Dat had ik nog niet eens gezien, werd afgeleid door iets andersquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:48 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Jammer van dat eerste wijf, klopt iets niet met haar hoofd
geilquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:52 schreef Cousin_Eddy het volgende:
HoHoHo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
En billenkoek?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:02 schreef Skillstorm het volgende:
Hoerenzoon, ik open de pagina krijg ik een halfnaakt wijf onverwachts voor me waar niks mee is, maar dan komt mijn moeder binnen.
Ja, want je moeder is achterlijk en weet niet dat je al jaren jezelf elke dag scheelfapt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:02 schreef Skillstorm het volgende:
Hoerenzoon, ik open de pagina krijg ik een halfnaakt wijf onverwachts voor me waar niks mee is, maar dan komt mijn moeder binnen.
Dan weet ze dat je geen hommo bent togquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:02 schreef Skillstorm het volgende:
TT aangepast.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:02 schreef Skillstorm het volgende:
Mag dat normaal niet danquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Zeg Remlof, mogen we niet als kerstcadeau een dag lang tetten plaatsen in ONZ! ?
Geen blote tettenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:08 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Mag dat normaal niet dan?
Neem een abo of KPD toegang.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:09 schreef sinepedraap het volgende:
Kunnen jullie niet iets maken dat alleen mensen met meer dan 1k posts blote tetten kunnen zien?
Ik vind dit wel een goed idee, gewoon 1 dag, geen censuur of een klein beetje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Zeg Remlof, mogen we niet als kerstcadeau een dag lang tetten plaatsen in ONZ! ?
Let je wel op?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
De quote ging over tetten, niet blote tetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ook daar mogen geen blote tetten.
Als jij nou alle gederfde inkomsten door het uitschakelen van ads voor 1 dag op je neemt moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Iga.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:01 schreef samvirus het volgende:
Geen Kerstmis zonder Poolse babes jeweetzelluf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[ afbeelding ]
Ho Ho Ho [ afbeelding ]
Ik zie dat ik met een kenner te maken hebquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iga. [ afbeelding ]
Poolse babes. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Trouwens Smabal bij? dicht.
Uiteraard, Iga Wyrwal, normale mannen kennen haar. Maar toch.. Waarom het smaballentopic dicht? Bullshit zeg ik jullie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:10 schreef samvirus het volgende:
[..]
Ik zie dat ik met een kenner te maken heb
BROFIST!!!
[ afbeelding ]
Omdat één tietentopic al meer dan genoeg is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uiteraard, Iga Wyrwal, normale mannen kennen haar. Maar toch.. Waarom het smaballentopic dicht? Bullshit zeg ik jullie.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat één tietentopic al meer dan genoeg is.
Smaballen waren eerder.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat één tietentopic al meer dan genoeg is.
Zit je dat nou op je stage te posten? :-Pquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:47 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Sorry baasquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:26 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Zit je dat nou op je stage te posten? :-P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |