Ja dan toch terecht gezakt helaasquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit keer niet echt, examinator vond mijn kijkgedrag bij het invoegen te gering, en er was een situatie waarbij hij moest ingrijpen.
door rood rijden.. da's nie slim hequote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dan toch terecht gezakt helaas
Ik ben 3x op geweest, 1x liet ik iemand van rechts niet voorgaan en 1x reed ik door rood, en dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet slaagde
Ik ben ook niet verontwaardigd ofzo, de examinator had in dit geval gewoon gelijk met dat kijkgedrag, ware het niet dat ik op een bijna lege strook moest invoegen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben 3x op geweest, 1x liet ik iemand van rechts niet voorgaan en 1x reed ik door rood, en dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet slaagde
In my defence... het waren 2 stoplichten achter elkaar op 5 meter afstand, en die 2e ging op groen ik meteen rijdenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
door rood rijden.. da's nie slim he![]()
![]()
Ja deed het zo goed dat ik hem met een wimpel erbij kreeg, ik stapte uit en hij zei met glans geslaagdquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
oow dat was erg.. al die sneeuw..
en je hebt 'm wel ??
Lol doe je voor de lol examenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:01 schreef vuvuzela het volgende:
[..]![]()
5 keer op geweest, 5 keer geslaagd
Ik ben geslaagd toen ik op mijn examen naar huis mocht rijden. Dat was een examenroute blijkbaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben 3x op geweest, 1x liet ik iemand van rechts niet voorgaan en 1x reed ik door rood, en dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet slaagde![]()
Constant streamen is energie slurpen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Grmbl war gaat de iPhone toch snel leeg als je ook naar de radio luistert. Van 55% naar 38% in 20 minuten...
Ik ga er niet met tegenzin heenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lol doe je voor de lol examen
sneller leeg dan bij fm radio?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Constant streamen is energie slurpen.
Ik merk het inderdaad. Nou ja ik doe het maar incidenteel. Straks weer op de oplader!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Constant streamen is energie slurpen.
Das enige mankement iPhone heeft geen FM radio.quote:
WHAHAHAHHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:04 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Das enige mankement iPhone heeft geen FM radio.
Zou echt een wereld oplossing zijn,zal veel batterij schelen.
Kan je beter een android hebben waar al een radiotuner ingebouwd zit , 2% per uur.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Grmbl war gaat de iPhone toch snel leeg als je ook naar de radio luistert. Van 55% naar 38% in 20 minuten...
Discussie is toch al overquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Zullen we het maar eventjes weer over SR hebben, zolang het nog duurt?
[Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #160 hier kan je terecht over al je leuke rijles ervaringen en verhalen
Oh, ik hou wel op hoor, maar aangezien ik gisteren en vandaag vertelde dat ik examen had dacvht ik dat ik wel even kon vertellen hoe het is afgelopen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #160 hier kan je terecht over al je leuke rijles ervaringen en verhalen
Handige appbouwer kan zo FM radio app maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je beter een android hebben waar al een radiotuner ingebouwd zit , 2% per uur.
Ok, volgens mij was die laatste noot vals gespeeld in dat nummerquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Ach voor die paar dagen per jaar...quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je beter een android hebben waar al een radiotuner ingebouwd zit , 2% per uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |