Haha, nou ik was met nieuwjaar pas na acht uur 's ochtends gaan slapen en toen heb ik zondag bijna niks gedaan. Enigzins logisch nog dat ik denk dat zaterdag gisteren was. Was trouwens geen goed idee want ik heb dan altijd weer veel moeite om weer in een goed ritme te komen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Gisteren? Dus JIJ was die zondagloper!
![]()
Welkom!
Ik wist niet dat ze op fok nog smilies hanteerde anders dan de gebruikelijke kijk vrolijk/boos.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Om het leed te verzachten..
Volgens mij wordt het redelijk druk. Ik zag vandaag dikke catalogi, Eigen Huis Magazine, een mailing van de Postcodeloterij en een flinke zwik TV-gidsen. En 4x hah...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:23 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze op fok nog smilies hanteerde anders dan de gebruikelijke kijk vrolijk/boos.
Word morgen ook een rustige dag? Ik heb zaterdag blijkbaar bij het lopen me enkelbanden lelijk gebutst. Die zijn dus aan 2 kanten paars tot halverwege me scheenbeen.
Beetje rustig dagje zou leuk zijn.
Ooh jij hebt dus ook van de mooie blauwe benenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:23 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze op fok nog smilies hanteerde anders dan de gebruikelijke kijk vrolijk/boos.
Word morgen ook een rustige dag? Ik heb zaterdag blijkbaar bij het lopen me enkelbanden lelijk gebutst. Die zijn dus aan 2 kanten paars tot halverwege me scheenbeen.
Beetje rustig dagje zou leuk zijn.
Ja ik ook echt overál blauwe plekkenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ooh jij hebt dus ook van de mooie blauwe benen
Heb ik ook, als ik met mijn fiets loop, loop ik regelmatig tegen mijn fietstassen aan
Ja, woensdag weerquote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
en die versmallers mogen er binnenkort ook weer uit
mag je nog een keerquote:
Gelukkig ben ik dan niet de Sjaakquote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mag je nog een keer
Bij ons hebben ze andere maatregelen genomen. Ze hebben gewoon de bussen weggehaald
Laat me raden, die dikke Vikking gidsen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef lbeew het volgende:
Zal wel kut worden morgen, met die dikke catalogussen voor bedrijven. Heb eerst brengrit 's ochtends, vervolgens twee autobestellingen beide op een bedrijventerrein.
Altijd aan het begin van het jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat me raden, die dikke Vikking gidsen?
Zag ze op vestiging waar ik normaal werk ook al staan.
Blijft mij gelukkig ook bespaard want mijn TC wil me in Gorinchem hebben (woon ik ook) ivm opzetten autobedrijf aldaar![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef EdNoolk het volgende:
Mocht vandaag een wijk wegbrengen die was blijven staan zaterdag, inclusief 1 rouwkaart en 1 trombosekaart.
idd, ik krijg er soms plaatsvervangende schaamte van als ik hoor bij oa bedrijven dat de post niet gebracht is of opgehaald is. Laat stan dat een trombosedienst kaart of rouwkaart pas na crematie aankomtquote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef Poesopstokje het volgende:
En nóg blijft het liggen??
Schandalig..
Je zou je toch haast schamen om voor zo'n bedrijf als PostNL te werken??
Haha, als een trombosedienstkaart pas na crematie aankomtquote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
idd, ik krijg er soms plaatsvervangende schaamte van als ik hoor bij oa bedrijven dat de post niet gebracht is of opgehaald is. Laat stan dat een trombosedienst kaart of rouwkaart pas na crematie aankomt![]()
Veelal maken subco's die fouten.
Dan doen ze er wel echt lang overquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Haha, als een trombosedienstkaart pas na crematie aankomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |