quote:
quote:
Ik vind de lead en de 2e gitaar in het refrein een beetje aan de schelle kant.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie van het gitaar geluid ?
Kan ik me wel in vinden wat je zegt. Wat vind je van zoiets dan, ook rustig maar wat warmer:quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:41 schreef Griebus het volgende:
Om even terug te komen op de zanger; dat eerste stuk klinkt net te iel en alsof hij teveel de muziek wil overstemmen in een gedeelte wat juist beheersing en rust verdient. Ik haak daar zelf meteen af.
Ik zou dat liever horen als ie dat in alle rust zingt en in de mix meer naar voren komt zodat ie daarmee ook meteen de luisteraar pakt met wat ie te vertellen heeft.
Het refrein is gewoon goed, dat is ook zijn sterkste kant. Maar juist in de rustige stukken hoor je of een zanger écht een goeie stem heeft of aan het forceren is om het goed te laten klinken. Minder knijpen, meer warmte
Nicequote:
mijn honden komen ook altijd bij me liggen als ik zit te spelen. Maar ligt er wel aan wat ik speelquote:
winterdipje ?quote:
Kerst?quote:
is de laatste tijd heel erg rustigquote:
Nice, spannende tijd. Ons album is nu eindelijk af!! Nu beetje shoppen en anders in eigen beheer uitbrengen!quote:Op zondag 25 december 2011 14:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Work gets in the way...
Maar in februari pre-productie van ons nieuwe album, yay!.
Gaaf! Ben benieuwd!quote:Op zondag 25 december 2011 15:19 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nice, spannende tijd. Ons album is nu eindelijk af!! Nu beetje shoppen en anders in eigen beheer uitbrengen!
Binnenkort try-outen, ein-de-lijk weer spelen dus...
Nice. Maar je had toch al een Randall buizen top?quote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, morgen kerstkado voor mezelf ophalen, Peavey Valveking halfstack
Dat heeft ons in het verleden ook nooit tegen gehouden.quote:Op zondag 25 december 2011 15:05 schreef The_Dean het volgende:
True... Iedereen heeft het druk denk ik. Of weinig zinnigs te melden
Niceeeeee ga je ongetwijfeld plezier van hebbenquote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, morgen kerstkado voor mezelf ophalen, Peavey Valveking halfstack
Neequote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nice. Maar je had toch al een Randall buizen top?
Denk ik ook wel!quote:Op zondag 25 december 2011 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niceeeeee ga je ongetwijfeld plezier van hebben
Ook weer waarquote:Op zondag 25 december 2011 15:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heeft ons in het verleden ook nooit tegen gehouden.
Ah tof, zijn wel leuke versterkers, die Valvekings, beter wel dan die LC!quote:
Geen idee nog, vooral omdat mijn LC het nog niet op en top heeft gedaan. Maar, die VK's zijn beesten, dat weet ik al wel!quote:Op zondag 25 december 2011 15:59 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ah tof, zijn wel leuke versterkers, die Valvekings, beter wel dan die LC!
quote:
Jij ook Braddie! Maak er mooie dagen van!quote:Op zondag 25 december 2011 16:04 schreef Braddie het volgende:
Fijne kerst allemaal !
Straks Jingle Bells opnemen
Van hetzelfde kerelquote:Op zondag 25 december 2011 16:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij ook Braddie! Maak er mooie dagen van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |