hij moet wat harder pratenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef CindieY het volgende:
Hidde en z'n zoon Jelle... Die moeten wel uit Friesland komen.
en wat duidelijker aangeven als een bericht is afgelopen, lijkt net 1 lang berichtquote:
ook dat ja.. hij ging wel errug snelquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef franklop het volgende:
[..]
en wat duidelijker aangeven als een bericht is afgelopen, lijkt net 1 lang bericht
Die man barst van het geld.. maar hij geeft iedereen hem.. zijn rug. En dan zegt hij 'inhaken!!!!!!1'quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kom er ook niet voor voorrijden ;D
Een week?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:36 schreef franklop het volgende:
even 3.000 uit eigen zak betalen, daar moet ik een week voor werken
FOK!kers hè. Die verdienen allemaal veel en de mannen hebben lullen van minstens 20 cm. Vrouwen minstens een d-cup.quote:
Heb jij een d-cup?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
FOK!kers hè. Die verdienen allemaal veel en de mannen hebben lullen van minstens 20 cm. Vrouwen minstens een d-cup.
D hoeft van mij niet per-c!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
FOK!kers hè. Die verdienen allemaal veel en de mannen hebben lullen van minstens 20 cm. Vrouwen minstens een d-cup.
MINSTENS.. ik draag hem altijd links.. in me sok.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was de beste Graveyard van Gerard.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was de beste Graveyard van Gerard.
Ik voldoe aan 1 van deze eisen!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was bruutquote:
ik hoop dat je geen lul van 20cm hebtquote:
Je hebt een lul van 20 cm?quote:
eensquote:
Je verdient bakken met geld?quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:41 schreef gerbenp het volgende:
En is de request waar gisteren zo'n gedoe was (¤25.000) nog geweest?.
Komt niet... Paul zit niet in het glazenhuis...quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hopelijk vanavond eindelijk dat HHP uurtje
HHP?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hopelijk vanavond eindelijk dat HHP uurtje
nou zit ook in brabant hier ook hartstikke donkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Ooku het volgende:
Wow wat is het daar donker in Leiden, hier in het mooie Brabant is het zonnetje nog te zien.
dan moet het wel een D-cup zijn gok ik zoquote:
West-Brabant ook Brabant noemenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nou zit ook in brabant hier ook hartstikke donker
3.5mln.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:44 schreef gerbenp het volgende:
Wat zijn de voorspellingen van de tussenstand van vandaag?
wat had ie eigenlijk.. die heeft toch in het ziekenhuis gelegen ??quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:43 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind veenstra er steeds slechter uitzien, hij is echt nog niet de oude
Mocht je willenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kun jij op mijn bankrekening kijken?
Meth junkquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
wat had ie eigenlijk.. die heeft toch in het ziekenhuis gelegen ??
Kan niet... Ik had afgesproken dat ik zou winnen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien over iets meer dan een week
quote:
Kunnen ze hier een paar bushokjes voor neerzetten die morgen weer verrot zijn:')quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. stopte ze dit maar in Nederland.. maarja dan doneren er niet zoveel mensen.
sloot ingereden?quote:
Nog maar een FOK!cliché er in gooien: daar betalen we toch al belasting voor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. stopte ze dit maar in Nederland.. maarja dan doneren er niet zoveel mensen.
salmonella vergiftiging oaquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
wat had ie eigenlijk.. die heeft toch in het ziekenhuis gelegen ??
Dan zit ik hier op goed op mijn plekquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog maar een FOK!cliché er in gooien: daar betalen we toch al belasting voor.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef franklop het volgende:
wie maakt er een gifje van dat laatste moment?
consequent zijn ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat zijn de punten waarop je gezakt bent?
klotequote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet, maar ingreep is zakken.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan mag je staatsexamen doen, schijnt eitje te zijn
Je hebt nog mazzel dat er geen sneeuw lag, ben in de sneeuw afgereden vorige eeuwquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet, maar ingreep is zakken.
Ja bij pakje boter gekregenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]eitje? Iemand die het na 5x nog niet kan iets makkelijkers geven..
![]()
Ik denk altijd maar zo.. kijk om je heen, je ziet domme mensen.. zelfs die hebben een rijbewijs
Ken dus iemand die pas bij de 11e(!) keer zijn papiertje mocht ophalenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Ik denk altijd maar zo.. kijk om je heen, je ziet domme mensen.. zelfs die hebben een rijbewijs
Zo dan ben je slechtquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ken dus iemand die pas bij de 11e(!) keer zijn papiertje mocht ophalen
oow dat was erg.. al die sneeuw..quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt nog mazzel dat er geen sneeuw lag, ben in de sneeuw afgereden vorige eeuw
Ik mocht me examen doen bij semi bekende.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt nog mazzel dat er geen sneeuw lag, ben in de sneeuw afgereden vorige eeuw
Collega met wie ik altijd snackdag had is weg en er is geen snoep meer op het bureau, de kilos vliegen er hier ook af.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
geen idee, maar hij was in korte tijd 10 kilo lichter meen ik me te herinneren
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit keer niet echt, examinator vond mijn kijkgedrag bij het invoegen te gering, en er was een situatie waarbij hij moest ingrijpen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Twijfel je veel bij kruispunten en invoegen enzo?
misschien dan maar beter helemaal niet halenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Fuck it, de eerste keer dat ik afreed was het examen na 5 minuten al vergooid omdat de examinator vond dat ik wat eerder had moeten stoppen achter een auto, terwijl ik de bumper nog kon zienquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Hmm...quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit keer niet echt, examinator vond mijn kijkgedrag bij het invoegen te gering, en er was een situatie waarbij hij moest ingrijpen.
in 3 weken 10 kilo lichter ?!? dju man da's veelquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
http://www.michielveenstra.nl/page/logcategorie/Prive/Algemeen
Ja dan toch terecht gezakt helaasquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit keer niet echt, examinator vond mijn kijkgedrag bij het invoegen te gering, en er was een situatie waarbij hij moest ingrijpen.
door rood rijden.. da's nie slim hequote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dan toch terecht gezakt helaas
Ik ben 3x op geweest, 1x liet ik iemand van rechts niet voorgaan en 1x reed ik door rood, en dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet slaagde
Ik ben ook niet verontwaardigd ofzo, de examinator had in dit geval gewoon gelijk met dat kijkgedrag, ware het niet dat ik op een bijna lege strook moest invoegen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben 3x op geweest, 1x liet ik iemand van rechts niet voorgaan en 1x reed ik door rood, en dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet slaagde
In my defence... het waren 2 stoplichten achter elkaar op 5 meter afstand, en die 2e ging op groen ik meteen rijdenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
door rood rijden.. da's nie slim he![]()
![]()
Ja deed het zo goed dat ik hem met een wimpel erbij kreeg, ik stapte uit en hij zei met glans geslaagdquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
oow dat was erg.. al die sneeuw..
en je hebt 'm wel ??
Lol doe je voor de lol examenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:01 schreef vuvuzela het volgende:
[..]![]()
5 keer op geweest, 5 keer geslaagd
Ik ben geslaagd toen ik op mijn examen naar huis mocht rijden. Dat was een examenroute blijkbaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik ben 3x op geweest, 1x liet ik iemand van rechts niet voorgaan en 1x reed ik door rood, en dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet slaagde![]()
Constant streamen is energie slurpen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Grmbl war gaat de iPhone toch snel leeg als je ook naar de radio luistert. Van 55% naar 38% in 20 minuten...
Ik ga er niet met tegenzin heenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lol doe je voor de lol examen
sneller leeg dan bij fm radio?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Constant streamen is energie slurpen.
Ik merk het inderdaad. Nou ja ik doe het maar incidenteel. Straks weer op de oplader!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Constant streamen is energie slurpen.
Das enige mankement iPhone heeft geen FM radio.quote:
WHAHAHAHHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:04 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Das enige mankement iPhone heeft geen FM radio.
Zou echt een wereld oplossing zijn,zal veel batterij schelen.
Kan je beter een android hebben waar al een radiotuner ingebouwd zit , 2% per uur.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Grmbl war gaat de iPhone toch snel leeg als je ook naar de radio luistert. Van 55% naar 38% in 20 minuten...
Discussie is toch al overquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Zullen we het maar eventjes weer over SR hebben, zolang het nog duurt?
[Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #160 hier kan je terecht over al je leuke rijles ervaringen en verhalen
Oh, ik hou wel op hoor, maar aangezien ik gisteren en vandaag vertelde dat ik examen had dacvht ik dat ik wel even kon vertellen hoe het is afgelopen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #160 hier kan je terecht over al je leuke rijles ervaringen en verhalen
Handige appbouwer kan zo FM radio app maken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je beter een android hebben waar al een radiotuner ingebouwd zit , 2% per uur.
Ok, volgens mij was die laatste noot vals gespeeld in dat nummerquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Ach voor die paar dagen per jaar...quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je beter een android hebben waar al een radiotuner ingebouwd zit , 2% per uur.
aah zoow.. klote!..quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
In my defence... het waren 2 stoplichten achter elkaar op 5 meter afstand, en die 2e ging op groen ik meteen rijden
quote:
1 keer op geweest.. meteen geslaagdquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:01 schreef vuvuzela het volgende:
[..]![]()
5 keer op geweest, 5 keer geslaagd
Okeokee, dat wist ik niet, maarja... als iedereen er offtopique over door blijft praten...quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh, ik hou wel op hoor, maar aangezien ik gisteren en vandaag vertelde dat ik examen had dacvht ik dat ik wel even kon vertellen hoe het is afgelopen.
uiteraard.quote:
quote:
coen is denk ik echt even aan wat slaap toequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht ook al... Alicia Keys zingt toch gewoon mee
Was vorig jaar ook al...quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
coen is denk ik echt even aan wat slaap toe
timur is idd best grappig en leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
timur is niet knap, maar vind hem wel leuk
gerard ook eigenlijk
NY state of mind van NASquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:14 schreef TheVulture het volgende:
Empire State of MindMijn NY-plaat
quote:
Naar mijn weten nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |