Mag dat normaal niet danquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Zeg Remlof, mogen we niet als kerstcadeau een dag lang tetten plaatsen in ONZ! ?
Geen blote tettenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:08 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Mag dat normaal niet dan?
Neem een abo of KPD toegang.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:09 schreef sinepedraap het volgende:
Kunnen jullie niet iets maken dat alleen mensen met meer dan 1k posts blote tetten kunnen zien?
Ik vind dit wel een goed idee, gewoon 1 dag, geen censuur of een klein beetje?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Zeg Remlof, mogen we niet als kerstcadeau een dag lang tetten plaatsen in ONZ! ?
Let je wel op?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
De quote ging over tetten, niet blote tetten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:50 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ook daar mogen geen blote tetten.
Als jij nou alle gederfde inkomsten door het uitschakelen van ads voor 1 dag op je neemt moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:05 schreef Monopoly het volgende:
Iga.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:01 schreef samvirus het volgende:
Geen Kerstmis zonder Poolse babes jeweetzelluf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[ afbeelding ]
Ho Ho Ho [ afbeelding ]
Ik zie dat ik met een kenner te maken hebquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iga. [ afbeelding ]
Poolse babes. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Trouwens Smabal bij? dicht.
Uiteraard, Iga Wyrwal, normale mannen kennen haar. Maar toch.. Waarom het smaballentopic dicht? Bullshit zeg ik jullie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:10 schreef samvirus het volgende:
[..]
Ik zie dat ik met een kenner te maken heb
BROFIST!!!
[ afbeelding ]
Omdat één tietentopic al meer dan genoeg is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uiteraard, Iga Wyrwal, normale mannen kennen haar. Maar toch.. Waarom het smaballentopic dicht? Bullshit zeg ik jullie.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat één tietentopic al meer dan genoeg is.
Smaballen waren eerder.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat één tietentopic al meer dan genoeg is.
Zit je dat nou op je stage te posten? :-Pquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:47 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Sorry baasquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:26 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Zit je dat nou op je stage te posten? :-P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |