Hoe moeten wij dat weten?quote:
Misschien werkt iemand op mijn versteging? Beste wensen mensjes!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat weten?
Gelukkig nieuwjaar collegas!
Als er een wijk blijft staan weet niemand natuulijk dat er zulke post in zit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:01 schreef carboni het volgende:
[..]
Dan doen ze er wel echt lang overOf niet en heeft PostNL iemand de dood in gejaagd
Maar ze zouden echt wat aan opleiding kunnen doen over rouwkaarten en trombosedienstkaarten, zal al wat schelen plus gewoon uitbetalen als iemand de halve wijk terug moet om een rouwkaart te bestellen.
Lolquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef sbientje het volgende:
Iedereen die ik heb ingewerkt so far is ermee gestopt..
mijn eerste dag was het ook geen best weer, en kort daarop ging het idd ook sneeuwen. Ach, sommige mensen zijn gewoon niet zo geschikt voor post bezorgen. Dat zie je meestal meteen. Geeft verder niet, maar is wel irritant dat je er dan toch moeite in moet steken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tja slecht weer... ik begon vorige jaar november (met al die sneeuw) en ik werk er nu nog steeds.
Ik had de vorige 'meeloper' wat zwaar beladen, omdat ik dacht dat we ook nog HAH zouden krijgen bij het depot.
Die ging er na de eerste wijk al vandoor, terwijl ik nog een wijk moest.
Je ziet het idd heel snel, moest een jongen in werken bij het voorbereiden en daar had ik al meteen zoiets van: gaat em niet worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
mijn eerste dag was het ook geen best weer, en kort daarop ging het idd ook sneeuwen. Ach, sommige mensen zijn gewoon niet zo geschikt voor post bezorgen. Dat zie je meestal meteen. Geeft verder niet, maar is wel irritant dat je er dan toch moeite in moet steken.
Jongen die ik had opgeleid pikte het best snel op. Helaas stopte ie er ook na 3 maanden mee, want hij had geen zin meer.. tsja..
Advies geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf april (geen grap) gaan de Aangetekenden van Productie naar Pakketservice ondanks negatief advies van de OR.... (wat doet zo'n OR dan nog?)
Wat is dat?quote:Zelfde als tegen het 3 bundelloopsysteem zijn, maar toch 'tijdelijk' instemmen...
Je moet wat doen om in een krimpende markt het hoofd boven water te houdenquote:Het bedrijf gaat naar de klote.
Maar het wordt in Ede en Houten (eerste vestigingen vanuit 'landelijk depot') wel degelijk ingevoerd straks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:25 schreef Jesse_ het volgende:
Dat klinkt als iets dat na een mislukte pilot vergeten wordt
Je moet ergens een pilot draaien toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar het wordt in Ede en Houten (eerste vestigingen vanuit 'landelijk depot') wel degelijk ingevoerd straks.
Roepen ze dat niet al een jaar of 2/3, dat die aangetekenden overgaan? Ik moet het nog zien of ze dat halen, april. En ach, vanaf februari blijft er sowieso weinig meer van de diensten en zo over, dus dat die aangetekenden weggaan kan er dan ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf april (geen grap) gaan de Aangetekenden van Productie naar Pakketservice ondanks negatief advies van de OR.... (wat doet zo'n OR dan nog?) Zelfde als tegen het 3 bundelloopsysteem zijn, maar toch 'tijdelijk' instemmen...
Het bedrijf gaat naar de klote.
We hebben ze al een hele tijd bij de pakketten zitten hoor?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf april (geen grap) gaan de Aangetekenden van Productie naar Pakketservice ondanks negatief advies van de OR.... (wat doet zo'n OR dan nog?) Zelfde als tegen het 3 bundelloopsysteem zijn, maar toch 'tijdelijk' instemmen...
Het bedrijf gaat naar de klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |