quote:
quote:
Ik vind de lead en de 2e gitaar in het refrein een beetje aan de schelle kant.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie van het gitaar geluid ?
Kan ik me wel in vinden wat je zegt. Wat vind je van zoiets dan, ook rustig maar wat warmer:quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:41 schreef Griebus het volgende:
Om even terug te komen op de zanger; dat eerste stuk klinkt net te iel en alsof hij teveel de muziek wil overstemmen in een gedeelte wat juist beheersing en rust verdient. Ik haak daar zelf meteen af.
Ik zou dat liever horen als ie dat in alle rust zingt en in de mix meer naar voren komt zodat ie daarmee ook meteen de luisteraar pakt met wat ie te vertellen heeft.
Het refrein is gewoon goed, dat is ook zijn sterkste kant. Maar juist in de rustige stukken hoor je of een zanger écht een goeie stem heeft of aan het forceren is om het goed te laten klinken. Minder knijpen, meer warmte
Nicequote:
mijn honden komen ook altijd bij me liggen als ik zit te spelen. Maar ligt er wel aan wat ik speelquote:
winterdipje ?quote:
Kerst?quote:
is de laatste tijd heel erg rustigquote:
Nice, spannende tijd. Ons album is nu eindelijk af!! Nu beetje shoppen en anders in eigen beheer uitbrengen!quote:Op zondag 25 december 2011 14:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Work gets in the way...
Maar in februari pre-productie van ons nieuwe album, yay!.
Gaaf! Ben benieuwd!quote:Op zondag 25 december 2011 15:19 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nice, spannende tijd. Ons album is nu eindelijk af!! Nu beetje shoppen en anders in eigen beheer uitbrengen!
Binnenkort try-outen, ein-de-lijk weer spelen dus...
Nice. Maar je had toch al een Randall buizen top?quote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, morgen kerstkado voor mezelf ophalen, Peavey Valveking halfstack
Dat heeft ons in het verleden ook nooit tegen gehouden.quote:Op zondag 25 december 2011 15:05 schreef The_Dean het volgende:
True... Iedereen heeft het druk denk ik. Of weinig zinnigs te melden
Niceeeeee ga je ongetwijfeld plezier van hebbenquote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, morgen kerstkado voor mezelf ophalen, Peavey Valveking halfstack
Neequote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nice. Maar je had toch al een Randall buizen top?
Denk ik ook wel!quote:Op zondag 25 december 2011 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niceeeeee ga je ongetwijfeld plezier van hebben
Ook weer waarquote:Op zondag 25 december 2011 15:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heeft ons in het verleden ook nooit tegen gehouden.
Ah tof, zijn wel leuke versterkers, die Valvekings, beter wel dan die LC!quote:
Geen idee nog, vooral omdat mijn LC het nog niet op en top heeft gedaan. Maar, die VK's zijn beesten, dat weet ik al wel!quote:Op zondag 25 december 2011 15:59 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ah tof, zijn wel leuke versterkers, die Valvekings, beter wel dan die LC!
quote:
Jij ook Braddie! Maak er mooie dagen van!quote:Op zondag 25 december 2011 16:04 schreef Braddie het volgende:
Fijne kerst allemaal !
Straks Jingle Bells opnemen
Van hetzelfde kerelquote:Op zondag 25 december 2011 16:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij ook Braddie! Maak er mooie dagen van!
Maar wel wat verkocht toch?quote:
Die Explorer wat moet die kosten? en doe je aan eventuele inruil?quote:Op zondag 25 december 2011 19:04 schreef The_Dean het volgende:
Gekocht:
Epiphone SG G400 Vintage White
Hendricson Explorer
Peavey Windsor gitaar head
Peavey Valveking halfstack
London City Bulldog gitaar head
London City Pershing gitaar head
London City Bulldog Camo 2x12, 2 stuks
London City Hornet combo
London City LCG-30 oefenamp
London City LCB100/15 basscombo
London City keyboard combo
London City akoestische gitaarcombo
BBE B-Max
BBE 482i Sonic Maximizer, 2 stuks
BBE 882i Sonic Maximizer
Doos kabels
EMG 81/60 set
EHX LPB-1
GLX EQ pedaal
GLX Flanger pedaal
Verkocht:
Cort Zenix Z-22
Line6 Spider IV 15 watt oefenamp
Merkloze project Strat
London City Hornet Combo
London City Bulldog Camo 2x12
Epiphone SG G400 Vintage White
BBE B-Max
BBE 482i Sonic Maximizer
Peavey Windsor gitaar top
Randall RG150 gitaar top
Boss DS-2
Tonedog effect pedaal
GFS Dream90 pickup
Zootje kabels
Phoenix STC-33
Heb het idee dat ik dingen vergeet, maar dat zullen dan wat van die kleinere dingen zijn zoals wat kleine onderdelen en electronica.
Volgend jaar maar eens bijhouden
Lijkt me een soort zelfbouw van iemand?, heel apart model iigquote:Op zondag 25 december 2011 19:57 schreef weerstandje het volgende:
Wou er geen topic voor aanmaken maar weet iemand op wat voor gitaar spike van de deaf speelt,
[ afbeelding ]
Vind het wel een apart model, niet echt lelijk maar heb het nog nooit eerder gezien
Uh tsja... 150 euro? Is inclusief gigbag. Zit een setje passieve EMG's H4 in. En natuurlijk schoon en netjes en afgesteld. Fretboard in de olie en alles.quote:Op zondag 25 december 2011 19:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die Explorer wat moet die kosten? en doe je aan eventuele inruil?
Nee, is't wat?quote:Op zondag 25 december 2011 21:23 schreef BoerBert het volgende:
In de hoop op nieuwe visitors: Iemand ervaring met een EQD Hoof Fuzz?
Crafter ST-200, met een set snaren naar keuze + een Martinez acoustic (spaans) met snaren naar keuze, en een VOX -DA5!quote:Op zondag 25 december 2011 21:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh tsja... 150 euro? Is inclusief gigbag. Zit een setje passieve EMG's H4 in. En natuurlijk schoon en netjes en afgesteld. Fretboard in de olie en alles.
Inruil kan, wat heb je?
Een Vox!quote:Op zondag 25 december 2011 19:57 schreef weerstandje het volgende:
Wou er geen topic voor aanmaken maar weet iemand op wat voor gitaar spike van de deaf speelt,
[ afbeelding ]
Vind het wel een apart model, niet echt lelijk maar heb het nog nooit eerder gezien
Ik heb er ook wel eentje te koop.quote:Op zondag 25 december 2011 21:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Crafter ST-200, met een set snaren naar keuze + een Martinez acoustic (spaans) met snaren naar keuze, en een VOX -DA5!
Wil al een tijd een Explorer
Misschien wil je hem ons aanbevelenquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 21:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eentje te koop.
Heb niks met spaanse gitaren, sorry. Die andere moet ik morgen thuis ff researchen.quote:Op zondag 25 december 2011 21:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Crafter ST-200, met een set snaren naar keuze + een Martinez acoustic (spaans) met snaren naar keuze, en een VOX -DA5!
Wil al een tijd een Explorer
Bij een goed bod is hij zo weg.quote:
Dat is waar. Mijn Dean is ook te koop, maar dan moet er wel genoeg op tafel komen. Die overstijgst inmiddels ook de nieuwprijs. Dat ding is zo fucking perfect voor mijquote:
dan moet je 'm niet verkopen jongequote:Op zondag 25 december 2011 21:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is waar. Mijn Dean is ook te koop, maar dan moet er wel genoeg op tafel komen. Die overstijgst inmiddels ook de nieuwprijs. Dat ding is zo fucking perfect voor mij
Nee, die Dean van Jou gaat de deur niet uit. Mocht je ooit zover komen dat je die gaat verkopen, kom ik bij je langs om dat te voorkomen...quote:Op zondag 25 december 2011 21:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is waar. Mijn Dean is ook te koop, maar dan moet er wel genoeg op tafel komen. Die overstijgst inmiddels ook de nieuwprijs. Dat ding is zo fucking perfect voor mij
Haha, ok ok.quote:Op zondag 25 december 2011 21:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die Dean van Jou gaat de deur niet uit. Mocht je ooit zover komen dat je die gaat verkopen, kom ik bij je langs om dat te voorkomen...
Ik heb zo een nieuwe explorer in elkaar zitten
Balen.. Zou op zich best willen ruilen voor iets maar ik heb het geld helaas ook nodigquote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Wil er nog wel een, maar geld niet voor...
huh,,wat H&K Cap? wat voor iets?quote:Op zondag 25 december 2011 15:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk ik ook wel!
Dude wou niet los van de cab verkopen, maar die slijt ik vast wel aan onze zanger, kan eindelijk die schelle H&K cab weg
Dit jaar geen gear erbij of eraf... Wel getrouwd thoughquote:Op zondag 25 december 2011 18:11 schreef brother52 het volgende:
Wat hebben we dit jaar allemaal aan gitaarzooi ge/verkocht?
Gekocht:
Samick Artist Series les paul
Guitar Fetish Dream 90 voor in die lp
Yamaha RGB270
Line6 Lowdown15
LC Hornet
LC 2x12 cab
Line6 Studio ux2
Epiphone Dot
En ik vraag me af of ik die gibson pups van Dribbel begin dit jaar of eind vorig jaar gekocht heb.
Verkocht:
Helemaal niets.
Geruild, maar had ik net zo goed niet kunnen doen. Doe d'r niks mee.quote:Op zondag 25 december 2011 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar wel wat verkocht toch?
Oh, en je Blackstar dan?
Volgens mij heb ik al een vortex cab... en heb al 2 cabs in totaal, maar misschien interessant voor een van de andere gitaristen...quote:Op zondag 25 december 2011 22:41 schreef The_Dean het volgende:
125 euro, inclusief doos, handleiding en 100% werkend.
Die cab is van een Vortex geloof ik.
Mooie stad, Den Bosch, morgen ook heen, kerst diner bij me omaquote:Op zondag 25 december 2011 23:56 schreef Scary_Hairy het volgende:
Zo de eerste helft van Kerst zit er op. Morgen de tweede helft.
Morgen een gitaar ophalen in Den Bosch en dan misschien doorrijden naar de volgende afspraak waar ik twee gitaren van mij kan ruilen tegen 1 van een ander.
Dus effe de broekriem aantrekken en van 6 gitaren naar 5. Pff, het wordt afzien.
Ja, voor mij ook overbodig. Heb al een 4x12 staan, en een 2x12 voor thuis/noodgevallen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al een vortex cab... en heb al 2 cabs in totaal, maar misschien interessant voor een van de andere gitaristen...
[..]
Mooie stad, Den Bosch, morgen ook heen, kerst diner bij me oma
Dus nu je buren terroriseren?quote:
Neeh, morgen weerquote:Op maandag 26 december 2011 15:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus nu je buren terroriseren?
Ow ja, nog iedereen een fijne kerst gewenst achteraf op tweede kerstdag
Gast het is een Attax cabquote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al een vortex cab... en heb al 2 cabs in totaal, maar misschien interessant voor een van de andere gitaristen...
[..]
Mooie stad, Den Bosch, morgen ook heen, kerst diner bij me oma
lol je vriendin wilt gewoon dat je liever niet zo hard speeltquote:Op maandag 26 december 2011 22:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Trouwens.....,
Mijn vriendin vind mijn akoestische gitaarspel mooier dan mijn elektrische![]()
Moet ik mijn versterkers verkopen en het zonder doen ?![]()
Dacht het niet !!!! scheuren moeten de gitaren!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets boven een smeulende buizenbak![]()
En een sissyquote:
Mijn excuus, je hebt gelijk. Ik doe mijn caps ook niet weg, lekker fullstack mogelijkheden, of in de band een iemand die switched tussen instrument x en gitaar.quote:Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gast het is een Attax cab![]()
Met Celestions er in.
Celestion Rockdriver Vintage G12 speakers om precies te zijn.
Doe ze niet weg voor een habbekrats daar krijg je spijt van.
Ok danquote:Op dinsdag 27 december 2011 06:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Mijn excuus, je hebt gelijk. Ik doe mijn caps ook niet weg, lekker fullstack mogelijkheden, of in de band een iemand die switched tussen instrument x en gitaar.
Ik ga d'r maar eens inruilenquote:Op maandag 26 december 2011 23:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
lol je vriendin wilt gewoon dat je liever niet zo hard speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |