abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106341240
Moet ik morgen werken?
pi_106341396
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Generalissimo het volgende:
Moet ik morgen werken?
Hoe moeten wij dat weten?

Gelukkig nieuwjaar collegas!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_106341425
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 02:00 schreef sbientje het volgende:

[..]

Hoe moeten wij dat weten?

Gelukkig nieuwjaar collegas!
Misschien werkt iemand op mijn versteging? Beste wensen mensjes!!
pi_106343402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 01:50 schreef Generalissimo het volgende:
Moet ik morgen werken?
:')
pi_106343744
Mogge mensen :)

Hebben we er weer n beetje zin in vandaag?
pi_106344104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 01:01 schreef carboni het volgende:

[..]

Dan doen ze er wel echt lang over :') Of niet en heeft PostNL iemand de dood in gejaagd :(
Maar ze zouden echt wat aan opleiding kunnen doen over rouwkaarten en trombosedienstkaarten, zal al wat schelen plus gewoon uitbetalen als iemand de halve wijk terug moet om een rouwkaart te bestellen.
Als er een wijk blijft staan weet niemand natuulijk dat er zulke post in zit.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_106344671
Lekker windje wel buiten trouwens :') Hopelijk valt het mee vandaag..
pi_106344887
Ik wens iedereen die moet werken veel succes.
Wat een beestenweer. -O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106347531
Het is idd pokkeweer ja..

Ik moet zaterdag iemand inwerken. Vind dat altijd best lastig, krijg ook altijd van die dooie pieren mee. Iedereen die ik heb ingewerkt so far is ermee gestopt.. Ik hoop maar op een leuk iemand met een vlotte babbel, daar kan ik wat meer mee :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_106351664
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef sbientje het volgende:

Iedereen die ik heb ingewerkt so far is ermee gestopt..
Lol :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106351802
twee meisjes zelfs al na 1 keer meelopen! Nou had ik met die ene ook wel een rotdag getroffen, regen en storm was het toen. Ik hoop deze keer op een jongen, die zijn toch vaak net wat minder sloom
pi_106352100
Tja slecht weer... ik begon vorige jaar november (met al die sneeuw) en ik werk er nu nog steeds. :D

Ik had de vorige 'meeloper' wat zwaar beladen, omdat ik dacht dat we ook nog HAH zouden krijgen bij het depot.
Die ging er na de eerste wijk al vandoor, terwijl ik nog een wijk moest. -O-
pi_106352328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tja slecht weer... ik begon vorige jaar november (met al die sneeuw) en ik werk er nu nog steeds. :D

Ik had de vorige 'meeloper' wat zwaar beladen, omdat ik dacht dat we ook nog HAH zouden krijgen bij het depot.
Die ging er na de eerste wijk al vandoor, terwijl ik nog een wijk moest. -O-
mijn eerste dag was het ook geen best weer, en kort daarop ging het idd ook sneeuwen. Ach, sommige mensen zijn gewoon niet zo geschikt voor post bezorgen. Dat zie je meestal meteen. Geeft verder niet, maar is wel irritant dat je er dan toch moeite in moet steken.

Jongen die ik had opgeleid pikte het best snel op. Helaas stopte ie er ook na 3 maanden mee, want hij had geen zin meer.. tsja..
pi_106352597
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:43 schreef sbientje het volgende:

[..]

mijn eerste dag was het ook geen best weer, en kort daarop ging het idd ook sneeuwen. Ach, sommige mensen zijn gewoon niet zo geschikt voor post bezorgen. Dat zie je meestal meteen. Geeft verder niet, maar is wel irritant dat je er dan toch moeite in moet steken.

Jongen die ik had opgeleid pikte het best snel op. Helaas stopte ie er ook na 3 maanden mee, want hij had geen zin meer.. tsja..
Je ziet het idd heel snel, moest een jongen in werken bij het voorbereiden en daar had ik al meteen zoiets van: gaat em niet worden.
Die heb ik ook nooit meer teruggezien :')
pi_106353056
Vaak staat alles in een lagere versnelling bij die mensen :')
Soms nog best wel pienter maar alles wat ze doen gaat in het tempo van een tachtiger.
pi_106353443
Maar IK heb mijn certificaat gehaald!! :D

Geen idee hoelang ik blijf plakken. Kijk nu al op tegen het sluiten van mijn VBG, ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan aanpakken dan. Voor zover bekend hebben ze nog geen depots/steunpunten kunnen vinden.

Windkracht 10, code oranje in Friesland en postbezorging = geen goede combinatie. Heb ik er toch weer 3 uur over gedaan. HaH was gelukkig te hanteren, al vloog het wel allemaal door de lucht }:|

Ik vergeet het steeds te vragen op kantoor; Kun je post die je zelf krijgt ook laten blokkeren? Ik krijg nog steeds rotzooi van de vorige bewoners binnen. Is het mogelijk om zijn naam te laten blokkeren op mijn inkomende post?
pi_106353722
Vanaf april (geen grap) gaan de Aangetekenden van Productie naar Pakketservice ondanks negatief advies van de OR.... (wat doet zo'n OR dan nog?) Zelfde als tegen het 3 bundelloopsysteem zijn, maar toch 'tijdelijk' instemmen...

Het bedrijf gaat naar de klote.
pi_106354009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf april (geen grap) gaan de Aangetekenden van Productie naar Pakketservice ondanks negatief advies van de OR.... (wat doet zo'n OR dan nog?)
Advies geven.

quote:
Zelfde als tegen het 3 bundelloopsysteem zijn, maar toch 'tijdelijk' instemmen...
Wat is dat? :o

quote:
Je moet wat doen om in een krimpende markt het hoofd boven water te houden :s)
pi_106354132
3bundelloopsysteem = op piekdagen met 3 bundels lopen. 1 bundel HAH (maar wel meerdere folders), 1 bundel 24u post (brieven?) en 1 bundel niet-24u post (tijdschriften, tv gidsen).... (zoek maar eens op google op postvest TNT)

Wie dat toch verzonnen heeft.... :( Kan je elke keer teruglopen omdat degene tóch wel 24u post had of een tijdschrift dat niet 24u post is... :P

http://img13.imageshack.us/img13/2447/postvest.jpg (copy/paste deze link)
pi_106354231
Dat klinkt als iets dat na een mislukte pilot vergeten wordt
pi_106354375
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:25 schreef Jesse_ het volgende:
Dat klinkt als iets dat na een mislukte pilot vergeten wordt
Maar het wordt in Ede en Houten (eerste vestigingen vanuit 'landelijk depot') wel degelijk ingevoerd straks.
pi_106354411
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar het wordt in Ede en Houten (eerste vestigingen vanuit 'landelijk depot') wel degelijk ingevoerd straks.
Je moet ergens een pilot draaien toch? :P
pi_106354550
Vandaag (net als gister) een wijk weggebracht die zaterdag is blijven staan. Eén van de grootste wijken van (een flink) VBG. Zat weer een trombosekaart bij, en een envelop met rouwzegels. Niet zeker of het een rouwkaart was. Ging lekker zeker zaterdag hahaha :')
pi_106355392
quote:
Vanaf april (geen grap) gaan de Aangetekenden van Productie naar Pakketservice ondanks negatief advies van de OR.... (wat doet zo'n OR dan nog?) Zelfde als tegen het 3 bundelloopsysteem zijn, maar toch 'tijdelijk' instemmen...

Roepen ze dat niet al een jaar of 2/3, dat die aangetekenden overgaan? Ik moet het nog zien of ze dat halen, april. En ach, vanaf februari blijft er sowieso weinig meer van de diensten en zo over, dus dat die aangetekenden weggaan kan er dan ook nog wel bij.
  Redactie Sport dinsdag 3 januari 2012 @ 14:56:16 #275
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_106355784
quote:

We hebben ze al een hele tijd bij de pakketten zitten hoor?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')