Fuck it, de eerste keer dat ik afreed was het examen na 5 minuten al vergooid omdat de examinator vond dat ik wat eerder had moeten stoppen achter een auto, terwijl ik de bumper nog kon zienquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]eitje? Iemand die het na 5x nog niet kan iets makkelijkers geven..
![]()
Ik denk altijd maar zo.. kijk om je heen, je ziet domme mensen.. zelfs die hebben een rijbewijs
Hmm...quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit keer niet echt, examinator vond mijn kijkgedrag bij het invoegen te gering, en er was een situatie waarbij hij moest ingrijpen.
in 3 weken 10 kilo lichter ?!? dju man da's veelquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
http://www.michielveenstra.nl/page/logcategorie/Prive/Algemeen
Ja dan toch terecht gezakt helaasquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit keer niet echt, examinator vond mijn kijkgedrag bij het invoegen te gering, en er was een situatie waarbij hij moest ingrijpen.
door rood rijden.. da's nie slim hequote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dan toch terecht gezakt helaas
Ik ben 3x op geweest, 1x liet ik iemand van rechts niet voorgaan en 1x reed ik door rood, en dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet slaagde
Ik ben ook niet verontwaardigd ofzo, de examinator had in dit geval gewoon gelijk met dat kijkgedrag, ware het niet dat ik op een bijna lege strook moest invoegen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben 3x op geweest, 1x liet ik iemand van rechts niet voorgaan en 1x reed ik door rood, en dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet slaagde
In my defence... het waren 2 stoplichten achter elkaar op 5 meter afstand, en die 2e ging op groen ik meteen rijdenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
door rood rijden.. da's nie slim he![]()
![]()
Ja deed het zo goed dat ik hem met een wimpel erbij kreeg, ik stapte uit en hij zei met glans geslaagdquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
oow dat was erg.. al die sneeuw..
en je hebt 'm wel ??
Lol doe je voor de lol examenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:01 schreef vuvuzela het volgende:
[..]![]()
5 keer op geweest, 5 keer geslaagd
Ik ben geslaagd toen ik op mijn examen naar huis mocht rijden. Dat was een examenroute blijkbaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben 3x op geweest, 1x liet ik iemand van rechts niet voorgaan en 1x reed ik door rood, en dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet slaagde![]()
Constant streamen is energie slurpen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Grmbl war gaat de iPhone toch snel leeg als je ook naar de radio luistert. Van 55% naar 38% in 20 minuten...
Ik ga er niet met tegenzin heenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lol doe je voor de lol examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |