En daar sluit ik me ook helemaal bij aan; die Spaanse posts sla ik over en de vorige TCs heb ik ook niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee dat gepost in het Spaans is lekker? Genoeg mensen die dat niet kunnen volgen bijvoorbeeld.
....de vorige TCs heb ik ook niet meegemaakt en kan me er niet druk om maken dat die besproken werden.
Dit dus. Ik ervaar diegenen die er een probleem van maken als dusdanig onzeker over zichzelf dat ze overal bij willen horen, alles meegemaakt willen hebben en overal over willen kunnen meepraten. Hun probleemquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat gepost in het Spaans is lekker? Genoeg mensen die dat niet kunnen volgen bijvoorbeeld.
Of tig posts over de laatste meet vol lullen, daar kunnen er ook zat niet over meepraten.
Maar nu gaat het een paar keer over een TC en het is meteen bal hoor, de vorige TCs heb ik ook niet meegemaakt en kan me er niet druk om maken dat die besproken werden. Net als het Spaans gedoe en de meetbesprekingen, bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of tig posts over de laatste meet vol lullen, daar kunnen er ook zat niet over meepraten.
Maar nu gaat het een paar keer over een TC en het is meteen bal hoor, de vorige TCs heb ik ook niet meegemaakt en kan me er niet druk om maken dat die besproken werden. Net als het Spaans gedoe en de meetbesprekingen, bijvoorbeeld.
verder zit er ook verschil in frequentie. 10 posts in het spaans of enkele dagen tinychat.quote:Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:21 schreef moneyfornothing het volgende:
Oh, zitten ze weer in het feedback topic te huilen?
Grow up people, lees deze wijze woorden van Cue_.
zie hoe singles er nu bij ligt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeg ook niet dat er niet gezeurd mag worden over die tinypics hoor
Maar t Feedback topic wordt erbij gehaald en iedereen is zo lekker serieus dat het 'niet leuk meer is' ..
Doet mij gewoon herinneren aan mijn vroege tijden bij Singles en dat ik ook zo lekker naief was en mij druk kon maken over zoiets, terwijl het na een tijdje toch altijd weer op z'n pootjes terecht komt.
Ik zie het probleem niet, maar goed wat jij wil.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
verder zit er ook verschil in frequentie. 10 posts in het spaans of enkele dagen tinychat.
Je overdrijft, er wordt pas sinds gisteravond heel intensief over gepraatquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
verder zit er ook verschil in frequentie. 10 posts in het spaans of enkele dagen tinychat.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:06 schreef Daniel1976 het volgende:
Het was erg leuk dat verslagje van palawan te lezen. Dus het was gezellig.
Maar lieve mensen hier, ik ga zo wel een slotje op dit topic zetten. Verder discussiėren over het verloop van de meet kan prima in het topic. En wanneer jullie weer besluiten te meeten mag er natuurlijk weer een meet topic worden geopend.
Ook niet meer wat het ooit wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:23 schreef dawg het volgende:
Zie hoe singles er nu bij ligt.
wat is er met feedback dan?
dat was al duidelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, maar goed wat jij wil.
Verder overdrijf je ook wel een beetje om je punt te maken, maar goed.quote:
oh ja, sex sc. dat is al heel lang geleden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook niet meer wat het ooit was
Maar zie hoe de SEX SC erbij ligtNog erger
ow daar wordt/werd dezelfde discussie als hier nu weer gehouden
natuurlijk overdrijf ik. dan gaan er meer mensen op in.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verder overdrijf je ook wel een beetje om je punt te maken, maar goed.
Alsof deze posts wel lekker ontopic zijn en leuk om te lezen? Benzin maakte al een wijze opmerking dat je ook wel wat anders kan gaan doen als het je niet aanstaat aangezien het meestal wel weer bijtrekt.
En alweer ontzettend relevante on-topic kwaliteitspostquote:
Mooie tijd was dat wel in 2008/2009quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:27 schreef dawg het volgende:
oh ja, sex sc. dat is al heel lang geleden.
eigenlijk zou er een centraal algemeen sc-discussietopic moeten komen.
Goed bezig joh.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:28 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk overdrijf ik. dan gaan er meer mensen op in.
Dat is ook niet ontopic!quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Niemand reageert ook op mijn serieuze post over deze discussie
Je mag met die eer strijken jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
Gaat het hier altijd zo over tieten of mag ik met de eer strijken dat ik een trend heb gezet?
Ik bedoelde deze reactiequote:Op vrijdag 23 december 2011 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet ontopic!Snap dat nou.. geen wonder dat je bent afgewezen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben hier ook heen gekomen omdat mn vorige favoriete reeks naar mijn mening minder gezellig is geworden. Daar ga ik dan niet over lopen zeuren maar ik zoek gewoon even een andere plek op
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
Gaat het hier altijd zo over tieten of mag ik met de eer strijken dat ik een trend heb gezet?
Sorry schat, het ging hier al veel langer met enige regelmaat over tietenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
Die had ik niet eens gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze reactie
[..]
was nog langer geleden volgens mij. 2006 of zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat wel in 2008/2009(wow ik word oud
)
Je weet dat dat ook in een slowchat gaat veranderen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |