Dan wordt de achterlijke cultuur hier in Nederland nog achterlijker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ja en? ik zie het probleem werkelijk niet
Ik denk niet dat Turkije ermee zit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:27 schreef Blitzkrieger het volgende:
Hopelijk is die toetreding van Turkije tot de EU nu helemaal van de baan
Nouja, Turkije wilde het, dus lijkt me wel dat ze teleurgesteld zijn als iets wat zij willen niet doorgaat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:51 schreef Blancos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Turkije ermee zit.
Win-winsituatie lijkt me.
Goed, de beestachtige domheid van het Turkse nationalisme is hiermee voldoende aangetoond.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef ClioSporT het volgende:
Hadden de Ottomanen echt een genocide willen hebben dan had er nu geen enkele Armeen in leven geweest.
Het Ottomaanse rijk is even relevant voor de huidige vermogens van Turkije als het Britse rijk voor de huidige vermogens van Engeland. En in dat rijk zijn toch echt meer belangwekkende zaken uitgedacht dan in het Ottomaanse rijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dat komt omdat Turken tot vrij grote dingen in staat zijn en niet onderdanig de billetjes geven aan Europese landen. Die zelfbewustheid maakt hen bang. Zeker omdat ze men door het Ottomaanse rijk weet dat de Turken best veel potentie hebben
Ik welquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:54 schreef cherrycoke het volgende:
ik snap niet dat iedereen turkije wil weren van de EU
Jullie mogen wat mij betreft wel begrijpen dat het Erdogan geen ene mallemoer scheelt of Turkije in de EU mag of niet. De EU is keihard door de Islamist Erdogan gebruikt om de nodige hervormingen door te voeren en de macht van de militaire en seculiere top over te nemen. Zonder de EU zouden ze nooit hun macht zo kunnen uitbreiden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, Turkije wilde het, dus lijkt me wel dat ze teleurgesteld zijn als iets wat zij willen niet doorgaat.
Daar heb ik de nederlandse vlag al voor. Kan je makkelijker in strookjes knippen ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
En jij ook, kan je meteen je reet met die vlag afvegen.
Mooi, dan kan je je er goed mee ophangen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Daar heb ik de nederlandse vlag al voor. Kan je makkelijker in strookjes knippen ook.
Nah. Ik veeg er liever stront mee af. Vervolgens mag jij het als hoofddoek gebruiken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je je er goed mee ophangen.
Vieze Turkquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nah. Ik veeg er liever stront mee af. Vervolgens mag jij het als hoofddoek gebruiken.
Zegt de nederlander die 50 jaar geleden niet eens wist wat een douche was.quote:
Frankrijk moet zich gewoon bemoeien met z'n eigen tering zooi.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:34 schreef 3-voud het volgende:
Turkije maakt verbod op erkennen genocide in Turkije.
Europa wandelt door.
Frankrijk maakt verbod op ontkennen genocide in Frankrijk.
Turkije poepjeboos en verbreekt banden met Frankrijk en begint te jij-bakken.
Wie is de onhebbelijke kleuter omdat die zijn zin weer niet kan krijgen?
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zegt de nederlander die 50 jaar geleden niet eens wist wat een douche was.
Nee hoor. Enige wat jullie kenden was de aardappel.quote:
Doen ze ook, jij onhebbelijk Turkje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Frankrijk moet zich gewoon bemoeien met z'n eigen tering zooi.
Dit is een probleem tussen Turkije en Armenie.
Ok, ik zie dat jij een geschiedkundig wonder bent.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee hoor. Enige wat jullie kenden was de aardappel.
Doen ze niet. Dit is de kwestie Turkije - Armenie. Heeft frankrijk geen reet mee te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doen ze ook, jij onhebbelijk Turkje.
Die wet is voor Frankrijk zelf. Heeft Turkije geen ruk mee te maken.
Klopt, toen ging men in bad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zegt de nederlander die 50 jaar geleden niet eens wist wat een douche was.
Ja en rara waar hadden ze dat geleerdquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, toen ging men in bad.
Maakt Frankrijk zelf wel uit he? Ze zijn verantwoordelijk voor hun bevolking. Aangezien daar aardig wat turken rondlopen te baggeren dat de genocide niet heeft plaats gevonden, moesten ze ingrijpen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Doen ze niet. Dit is de kwestie Turkije - Armenie. Heeft frankrijk geen reet mee te maken.
De 2e kamer in nederland gaat toch ook geen wet verzinnen omdat de vikingen ooit in england hebben lopen plunderen. Achterlijk
Jij begrijpt het echt niet he? Die wet is alleen geldig in Frankrijk, en is voor de Fransen en door de Fransen in het leven geroepen. En daar hebben de Turken precies geen ene reet mee te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Doen ze niet. Dit is de kwestie Turkije - Armenie. Heeft frankrijk geen reet mee te maken.
De 2e kamer in nederland gaat toch ook geen wet verzinnen omdat de vikingen ooit in england hebben lopen plunderen. Achterlijk
Jawel, want 90% van de Turken in frankrijk hebben de Turkse nationaliteit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maakt Frankrijk zelf wel uit he? Ze zijn verantwoordelijk voor hun bevolking. Aangezien daar aardig wat turken rondlopen te baggeren dat de genocide niet heeft plaats gevonden, moesten ze ingrijpen.
Heb jij of Turkije geen ruk mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |