Die kleine met die grote voortandenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Was die tweede dat irritante meisje?
Nah het gaat over kinderenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:08 schreef Karina het volgende:
Ik had iets met irritante Suna in gedachten voor de TTKijk die kop van haar bij die 8.
Shit, een 9.
Ojaa had ik moeten doen haha maar moest snel openen. Idd, die kopquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:08 schreef Karina het volgende:
Ik had iets met irritante Suna in gedachten voor de TTKijk die kop van haar bij die 8.
Shit, een 9.
Ja dat wel maar tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het... maar kinderen kunnen best irritant zijn.
Ik zat al te typen toen het slotje kwamquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:10 schreef Ole het volgende:
Karina heeft door het slotje heengepost!!!
Sommige mensen hebben nu eenmaal altijd het laatste woord.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:10 schreef Ole het volgende:
Karina heeft door het slotje heengepost!!!
Modjes privilegesquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al te typen toen het slotje kwam
Ja, de presentatie is bij allebei niet helemaal gelukt. Het taartje van Sara had niet in het bakje gemoeten en die van Suna is kapot.quote:
Goeie samenvatting.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin, ik vond het een leuk programma. Alleen die 'gesprekjes' met de kandidaatjes kwamen vaak wel erg gepushed en geforceerd over.
Haha!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef Specularium het volgende:
Wat is het toch een kutwijf, nu al.
Alsof die andere troela zo goed was..quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want ze heeft in de finale verpruts ..... Zo is het en niet anders
Maak je niet zo druk, ze waren beide even goed Okquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alsof die andere troela zo goed was..
Normaal houd ik niet van programma's met kinderen, maar ik vond dit erg leuk. Alain deed het erg goed met de kinderen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin, ik vond het een leuk programma. Alleen die 'gesprekjes' met de kandidaatjes kwamen vaak wel erg gepushed en geforceerd over.
Ja dat was ie ook, maar Alain deed het gewoon met iets meer naturel gevoelquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vond Peter ook erg aardig voor de kinderen
quote:Na het succes van vorig jaar is dit najaar een nieuwe verrassende serie van Junior MasterChef te zien bij SBS6. Uit de honderden aanmeldingen zijn 32 kinderen geselecteerd die hun kooktalent mogen tonen aan de tweekoppige jury bestaande uit de culinaire duizendpoot Alain Caron en Ron Blaauw, eigenaar van het gelijknamige tweesterrenrestaurant Ron Blaauw. In tien zinderende afleveringen laten de kleine chefs in spe zien hoe goed ze kunnen koken, onder tijdsdruk én op de meest onverwachte plekken. Ze laten de jury versteld staan met verrassende gerechten en geheel eigen technieken, maar ook door hun onvergetelijke uitspraken over wat koken en eten voor ze betekent. Junior MasterChef is vanaf 20 oktober om 19.00 uur te zien bij SBS6.
De spannende kookcompetitie start met twee voorrondes, waarin 32 kinderen, verdeeld over twee groepen van zestien, de strijd met elkaar aangaan. Welke kooktalentjes laten de chef-koks versteld staan met verrassende gerechten en bijzondere smaakcombinaties en plaatsen zich bij de laatste twaalf? In de overige acht weken krijgen de kinderen pittige, maar ook verrassende opdrachten voorgeschoteld; van het maken van hun lievelingsgerecht onder tijdsdruk, een uitdagende smaaktest tot de geheimzinnige mystery box, waarbij ze een gerecht moeten maken met de ingrediënten die zich in de box bevinden. En wat kook je voor een groep van 25 militairen op een militaire basis?
Kritische jury
Keer op keer moeten de kinderen de kritische jury overtuigen van hun culinaire talent. Kersvers jurylid Ron Blaauw staat versteld van de hoge kwaliteit en creativiteit van de kinderen, maar is wel oprecht in zijn jurycommentaar. “We benaderen ze op een volwassen manier. Als we het niet goed vinden, zijn we kritisch, maar we gieten het commentaar wel in een mooi sausje”. Ron bepaalt samen met Alain wie zich de ‘Junior MasterChef’ van Nederland mag noemen en er uiteindelijk vandoor gaat met een stage bij Ron Blaauw en een cheque voor een compleet verzorgd weekend naar Disneyland Parijs.
Junior MasterChef, vanaf zaterdag 13 oktober wekelijks om 19.00 uur bij SBS6.
Bron
Yes ik heb het gezien. Peter is eruit, Ron Blaauw erin.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Het was gisteravond alhelemaal gemist! Iemand het gezien?
Ja OK na een kwartiertje was wel snel misschienquote:
Die zijn gewoon leuker (de Aussies). Ik heb de nederlandse versie nu een minuut of 10 gekeken maar wat Ole ook zegt dat Gooi-gehalte en of ze alle wijsheid in pacht hebben...niet leuk.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:01 schreef Toekito het volgende:
Waarom zijn Nederlandse kinderen zo irritant? De Aussie-kids zijn een stuk normaler en leuker om te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |