elke keer teruglopen omdat degene tóch wel 24u post had of een tijdschrift dat niet 24u post is... :P

http://img13.imageshack.us/img13/2447/postvest.jpg (copy/paste deze link)
pi_106354231
Dat klinkt als iets dat na een mislukte pilot vergeten wordt
pi_106354375
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:25 schreef Jesse_ het volgende:
Dat klinkt als iets dat na een mislukte pilot vergeten wordt
Maar het wordt in Ede en Houten (eerste vestigingen vanuit 'landelijk depot') wel degelijk ingevoerd straks.
pi_106354411
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar het wordt in Ede en Houten (eerste vestigingen vanuit 'landelijk depot') wel degelijk ingevoerd straks.
Je moet ergens een pilot draaien toch? :P
pi_106354550
Vandaag (net als gister) een wijk weggebracht die zaterdag is blijven staan. Eén van de grootste wijken van (een flink) VBG. Zat weer een trombosekaart bij, en een envelop met rouwzegels. Niet zeker of het een rouwkaart was. Ging lekker zeker zaterdag hahaha :')
pi_106355392
quote:
Vanaf april (geen grap) gaan de Aangetekenden van Productie naar Pakketservice ondanks negatief advies van de OR.... (wat doet zo'n OR dan nog?) Zelfde als tegen het 3 bundelloopsysteem zijn, maar toch 'tijdelijk' instemmen...

Roepen ze dat niet al een jaar of 2/3, dat die aangetekenden overgaan? Ik moet het nog zien of ze dat halen, april. En ach, vanaf februari blijft er sowieso weinig meer van de diensten en zo over, dus dat die aangetekenden weggaan kan er dan ook nog wel bij.
  Redactie Sport dinsdag 3 januari 2012 @ 14:56:16 #275
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_106355784
quote:

We hebben ze al een hele tijd bij de pakketten zitten hoor?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_106355897
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef dennistd het volgende:

[..]

We hebben ze al een hele tijd bij de pakketten zitten hoor?
Hier worden ze door het autobedrijf gedaan :s)
pi_106356510
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:32 schreef EdNoolk het volgende:
Vandaag (net als gister) een wijk weggebracht die zaterdag is blijven staan. Eén van de grootste wijken van (een flink) VBG. Zat weer een trombosekaart bij, en een envelop met rouwzegels. Niet zeker of het een rouwkaart was. Ging lekker zeker zaterdag hahaha :')
Hier ook eentje blijven staan zaterdag. Lekker begin van het nieuwe jaar. Net 20 minuten aan het werk en de eerste wijk die is blijven staan al ontdekken :') . Was weer te danken aan een miscommunicatie. Nou valt er met de betreffende bezorger ook maar moeilijk te communiceren, zeer gebrekkig NL en volgens mij sowieso niet een al te helder licht maar in principe zijn dat soort dingen allemaal te voorkomen.
pi_106357418
Ost it oer de duvel hast...

Zojuist mailtje gekregen dat ons afhaaladres per 16 januari op een andere locatie is. Een of ander industrieloods achtig iets. Google streetview gaf niet veel duidelijkheid, morgen maar even langs fietsen dan.
pi_106358007
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:31 schreef Poesopstokje het volgende:

Zojuist mailtje gekregen dat ons afhaaladres per 16 januari op een andere locatie is. Een of ander industrieloods achtig iets. Google streetview gaf niet veel duidelijkheid, morgen maar even langs fietsen dan.
Limburgs?
pi_106358126
Poging tot Frysk ;)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:49:11 #281
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_106358201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Roepen ze dat niet al een jaar of 2/3, dat die aangetekenden overgaan? Ik moet het nog zien of ze dat halen, april. En ach, vanaf februari blijft er sowieso weinig meer van de diensten en zo over, dus dat die aangetekenden weggaan kan er dan ook nog wel bij.
Bij ons waar het autobedrijf al actief is (ben er zelf eentje van) is het al zo dat alle aangetekenden naar de pakket-dienst zijn overgeheveld. Enkel de gerechtelijke brieven worden door het autobedrijf gedaan.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_106358229
Wat een weer! Echt vreselijk!
Ik heb het relatief snel geloen. Maar 3 vikingboeken erbij en 1 ander boek, dus het viel mee :).

En ik heb in mijn eerste week ook vaak staan mopperen dat ik ermee stopte, maar ben er nu alweer bijna 2 maanden. Maar ik had in mijn eerste week wel echt prachtigweer, heeft vast ook meegespeeld :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:50:12 #283
110987 ErwinRommel
pi_106358247
Vandaag trouwens lekker binnen aan het werk geweest te Gorinchem om daar te helpen met het opstarten van het autobedrijf. Moet 16 januarie operationeel zijn.
pi_106358587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag trouwens lekker binnen aan het werk geweest te Gorinchem om daar te helpen met het opstarten van het autobedrijf. Moet 16 januarie operationeel zijn.
Worden jullie al aangestuurd vanuit een hub of gebeurt dat nog op jullie eigen kantoor?
pi_106358607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:49 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een weer! Echt vreselijk!

En ik heb in mijn eerste week ook vaak staan mopperen dat ik ermee stopte, maar ben er nu alweer bijna 2 maanden.
Erg herkenbaar. Vond het in het begin ook ***werk, maar hoe langer ik het doe hoe minder erg/'leuker' ik het begin te vinden.
pi_106358729
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Bij ons waar het autobedrijf al actief is (ben er zelf eentje van) is het al zo dat alle aangetekenden naar de pakket-dienst zijn overgeheveld. Enkel de gerechtelijke brieven worden door het autobedrijf gedaan.
Bij ons gaat het autobedrijf over een paar maanden in en is nog steeds niet bekend waar ze naar toe gaan :') . Boze tongen beweren dat pakketservice ze absoluut niet wil, autobedrijf er waarschijnlijk de capaciteit niet voor heeft en dat ze misschien gewoon bij 'ons' blijven :D . Ik zie het wel zitten. Op de fiets lekker AGT's bezorgen. :+

Is natuurlijk allemaal bedrijfsroddel die al door 100 mensen verdraaid is maar dat het nog steeds niet bekend is wáár die dingen nou naar toe gaan zegt toch ook wel iets.
pi_106358832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Erg herkenbaar. Vond het in het begin ook ***werk, maar hoe langer ik het doe hoe minder erg/'leuker' ik het begin te vinden.
Had ik ook destijds, was altijd compleet gesloopt. Toen was het werk ook nog veel zwaarder, dat wel. Maar ik had mezelf voorgenomen om het minstens 6 maanden te proberen en na 2 maanden ben je al zo veel handiger en is je lijf er ook aan gewend en dan valt het allemaal opeens wel mee :)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 januari 2012 @ 16:08:45 #288
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106359220
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:31 schreef Poesopstokje het volgende:

Bijna goed :P

Ost -> Ast :P

Ze zijn alles aan het verplaatsen. Voor Fryslân komt over ruim een jaar alle post uit Heerenveen vandaan. Ze gaan in het voormalige CSI-gebouw op het Businesspark aldaar zitten.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106359263
Volgende loon(strook) overuren van 28nov t/m 31dec uitbetaald, toch?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:13:14 #290
110987 ErwinRommel
pi_106359417
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Worden jullie al aangestuurd vanuit een hub of gebeurt dat nog op jullie eigen kantoor?
Dat gebeurd tot op heden nog op eigen kantoor. Wel zal het in augustus dichtgaan en dus vanuit de HUB gedaan worden.
pi_106359432
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:01 schreef lololo het volgende:

[..]

Had ik ook destijds, was altijd compleet gesloopt. Toen was het werk ook nog veel zwaarder, dat wel. Maar ik had mezelf voorgenomen om het minstens 6 maanden te proberen en na 2 maanden ben je al zo veel handiger en is je lijf er ook aan gewend en dan valt het allemaal opeens wel mee :)
Oh ik doe dit nu 3 weken maar het valt naar mijn idee wel mee, maar ik had opzich wel een goede conditie voor ik begon en ik heb n wijk die zelden meer dan 2 zakken post heeft dus tsja ik weet niet of ik wel mee kan praten als ik hoor hoeveel post anderen hebben ;) Ik vind het wel leuk in ieder geval, zelfs met dit weer. Ik heb tenminste het gevoel dat ik wat heb gedaan.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 januari 2012 @ 16:15:19 #292
Maffe Fries
pi_106359515
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:09 schreef EdNoolk het volgende:
Volgende loon(strook) overuren van 28nov t/m 31dec uitbetaald, toch?
jup
pi_106359735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oh ik doe dit nu 3 weken maar het valt naar mijn idee wel mee, maar ik had opzich wel een goede conditie voor ik begon en ik heb n wijk die zelden meer dan 2 zakken post heeft dus tsja ik weet niet of ik wel mee kan praten als ik hoor hoeveel post anderen hebben ;) Ik vind het wel leuk in ieder geval, zelfs met dit weer. Ik heb tenminste het gevoel dat ik wat heb gedaan.
Ik had een rukconditie maar het wás ook gewoon ontzettend veel zwaarder. Wat nu 2 zakken post zijn (mits ingepakt volgens de regels, dus tot het zwarte randje), dat was toen ik een jaar of 11 geleden begon het 'bodempje' onderin mijn tas voordat je bundels rechtop ging zetten. :P En toen namen we ook nog alle pakjes mee die niet te zwaar of te groot waren. Vertrok je dus vaak met een toren pakjes op je bagagedrager naar je wijk, zo zwaar beladen dat je nauwelijks meer durfde te sturen :')
pi_106359862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef lololo het volgende:

[..]

Ik had een rukconditie maar het wás ook gewoon ontzettend veel zwaarder. Wat nu 2 zakken post zijn (mits ingepakt volgens de regels, dus tot het zwarte randje), dat was toen ik een jaar of 11 geleden begon het 'bodempje' onderin mijn tas voordat je bundels rechtop ging zetten. :P En toen namen we ook nog alle pakjes mee die niet te zwaar of te groot waren. Vertrok je dus vaak met een toren pakjes op je bagagedrager naar je wijk, zo zwaar beladen dat je nauwelijks meer durfde te sturen :')
Dat is dan idd niet te vergelijken. Maar de wijken waren toen dan zeker ook groter?
pi_106359963
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:22 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat is dan idd niet te vergelijken. Maar de wijken waren toen dan zeker ook groter?
Nope. Sterker nog, door nieuwbouw zijn ze nu nog groter dan toen :D Het was gewoon puur de hoeveelheid post die veel groter was. Vrijwel elk tijdschrift zat ook nog gewoon bij TPG ipv de concurrentie.
pi_106360014
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Bijna goed :P

Ost -> Ast :P

Ze zijn alles aan het verplaatsen. Voor Fryslân komt over ruim een jaar alle post uit Heerenveen vandaan. Ze gaan in het voormalige CSI-gebouw op het Businesspark aldaar zitten.
Dan heb ik mezelf dus fout gecorrigeerd ;)
Van oorsprong wâldfrysk, dus ik weet niet beter!

Nu woon ik aan de grens met Drenthe, kan het ook zo zijn dat wij onze post van Zwolle uit krijgen?
pi_106360021
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:25 schreef lololo het volgende:

[..]

Nope. Sterker nog, door nieuwbouw zijn ze nu nog groter dan toen :D Het was gewoon puur de hoeveelheid post die veel groter was. Vrijwel elk tijdschrift zat ook nog gewoon bij TPG ipv de concurrentie.
Ahá ok dan snap ik het. Nou ik ben blij met hoe het nu is, want ik kan nu al met dit weer mn fiets nauwelijks overeind houden met 2 tassen :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 januari 2012 @ 16:28:25 #298
Maffe Fries
pi_106360114
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:26 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dan heb ik mezelf dus fout gecorrigeerd ;)
Van oorsprong wâldfrysk, dus ik weet niet beter!

Nu woon ik aan de grens met Drenthe, kan het ook zo zijn dat wij onze post van Zwolle uit krijgen?
nee. In Zwolle zit weliswaar een sorteercentrum maar Noord en Oost Nederland zal straks bediend gaan worden vanuit Drachten, Assen en Deventer.
pi_106360184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:26 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ahá ok dan snap ik het. Nou ik ben blij met hoe het nu is, want ik kan nu al met dit weer mn fiets nauwelijks overeind houden met 2 tassen :')
Zonder lullig te willen doen. Ik denk dat héél, maar dan ook echt héél veel postbezorgers dat niet getrokken zouden hebben. Toen we net begonnen met postbezorgers was het ook nog veel drukker dan nu en toen was het verloop echt enorm. Allemaal huisvrouwtjes die vaak nog niet eens hun boodschappen per fiets deden. Terwijl wat je nodig had gewoon gezonde, stevige niet te flauwe mannen waren :') .

Dat was dus vaak na dag één of twéé al ermee kappen. Sommige die ik mee kreeg zelfs tijdens dag één :+
pi_106360598
Vriendin van mij heeft er tussen 2006 en 2008 gewerkt en die zegt altijd dat zetoen inderdaad veel meer post had.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Heb ik ook, hoor. En na 2 maanden wordt je echt sneller en handiger, al sta ik soms nog weleens te stuntelen (maar ik ben ook gewoon onhandig), maar veel minder dan eerst.

En ik merk ook dat ik nu prima kan fietsen met 3 tassen achterop en dat mijn conditie verbetert. Enige keer wanneer het minder goed gaat, is als ik last heb van een allergie (voor heel veel bomen :)). Maar dat heb ik pas 1 keer gehad.
Dacht in het begin ook: Wow, wel 4 zakken! En nu: Maar 4 zakken? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')