Ach, vroeger, toen had Supersoep het nog wel eens over de mijne hier. Ware legende waren ze toen nog.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sorry schat, het ging hier al veel langer met enige regelmaat over tieten

2007 dan eerder (voor mij tenminste) want pas na een half jaar daar terecht gekomen ong. en in 2008 ook nog (te) veel gepostquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef dawg het volgende:
was nog langer geleden volgens mij. 2006 of zo.

Jij post hier omdat je vorige SC niet meer gezellig is. Dit is geen SC.. dus wat doe je dan hier?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ontopic voor de discussie die nu gaande is

Kwestie van smaakquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, vroeger, toen had Supersoep het nog wel eens over de mijne hier. Ware legende waren ze toen nog.![]()
Mja nu heeft hij Lant, daar kan ik niet tegenop.

daar waren bijna nooit rellen als ik het me goed herinner. het bloedde alleen na een vrij korte tijd weer dood. dat was nog met die kerel die zich voordeed als lekker wijf. hoe heette ze ook alweer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2007 dan eerder (voor mij tenminste) want pas na een half jaar daar terecht gekomen ong. en in 2008 ook nog (te) veel gepost![]()
Was wel een mooie tijd / mooi topic toch?

Mwah, ik heb lant d'r hoofd nog niet gezien. Tot die tijd heeft ze sowieso minpunten ten opzichte van jouquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, vroeger, toen had Supersoep het nog wel eens over de mijne hier. Ware legende waren ze toen nog.![]()
Mja nu heeft hij Lant, daar kan ik niet tegenop.

Iets van Monky hoorde ik? Of was dat veel later?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
daar waren bijna nooit rellen als ik het me goed herinner. het bloedde alleen na een vrij korte tijd weer dood. dat was nog met die kerel die zich voordeed als lekker wijf. hoe heette ze ook alweer?

Drs Poema!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:34 schreef dawg het volgende:
daar waren bijna nooit rellen als ik het me goed herinner. het bloedde alleen na een vrij korte tijd weer dood. dat was nog met die kerel die zich voordeed als lekker wijf. hoe heette ze ook alweer?

ghe nee. dit is echt veeeel langer geleden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Iets van Monky hoorde ik? Of was dat veel later?

Er was er weer 1?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe nee. dit is echt veeeel langer geleden.

Okayquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe nee. dit is echt veeeel langer geleden.

ja poema ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Drs Poema!
Het was daar een gezellige bende. Alleen wel een moment dat er veel werd gezeurd over het hoge seksgehalte

Zoiets begreep ik van een paar mensen ja, tijdens de discussie of Sinos nou wel of niet een vrouw is. Imiddels weten we dat ze een vrouw isquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er was er weer 1?
Die hield het vast niet zo lang vol

Ze zijn gewoon populair, en terechtquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
watskeburt met de tieten tegenwoordig

Wie was dat ook alweer? Tink?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:36 schreef dawg het volgende:
ja poema ja.met die sexverhalen pm's altijd.
die milf is overleden toch?

Oww dat stelt dus niets voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik van een paar mensen ja, tijdens de discussie of Sinos nou wel of niet een vrouw is. Imiddels weten we dat ze een vrouw is

die poema heeft het nog best lang volgehouden. alleen op een gegeven moment had hij een nieuw account aangemaakt, ging naaktfoto's in dat fobo zetten en toen viel hij vrij snel door de mand. persoonlijke excuses aan iedereen gestuurd etc, heel sexforum over de zeik omdat haar fokbff -sexy_sadie- en sexmod zich enorm aangetast voelde.quote:

Nee het was een ander geval, Monky (of zoiets) werd als referentie aangehaald tijdens dit geval. Monky zelf was wel iets serieuzer van wat ik begreep.quote:

ja tink.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Tink?
Niet alleen in pmMen dat toipc stroomde over van de seks.

quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
die poema heeft het nog best lang volgehouden. alleen op een gegeven moment had hij een nieuw account aangemaakt, ging naaktfoto's in dat fobo zetten en toen viel ze vrij snel door de mand. persoonlijke excuses aan iedereen gestuurd etc, heel sexforum over de zeik omdat haar fokbff -sexy_sadie- en sexmod zich enorm aangetast voelde.

Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:39 schreef Cactus1 het volgende:
Ik moet wel lachen eigenlijk. Een vrouwelijke aandachtshoer in de vorm van Sinosappel, waar alle fappertjes achteraan rennen en nog steeds blijft ze vragen of ze echt wel ok is op cam en dan de nieuwe mannelijke aandachtshoer Drommeldaris waar alle chicks (zelfs mensen waar ik het niet achter had gezocht) als domme gansjes achteraan rennen om maar een beetje aandacht van te krijgen.
Wel bijzonder in een topic waar mensen het lastig vinden om te versieren komen deze twee aandachtshoeren die, volgens eigen zeggen, totaal geen problemen hebben met versieren hun ego even opvijzelen bij mensen die er wel moeite mee hebben. Tot dat de aandacht weer saai wordt en ze nieuw vers vlees nodig hebben
Goodluck ermee

We zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 23 december 2011 16:39 schreef Cactus1 het volgende:
Ik moet wel lachen eigenlijk. Een vrouwelijke aandachtshoer in de vorm van Sinosappel, waar alle fappertjes achteraan rennen en nog steeds blijft ze vragen of ze echt wel ok is op cam en dan de nieuwe mannelijke aandachtshoer Drommeldaris waar alle chicks (zelfs mensen waar ik het niet achter had gezocht) als domme gansjes achteraan rennen om maar een beetje aandacht van te krijgen.
Wel bijzonder in een topic waar mensen het lastig vinden om te versieren komen deze twee aandachtshoeren die, volgens eigen zeggen, totaal geen problemen hebben met versieren hun ego even opvijzelen bij mensen die er wel moeite mee hebben. Tot dat de aandacht weer saai wordt en ze nieuw vers vlees nodig hebben
Goodluck ermee

misschien dat ik een last minute boek en met nieuwjaar ergens anders drank ga nuttigen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed. Nogmaals. Nog 9 dagen vakantie, en ik wil niet op m'n reet blijven zitten. Tips en ideeën c.q. wat gaan jullie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |