Klopt, toen ging men in bad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zegt de nederlander die 50 jaar geleden niet eens wist wat een douche was.
Ja en rara waar hadden ze dat geleerdquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, toen ging men in bad.
Maakt Frankrijk zelf wel uit he? Ze zijn verantwoordelijk voor hun bevolking. Aangezien daar aardig wat turken rondlopen te baggeren dat de genocide niet heeft plaats gevonden, moesten ze ingrijpen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Doen ze niet. Dit is de kwestie Turkije - Armenie. Heeft frankrijk geen reet mee te maken.
De 2e kamer in nederland gaat toch ook geen wet verzinnen omdat de vikingen ooit in england hebben lopen plunderen. Achterlijk
Jij begrijpt het echt niet he? Die wet is alleen geldig in Frankrijk, en is voor de Fransen en door de Fransen in het leven geroepen. En daar hebben de Turken precies geen ene reet mee te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Doen ze niet. Dit is de kwestie Turkije - Armenie. Heeft frankrijk geen reet mee te maken.
De 2e kamer in nederland gaat toch ook geen wet verzinnen omdat de vikingen ooit in england hebben lopen plunderen. Achterlijk
Jawel, want 90% van de Turken in frankrijk hebben de Turkse nationaliteit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maakt Frankrijk zelf wel uit he? Ze zijn verantwoordelijk voor hun bevolking. Aangezien daar aardig wat turken rondlopen te baggeren dat de genocide niet heeft plaats gevonden, moesten ze ingrijpen.
Heb jij of Turkije geen ruk mee te maken.
Jij snapt het ook niet helemaal he ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet he? Die wet is alleen geldig in Frankrijk, en is voor de Fransen en door de Fransen in het leven geroepen. En daar hebben de Turken precies geen ene reet mee te maken.
Turken hebben geen vrijheid van meningsuiting, dus ik zie niet in waarom ze dat in Frankrijk ineens wel mogen hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jawel, want 90% van de Turken in frankrijk hebben de Turkse nationaliteit.![]()
Terecht dat ze de genocide niet accepteren. Dat heet vrijheid van meningsuiting, weet je wel. Dat loop jij en je achterban altijd mee te gooien wanneer jullie Turken en bijv moslims willen uitschelden.
Je weet dat vrijheids van meningsuiting begrenst is tot het beledigend is?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jawel, want 90% van de Turken in frankrijk hebben de Turkse nationaliteit.![]()
Terecht dat ze de genocide niet accepteren. Dat heet vrijheid van meningsuiting, weet je wel. Daar loop jij en je achterban altijd mee te gooien wanneer jullie Turken en bijv moslims willen uitschelden.
Ik dacht dat dat heel belangrijk was in de EU? Oh ja, alleen als het jullie uitkomtquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Turken hebben geen vrijheid van meningsuiting, dus ik zie niet in waarom dat ineens in Frankrijk een probleem is.
Maar hunnie deden het oooookkkquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef OEM het volgende:
[..]
Turken hebben geen vrijheid van meningsuiting, dus ik zie niet in waarom dat ineens in Frankrijk een probleem is.
Yep. Alleen nederlander wanneer ik er mijn voordeel uit kan halen. Slim van mij hequote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet dat vrijheids van meningsuiting begrenst is tot het beledigend is?
Sta je weer nergens.
Wanneer ga je nu eens toegeven? Of zit je Turkije liefde zo in de weg dat je er blind voor bent? Ofwel, je bent pas Nederlander als het je uit komt.
Voor inwoners van de EU wel, maar voor Turken? Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat heel belangrijk was in de EU? Oh ja, alleen als het jullie uitkomt
Nee hoor, dat wisten we al. Ik wilde het enkel bevestigd zien zodat de rest ook begrijpt dat je zit te trollen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Yep. Alleen nederlander wanneer ik er mijn voordeel uit kan halen. Slim van mij he
Goede comeback man, je laat wederom zien dat je over een gezond stel hersenen beschikt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij snapt het ook niet helemaal he ?
en Frankrijk zit natuurlijk niet in de euquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:45 schreef OEM het volgende:
[..]
Voor inwoners van de EU wel, maar voor Turken? Nee.
Heb je trouwens je belastingaangifte etc al ingevuld en betaald ? Wil namelijk niet dat m'n bijstandsgeld te laat wordt betaald.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wisten we al. Ik wilde het enkel bevestigd zien zodat de rest ook begrijpt dat je zit te trollen.
Lees jij je eigen berichten wel eens ? Internetclown. Enige plek waar je een beetje de macho kan uithangen is vanachter je laptopje zeker ? Kneusquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goede comeback man, je laat wederom zien dat je over een gezond stel hersenen beschikt.Maar ga jij maar lekker verder met de ultranationalist uithangen, ik heb wel wat beters te doen dan proberen door te dringen tot debiele turken.
Ja hoor. Je krijg je centjes wel. Maak je niet druk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heb je trouwens je belastingaangifte etc al ingevuld en betaald ? Wil namelijk niet dat m'n bijstandsgeld te laat wordt betaald.
O ja?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet dat vrijheids van meningsuiting begrenst is tot het beledigend is?
Sta je weer nergens.
Echt niet. Iedereen in de familie geeft het prima door aan z'n (klein)kinderen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja hoor. Je krijg je centjes wel. Maak je niet druk.
Doe ik ook niet. Want ik weet dat jouw nageslacht uiteindelijk bij draait en meer ontwikkeld dan jij zodat die tergende holbewoner mentaliteit van jou uitsterft.
Ontkennen van bewezen genocide staat boven vrijheid van meningsuiting. Zo werkt dat als onderontwikkelde bevolkingsgroepen zich misdragen in de beschaafde wereld.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
en Frankrijk zit natuurlijk niet in de eu
Bewezen ? Je hebt er over gedroomd vanacht ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef OEM het volgende:
[..]
Ontkennen van bewezen genocide staat boven vrijheid van meningsuiting. Zo werkt dat als onderontwikkelde bevolkingsgroepen zich misdragen in de beschaafde wereld.
Ga je nu beweren dat Turken het wassen met water hebben uitgevonden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en rara waar hadden ze dat geleerd
Yup. Ik heb namelijk op zitten letten. Beledigend een beetje, niet aanzettend tot geweld.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
O ja?
Wilders, vrijheid van meningsuiting, beledigen, vrijspraak? Zegt dat jou iets?
Lol. Jullie vrouwen zijn de moslimmannen al zat met hun achterlijke kijk op de wereld. Hoe wil je je in godsnaam voortplanten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Echt niet. Iedereen in de familie geeft het prima door aan z'n (klein)kinderen.
We zuigen de staatskas leeg totdat het op is en daarna gaan we lekker terug naar Turkije..![]()
Heb je al eens een objectief boek gelezen of ben je niet verder gekomen dan de Turkse lesboekjes die uitgegeven worden door de Turkse staat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
[..]
Bewezen ? Je hebt er over gedroomd vanacht ?
Van de Romeinen, denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en rara waar hadden ze dat geleerd
Objectief boek met een franse of armeense auteur zekerquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef OEM het volgende:
[..]
Heb je al eens een objectief boek gelezen of ben je niet verder gekomen dan de Turkse lesboekjes die uitgegeven worden door de Turkse staat?
Agh, dan heb ik altijd nog je moeder waarmee ik kan voortplanten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Jullie vrouwen zijn de moslimmannen al zat met hun achterlijke kijk op de wereld. Hoe wil je je in godsnaam voortplanten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |