quote:
Nu-uh!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeker weer niet genoeg voor je he
"Gezellig he!"quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie me daar al staan met in elke hand een jetser
Jij ook!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Ja, ik ga zo uitstappen.
Lieve mensen en Godt, heeeele fijne dagen toegewenst, wees lief en vooral: geniet!
Dag dag!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Ja, ik ga zo uitstappen.
Lieve mensen en Godt, heeeele fijne dagen toegewenst, wees lief en vooral: geniet!
Jij ook L-E'tje!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Ja, ik ga zo uitstappen.
Jij ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
Ja, ik ga zo uitstappen.
Je hebt een nieuwe site ontdekt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's friiiiiidaaaaaaaaaaay!
Ah okayquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Soms heb ik zo'n bui.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, daar zit ik dan... tussen de Singles-dames...
[ afbeelding ]
Nou, hij slaapt vanavond niet alleen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:53 schreef MNR het volgende:
Hier word ik nou vrolijk van:
een kerel die zingt "als ik je te pakken krijg......"
Hahaha! Wat heeft dąt er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, hij slaapt vanavond niet alleen...
En al die vrouwen denken "pak me maar lekker, Michel!".quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Wat heeft dąt er nou weer mee te maken?
Is toch lollig, een vent voor een zaal vol met vrouwen.. en dan zingen "als ik je te pakken krijg".
Heerlijk
Dan is t het maar bittere noodzaak dat je dat nooit gaan doenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En al die vrouwen denken "pak me maar lekker, Michel!".
Als ik daar ga staan met m'n karaoke-skills, rennen ze allemaal gillend weg.
Chippendalesquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb mijn gesprek gehad! Mijn huidige bedrijf wil me graag houden en schrokken van het feit dat ik een ander aanbod heb gekregen. Ik mag nadenken over wat me zou overhalen om bij hun bedrijf te blijven
Maar je was niet ontevreden totdat... de ander langs kwam.quote:
Nou, daar praten we wel overquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar je was niet ontevreden totdat... de ander langs kwam.
Dus wat ga je zeggen. Het hele bedrijf naar Amsterdam verhuizen lijkt me iets wat onrealitisch.
De directeurspositiequote:Op vrijdag 23 december 2011 15:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb mijn gesprek gehad! Mijn huidige bedrijf wil me graag houden en schrokken van het feit dat ik een ander aanbod heb gekregen. Ik mag nadenken over wat me zou overhalen om bij hun bedrijf te blijven
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
Nu is het klaar met het gepats hoor, ik ben gewoon blij
dat is het jaquote:
Ik ben met haar.quote:
Dan ben je waardeloos gezelschap, aangezien ze met mij zit te wordfeudenquote:
Ik heb goed uitzicht op haar tieten, meer heb ik niet nodig op dit moment om tevreden te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
Dan ben je waardeloos gezelschap, aangezien ze met mij zit te wordfeuden
Blijkbaar is wordfeuden met Spezza niet bijster interessant dat je hier zit te posten.quote:
Hou het vast, voor altijd. Goedemorgen wensen laat ik dan maar achterwege, dat is overbodig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:29 schreef MNR het volgende:
Dames en heren, goedemorgen. Ik meld u: ik heb weer een belachelijk goed humeur vanmorgen. En de zon is nog niet eens helemaal op
Haha! You idiotquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hou het vast, voor altijd. Goedemorgen wensen laat ik dan maar achterwege, dat is overbodig.
Sportende damesquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! You idiot
Lekker gesport vanmorgen. Een zwaar intensieve combat gevolgd door een zwaaaaare pump. Oh man, en lachen!!
Neequote:Op dinsdag 27 december 2011 08:59 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Iedereen kerst overleefd?
Rip aan de nabestaanden.quote:
Ze zullen deze noot van medeleven kunnen waarderen zo veronderstel ikquote:
Weltrusten, lieve sarcastquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zullen deze noot van medeleven kunnen waarderen zo veronderstel ik
http://www.nu.nl/algemeen(...)nslagen-nigeria.html
Stoppen met roken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef MNR het volgende:
Ik heb echt giga keelpijn vanmorgen (ochtend 3 op een rij).
Thee met honing drinkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef MNR het volgende:
Ik heb echt giga keelpijn vanmorgen (ochtend 3 op een rij).
Oh my.... nee, eigenlijk ook niet. Ik vind alcohol smerig.quote:
Anders had ik Jägermeister aangeradenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh my.... nee, eigenlijk ook niet. Ik vind alcohol smerig.
Alcohol is smaakloos.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh my.... nee, eigenlijk ook niet. Ik vind alcohol smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |